Deel 10

50 2 0
                                    

Ik wachte de jongens op in de kleedkamer.

Zayn kwam als eerste binnen. "Whaaaah, en nu vier dagen vrijaf!", riep hij. Niall huppelde de kleedkamer in, zo enthousiast was hij.

Daarna kwamen Liam en Mark en achter hen Louis en Harry, die elkaar bij de schouder hadden genomen.

"Stephanie Burns, hoe doe je dat?", vroeg Harry me. Louis kuste me.

"Wat dan?", vroeg ik. Harry strekte zich uit. "Tweemaal op één dag tijd goede punten scoren bij de fans. Top!" Hij lachtte.

"Guys, ik ga jullie verlaten. Londen, wie nog?" Zayn en Niall staken hun vinger op. Liam was volop met Sophia aan het bellen.

Ik keek naar Louis. "En jij, ga jij ook naar Londen?", vroeg ik hem. Hij nam me stevig in zijn armen.

"Neen. Overmorgen is het het feestje van Katie, toch? Wil je niet nu al vertrekken naar New York? Dan hebben we nog wat tijd voor onszelf". Mijn mond viel open van verbazing. "Ga je met me mee dan?"

Louis lachte. "Je hebt me zelf uitgenodigd!".

"Ja, maar ik bedoel... ga je nu al mee?"

Louis beet zachtjes in mijn oorlel. "Als je het zo lief vraagt wel", fluisterde hij.

Mijn hemel, dacht ik, hoe krijg ik hem op mijn kleine flatje?

"Guys", onderbrak Harry ons onderonsje," Sam geeft een feestje in de Soho 54. Allen daarheen!"

Ik keek naar Louis, maar hoefde zelfs mijn vraag niet te stellen. "Haz kent overal dé places to be! Zin om mee te gaan, voor we naar The Big Apple gaan?"

Eigenlijk ben ik niet echt een fuifbeest, maar ik had wel zin in een afterparty met de jongens.

Soho 54 was echt een leuke plaats. En omdat het toch al zo laat was, was de minimumleeftijd eerder aan de hoge kant. De jongens werden maar sporadisch lastiggevallen door meisjes.

De dansvloer was op een bepaald moment enkel door onze groep ingenomen. Louis kwam achter me staan om te dansen. Hij greep mijn heupen. Ik begreep welke richting hij uitwilde.

Ik draaide me om en kuste hem volop op de mond. "Biertje?", vroeg hij, toen hij uit mijn greep geraakte.

Ik knikte. Louis keek naar de anderen. Niall ging met hem mee om alle drankjes te halen. Ik besloot verder te dansen. Het was een heel leuk dansnummer en ik wilde me helemaal laten gaan.

De hele dansvloer draaide, al kan dat ook wel zo geleken hebben doordat ik al 2 biertjes ophad. Ik voelde plots opnieuw 2 handen op mijn heupen.

Ik was ervan overtuigd dat Louis al terug was. Ik duwde mijn lichaam wat naar achteren en draaide met mijn achterwerk.

Zouden die journalisten van The Sun hier ook zitten?, vroeg ik me af. Ik danste nog closer met Louis. Nu ja, die niet Louis bleek te zijn!

Want plots stond Louis voor me, met vier biertjes in zijn handen. Ik draaide me snel om en zag nog net hoe Harry obscene gebaren maakte. Ik schrok zo hard dat ik hem recht in zijn gezicht sloeg. Louis stak de biertjes in Liams handen.

Ik liep naar buiten. Louis volgde me. Buiten hield hij me staande. Het was ondertussen beginnen regenen, en ik had het koud.

"Steph, ik ben toch niet boos op je!" Ik keek Louis aan. Mijn make-up was uitgelopen door mijn tranen.

Louis veegde mijn wang schoon. "Ik dacht dat jij het was", stotterde ik. Ik kon mezelf wel voor het hoofd slaan!

"Zo'n dingen kunnen iedereen gebeuren. Al voelen Harry z'n handen wel anders aan dan de mijne", probeerde hij me te troosten.

Broken by youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu