Selamun aleyküm.
Keyifli okumalar.Bölüm Şarkısı:
Özgür Babacan/ Kız Çocuğu🥀
"Senin elinin değdiği her şey güzelleşiyor Güvercin. Beğenmeyenin ya garezi vardır, ya da kördür."
🥀
"Önemli bir dönüm noktasıdayız." Nevzat amca kahvesinden bir yudum aldıktan sonra ellerini dönen koltuğun sırtına yasladı.
"İnfazcı'nın ağzından çıkanlar ve çıkacaklar bize deniz feneri oldu. Bu büyük gizem okyanusunda yol gösterecek." Gözlüklerini düzeltti. "Sayımız az değil. Gittikçe kalabalıklaşıyoruz fakat bu demek değil ki kalitemiz, kişi başına düşen mücadele direncimiz ve enerjimiz düşecek. Sayımızın çoğalması demek; koruyacak insan sayısının artması demek. Buradaki..." elleriyle bir daire çizdi. "... Bu masadaki herkes birbirini kollayacak."
Ensar'ın avucundaki elimi daha sıkı kavradığını farketttim. Gözlerim yüzüne döndü. Dikkat kesilmişti. Odadaki birçok kişinin hareketlerini inceliyordu. Baş parmağımla parmaklarını okşadığımda tutuşu gevşedi fakat bana dönmedi gözleri.
"İnfazcıyla işimiz bitmedi fakat şu âna kadar öğrendiklerimiz üzerinde konuşmak gerekirse; Bir, Patron birtek Afroditle yüzyüze görüşüyor. İki, Patron'un isteyipte erişemediği biri var aramızda; Gülce."Elimi tutuşu sertleşti. Bunu duymaya tahammülü olmadığını biliyordum. Yanak içlerimi ısırdım. Gözleri bana döndü.
"Üzerinde durmamız gereken iki ana konu bu. Bir saattir bu masadayız. Konuşuyoruz, fikir alış-verişi yapıyoruz. Artık bu sandalyelerde oturan herkesin beraber çalışmasını ve bu söylediğim iki konu üzerinde yoğunlaşmasını istiyorum. Bir şey çıkar veya çıkmaz. Biz yinede geniş bir araştırma yapmış olalım. Sorular belli. Afrodit'le bağı tam olarak ne? Bir ilişkileri varsa neden başka erkeklerin de olmasına izin veriyor? Kızları varmış, bu kim? Gerçi o konu hakkında şüphelerim var. Çünkü en rahat erkek bile annesinin kızının böyle işlerde olmasını istemez. Belki de Afrodit dedikleri kadın değildir kızının annesi.. "Sakallarını kaşıdı.
"Kız nerede olabilir? Bir ipucu istiyorum. Ve neden Gülce? Bu soruların cevabını ayrıntısını haftaya kadar masamda istiyorum." Herkes benim gibi kafasını salladı. Nevzat Amca, Savcı Hanım'ı alarak odadan çıktı.
"Buldum!" Ensar'ın gözleri anında bana döndü. Tabi onunla beraber masadaki herkesinde. Tenimin yandığını hissettim.
"Neyi buldun Güzelim?" Neden bir anda sesli konuştuğumu düşünmekle meşguldum aslında. "Ağustos'ta bir şeyleri olacaktı bunların değil mi?" Kafasını salladı. "Oraya girmek için davetiye lazım olacak. Bize o davetiyeyi bulacak biri var aramızda." Maral kıpırdanıp bana baktı.
"Maral mı?" dedi Laçin ona bakarken. Kafamı salladım. "Evet."
"Ben davetiye bulurum bulmasına. Siz oraya girecek birini bulun. Bir kere organizasyon Afrodit'in. Eğer onu avcunuzda istiyorsanız mavi gözlü bir erkek lazım. Aramızda da mevcut. Ayrıca o kumral ve uzun boylu erkeklerden de hoşlanır. Seçeceğiniz kişiyle onu dışarı çekersek ve polis adı vermeden alı koyarsak istediğimiz her sorunun cevabını öğreniriz." Söylediği profile uyan adam tam şu an yanımda oturuyordu. Kaşlarım çatıldı. Maral yutkunup gözlerini kaçırıken Ali kıs kıs gülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kekre
ChickLitTAMAMLANDI Geçmiş bir gölge gibi takip ediyordu kadını. Onu büyütenler, kirli eller ve yaptığı tercihler kanatlarını kırmıştı. Gökte asılı kalmış bir güvercin gibi çırpınıyordu. Geçmişten bir adam çıkıp geldi. Gözleri deniz, yüreği kafes, kalbi mem...