Shura önce avını dikkatlice analiz etti. Neredeyse 1 ay boyunca onu izledi. Adam onu her seferinde de fark etse de görmezden geldi.
Onu görmezden gelmeyi seçecek kadar mı güveni vardı kendine ? O kadar güçlü müydü yani?
Ya da sadece aptaldı.
1 aylık gözlemden sonra anladı, bu adamı önceden düşündüğü taktiklerle ayartmak işe yaramazdı.
İlk olarak ona yaklaşmalıydı, ama Sadece 'yetenekli bir çalışanı' olarak. Yeteneğiyle şimdilik sadece dikkat çekse yeterdi.
Çünkü adam o kadar umursamazdı ki, dikkatini çekebilecek çok az kişiler bulunmaktaydı.
Ve dikkat ettiği herkes istisnasız iş ile ilgiliydi. Kısacası yetenekliydi.
Bu nedenle ilk adım; yetenekle dikkat çek, sadece basitçe yaklaş! Olacaktı.
Bu av düşündüğümden zorlayıcıydı, bu nedenle Cehennemi Hoaran'a emanet ettim.
Neyse ki Anastasia bir süre vermemişti.
Cehenneme gelince, çok uzun olmasa da birkaç yıl dayanacağını biliyordum. Haliyle tüm dikkatimi avıma yönlendirdim.
Uzun siyah saçlarımı kestim, bedenimi değiştirerek göz rengimi altın sarısına ayarladım.
Lise son sınıfmış gibi görünüyordum. Görüntüm kesinlikle iyiydi.
Lakin o adam karşısında kendime tam olarak güvenemiyordum ne yazık ki.
***
Kendime sahte bir kimlik edinmiştim bile. Dünyadaki kimliğim haliyle yetim ve kimsesizdi.
Adamın çalışanı olmayı bir şekilde başardığımda bir şeyi fark ettim ki, adam yalnızdı.
Çok yalnız.
Bu nedenle ona onun 'küçük erkek kardeşi' ymiş gibi davrandım, ona böyle yaklaştım. Onu eksiklikleri ile yaklaşacaktım.
Ona yakın olduğum sürece, yavaşça amellerimi gerçekleştirebilirdim.
Şaşılacak derecede işe yaramıştı.
Gözlerinde onun erkek kardeşi gibiydim. O da benim abim gibi...
Sıradaki adım; biraz daha yakınlaş.
Bu aşama zordu. Daha da yakinlasmaktan kastım 'kardeş' ilişkisini daha da ilerletmekti. Ara sıra aynı evde yaşayacak kadar yakınlaşmak gibi.
Tam kazandığımı sanıp sıradaki adıma geçecektim ki aniden değişti.
Bana karşı soğuklaştı, arayı açtı ve uzaklaştı.
Şaşırdım.
Beni bulmuş muydu ?!
İmkânsız.
Öyleyse neden?
Ona yakınlaştıkça gözlerindeki çelişkili halini gördüm.
Ne diye uzak durmak istiyor ?!
Hem de böyle aniden ?
Zordu.
Ona daha 'kardeş' kadar bile yakın olamıyorsam onun kardeş sevgisini nasıl aşka çevirecektim ?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Romantik1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...