Eddie
Huszonhárom óra tizennégy perc. Hogy ma éjszaka aludni fogok azt teljesen el is felejthetem. A gondolataim újra a srácon járnak és a könyvemen. Hol van? Kinél? Mi lehet vele? Ezek a kérdések a könyvemre és a srácra is vonatkoznak. Fogalmam sincs mi a fenét kezdjek magammal, mert már a fél füzetem teleírtam... Inkább betettem a fülhallgatóm és elindítottam a spotify-on a kedvenc szomorú lejátszási listámat. Egyszerűen imádom az érzést, mintha a bőröm alá vezettek volna be minden akkordod, ritmust és dallamot. "And now the day bleeds, into nightfalls, And You're not here..." énekeltem halkan a dalt, nehogy anyám felkeljen. Őszintén szólva utálom azt ahogy magyaráz nekem, a sok hülyeségét ezt tedd, azt ne! Ide menj, inkább oda! Efajta piszkálódások végtelenül hosszú sorát éltem meg a tizenöt életévem alatt. Fogalmam sincs miért nem szeret engem, de ha tényleg utál nagyon jól csinálja... Gyorsan letöröltem a könnyeim, mély álomba merültem... Semmi kedvem sincs felkelni. Nem akarom megcsinálni azt a biosz feladatot Richie-vel. Hiába is, édesanyám úgysem enged itthon maradni... Nagy nehezen elszenvedtem magamat a fürdőig és beálltam a zuhany alá. A hideg vízcseppek végre felébresztettek, így már nem akartam visszamenni az ágyamba. Kiléptem a zuhany alól és akkor jöttem rá, hogy nem vettem be tegnap a gyógyszereimet. Szaporábban kezdtem venni a levegőt, és rögtön fulladtam is. Beleszívtam az asztmasprayembe és bevettem 4 szem gyógyszert, amitől azonnal jobban lettem. Bajom csak nem lesz tőle bajom. Összepakoltam a táskám és már indultam is. Szerencsére anyám még aludt így megettem a tegnap vett gofrim reggeli gyanánt. Késésben ugyan nem voltam, de valami gyorsabban vitte a lábam, szinte futottam de a gyenge tüdőm nehezen bírta. Amikor megérkeztem a sulihoz, senki nem állt ott, cigifüstöt fújva halál nyugodtan. Nem értettem miért fogott el valamiféle furcsa érzés. Megrántottam a válam és bementem a terembe. Fogalmam sincs mi lehet vele... Velem!! Mi lehet velem!! Hülye vagyok, ennyi az egész... Beléptem a terembe és leültem a helyemre. A becsengőig zenét hallgattam, de Richie nem jött meg még mindig. Lehet, hogy valami történt volna vele? Próbáltam az órára koncentrálni de nem igazán tudtam. Hirtelen kivágódott a teremajtó és belépett rajta a szemüveges. Ezután hirtelen elsötétült a világ...Halii! Ha tetszett a mai rész, vote-olj és hagyj magad után kommentet! Valamint várom az ötleteket, hogy mi történhetett vajon a mi Eds-ünnk?
KAMU SEDANG MEMBACA
The secret writer |Reddie fanfiction| ~ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ~
Fiksi PenggemarEddie mindent leír egy füzetbe, aki mindent leír egy füzetbe amit megtapasztal a bőrén. Csendes és visszahúzódó, holott ő tudna a legnagyobbat ordítani. És ott van Richie. Hangos, előbb beszél, mint gondolkodik. Egyszercsak nála landol az a bizonyo...