Sırıtarak Li Shi'ye ilerledim. Hiçbir şey demeden sakince durdu öylece.
Zaten o da alışmıştı hareketlerime.
O sırada beni buraya getiren öğrenci geldi ve her zamanki sakinliğiyle konuştu "tebrikler, bu sınavı bugün geçebilecek biri olduğunu düşünmezdim aslında"
Sahadaki çökmüş adamdan gözlerini çevirip bana baktı ve devam etti.
Elime bir taştan oluşmuş bileklik verdi ve "kanını bu taşa damlat, bu senin kimlik belgen"
Yürümeye başladı. Takip ettik, tekrar konuşmaya başladı.
"Öğrenci bu okula katılacak herkes okulun yurtlarında kalmak zorunda. Herhangi bir itirazınız var mı ?"
"Yok, öyleyse iyi"
Ben daha sorduğu soruya cevap veremeden direk benim adıma kendisi tekrar konuştu.
Shi La "..."
Uyuz oldum ama görmezden geleceğim. Beni erkekler yurdunun önüne getirip bıraktı ve "Ben gidiyorum, bir sorunuz olursa beni bulabilirsiniz" diyerek hızla ayrıldı.
Li Shi'ye baktım ve konuştum.
"Hadi gide-"
Sözümü bitiremeden bir kız koşarak yanıma gelip sarıldı bana.
Bedenim kaskatı kesildi.
Noluyo be ?
Kızı omzundan tutup benden uzaklaştırarak suratına baktım. Tanıdık da değil hani, kim ola ki bu ?
Onu benden uzaklaştırınca kız ağlamaklı oldu ve utangaç bir suratla kekeleyerek konuştu.
"B-b-ben ani hareket için üzgünüm"
Başını hızla yere eğdi ve uzun sarı saçları utançtan kızarmış yüzünü kapladı.
Kim bu ya ?
"Sen kimsin ?"
İnanamayarak iri sulu gözleriyle bana baktı ve "beni unutmuşsun!" dedi. Gözlerinin kenarındaki yaşlara sessizce baktım.
Görünüşü yavru ceylanı andırıyordu ve şuan o kadar çekiciydi ki gelen geçen erkekler durmuş, kıza aç kurt gibi bakıyordu.
Ama bu güzelliği takdir edememem üzücü, çünkü ben bir erkek değildim.
Ve iliklerime kadar normal bir kızım, erkeklerden hoşlanıyorum.
Kemiklerime kadar!
Ama yine de bu görünüş beni sıkıntılı hissettirmedi de değil.
"Ben Ayuan"
Sesi çok hafif ve güzel bu kızın.
Ayuan?
Hmm ?
Karmaşık gözlerime bakınca gözleri daha da ağlamaklı oldu.
Elimi tuttu ve bana ciddiyetle bakarak "Nişanlını nasıl unutursun" dedi hafif bir utanç ve somurtmayla.
Hönk!
Elimi hızla kızdan çekerken, kabız olmuş gibi bir surat ifadesiyle kıza baktım.
Cidden...
Yüzümü dönüp gitmeye hazırlanırken "Bu doğru abi" sesini duydum.
Şimdi erkek olduğumdan dışarıda bana sürekli 'abi' diye sesleniyordu Li Shi.
Ama önemli nokta bu değil, önemli nokta onun bu konu hakkında bir şeyler bilmesi ?!?
"Ne oluyor Li Shi?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔹️❕Hayalet❕🔹️
Romance1️⃣ Tamamlandı. ___ Başlangıç Tarihi: 10.01.2020 Tamamlanma Tarihi: 03.06.2020 ___ Shi La. Asıl adıyla Shura kaçık, manyak, deli bir kızdı. "Hakkımda saçmalama alırım kelleni!" Shura yazara çakısını doğrultarak konuştu. Ardından yazara tepiği basıp...