Het was me gelukt.
Na amper 4 uurtjes had ik de broek voor Louis gemaakt. Ik was er zelf weg van! Caroline keek me met grote ogen aan.
"Meisje toch, jij bent fantastisch! Louis mag blij zijn met zo'n getalenteerde vriendin", zei ze.
Ze maakte me verlegen. "Ik ga nu wel door, Carol. Doe je Louis mijn groeten?", vroeg ik haar, terwijl ik mijn tasje nam.
Caroline gaf me een kus op mijn wang. "Blaas maar eens even uit en denk vanavond even niet aan je vriendje. Ik zal je foto's doorsturen, als je wil." Ik stak m'n duim op en ging het atelier uit.
Harry kwam net de parking opgelopen. Hij gaf me een kus op mijn wang. "Alleen?", vroeg ik hem.
"Ja, de anderen zijn blijven plakken na de training. Ik ben zelf naar hier gereden. Vertel op!"
Ik sloeg mijn armen om zijn nek. "Carol vond mijn schetsen geweldig! We zijn de hele namiddag bezig geweest aan de broek voor Louis".
Harry trok een pruillip. "En dat hemdje voor mij?"
Ik nam zijn handen vast. "Dat zal voor een andere keer zijn. Maar wacht eens..." Ik trok zijn vest wat open en bekeek het blauwe hemd dat hij aanhad. Ik deed de bovenste knopen open en ontblootte zo zijn borst. Hij liet me begaan.
Ik trok de bovenste 4 knopen van zijn hemd af. "Wat denk je hiervan?", vroeg ik. Harry bekeek zijn hemd, dat bijna zijn hele blote bovenlichaam tentoonstelde. Hij lachtte. "Kom hier", zei hij, en hij nam me in zijn armen.
"Ben je er straks ook bij?", vroeg hij, toen hij gedaan had met knuffelen.
Ik schudde mijn hoofd. "Neen, voor mij even geen One Direction meer", glimlachte ik. Harry trok zijn wenkbrauwen op. "Dat wordt een hele uitdaging, je woont er met eentje samen", zei hij. Ik stak mijn tong uit en liep de parking af.Het was maar stil in huis.
Ik keek op de klok. 22u. Binnen een uurtje zou Louis thuiskomen.
Zodra ik vanmiddag was thuisgekomen, was ik begonnen aan het hemd voor Harry en het t-shirt voor Liam. Ik had een hele hoop materiaal van Caroline meegekregen, zodat ik de tijd wat zou kunnen doden terwijl Louis aan het optreden was.
Ik was gestopt om een stoofpotje klaar te maken, en had daarna niet meer voortgedaan. Ik had besloten mijn boek te lezen.
Ik zat ondertussen al aan mijn derde hoofdstuk. De tijd leek traag voorbij te gaan.
Ik nam mijn smartphone en logde ik op twitter. Er stonden al heel wat foto's op van het concert van vanavond, terwijl de jongens wel nog een half uurtje moesten zingen. Ik bleef me verbazen over de snelheid van sociale media.
Ik kwam terecht op een fanaccount die bijzonder up-to-date was. De foto bleek genomen te zijn tijdens "Rock Me", een achttal seconden geleden. Leuk, zo wist ik meteen aan welk liedje ze bezig waren.
De foto was vanop een vrij verre afstand genomen. Ik vergrootte het beeld. Rechts op de foto stond Louis. Hij droeg de broek die ik vanmiddag voor hem gemaakt had. Het bracht een glimlach op mijn gezicht.
Die glimlach verdween even snel toen ik de rest van de foto uitvergrootte. Harry stond net achter Louis en raakte zijn billen aan.
Niet per toeval, maar met de intentie om het te doen. Liam stond helemaal links op de foto en sloeg zijn ogen neer.
Beeldde ik het me in, of was dit... Larry?
Ik las de reacties onder de foto. De beheerder van de account noemde het "Some more Larry-proof".
Neen. Dit was niet waar. Die foto was zo gephotoshopt. Harry en Louis... oke, ze knuffelden meer met elkaar dan de andere jongens, maar Larry bestond niet! Dat had Harry mij zelf gezegd. En Harry zou toch niet liegen tegen mij?
Ik verkleinde de foto opnieuw en sloot hem dan.
Ik nam een kijkje tussen de oudere foto's. Eén van de foto's die ik tegenkwam, was gekopieerd van TMZ, een showbizzwebsite.
Ik moest lachen om de foto. Het was er eentje die vanmiddag genomen was op de parking aan het atelier. Ik had niet gemerkt dat iemand Harry en mij kon zien, maar ze waren er toch in geslaagd om een foto van ons te nemen net op het moment dat ik zijn hemd opentrok en zijn blote bovenlijf aanraakte. Ik volgde de link onderaan de foto en kwam terecht op de website van TMZ.
De titel boven de foto luidde hier: "Louis' girlie way too close with Harry. When is 1D gonna break up?"
Ik kon mijn ogen niet geloven! Was dat nu echt de bedoeling van zo'n website? Iedereen tegen elkaar opzetten en zorgen dat 1D zou splitten? Ik verliet de website en legde mijn smartphone weg.
Waar was ik nu het meest pissed over? De foto van Harry en mij - terwijl we zelf heel goed weten hoe het zit tussen ons - of de Larry-foto? Ik besloot niet op te blijven tot Louis thuis kwam. Ik trok één van zijn t-shirts aan en ging naar bed.
JE LEEST
Broken by you
FanfictionStephanie is een doodgewone meid uit New York. Op een dag ontmoet ze een arrogante doch charmante man. Aanvankelijk klikt het niet tussen hen, maar dan ontdekt Stephanie dat ze verliefd is op de man. "Lekker ding", zoals Stephanie deze jongeman noem...