Richie
Eddie kezén karcolások húzódtak végig... Nagyon megijedtem... Én is csináltam anno, mikor Adam... nos igen...
-És mi van ha igen??-akadt ki.-Nem akarok róla beszélni...-Pedig muszáj lesz, Eds!-fogtam meg nagyon óvatosan a kezét, de ő elhúzódott... Basszameg...
-Hát de nem fogok!-kérlek ne kezd el hisztizni...
-Beszéljük meg... kérlek... Miért csináltad?
-Basszus, azért mert már nem bírom! Mindennap arra kelek, hogy nem vagyok elég jó. Nem találom a helyem... Csak keringek, mintha egy bolygó egy holdja lennék... Jelentéktelen... Érdektelen... Pótolható... Egyre erősebben van jelen az önbizalomhiány... Nem vagyok boldog... Teljesen elvesztettem mindent amit szerettem. Amióta elmentél egy kurva betűt sem írtam... Várj de! Egy kibaszott verset arról, hogy milyen szarul vagyok... De ezek csak karcolások!-itt már sírt... Mintha nem is engem akart volna meggyőzni. Sokkal inkább magát...
-Karcolások. Igen. Amit ha nem hagysz abba vágások lesznek. Amik hegeket hagynak. Amiket gyűlölni fogsz... Ami öngyilkosságba fog hajszolni... Amit nem engedhetek!-nem veszíthetek el több embert!
-Nem! Megérdemlem a fájdalmat! Nem vagyok jó senkinek!-vont vállat. Ne! Ezt ne!
-Dehogyis érdemled meg! Te vagy a legjobb dolog ami velem történt valaha is! Imádlak, ugye tudod?-húztam magamhoz, és csókoltam meg. Nem lökött el magától. Hossz csókcsatát vívtunk egymással. Nagy nehezen elváltunk egymástól.
-De Richie. Megérdemlem. Egy borzalmas ember vagyok. Aki gyenge is...
-Nem! Nem vagy az! Csodálatos elme vagy, aki egyáltalán nem gyenge! Kurva erős vagy mert ezt mind kibírod! Szeretlek, de nagyon! Te vagy a szemem fénye! Ezt tudnod kell!!!-erre csak szorosan magához ölelt...
-Kérlek ne engedj el. Most van a legnagyobb szükségem rád. Minden összeomlik körülöttem Richie. Minden! Ha anyám ezt megtudja bedug a zártosztályra!!! Akkor pedig nem látlak többet! Amit nem bírnék ki... Elegem van! Nem tudok rájönni miért van ez! Mi a baj velem??-csak sírt és sírt. Nem tudtam mit csinálni, csak még szorosabban öleltem magamhoz.
-Shhh. Nyugi. Itt vagyok melletted. És bármi lesz itt leszek! Értetted, Eds?-kérdeztem, bár egy költői kérdés volt... Bármi lesz nem hagyom el...
NA SZÓVAL! Let's talk! Nem igazán vagyok a helyzet magaslatán, szval ez egy rövidebb rész... ezért is bocsánat... de megint hatalmas baromságot csináltam... és látszik a nyoma... mindegy is... ha tetszett vote+komment, Virág voltam, na peace
STAI LEGGENDO
The secret writer |Reddie fanfiction| ~ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ~
FanfictionEddie mindent leír egy füzetbe, aki mindent leír egy füzetbe amit megtapasztal a bőrén. Csendes és visszahúzódó, holott ő tudna a legnagyobbat ordítani. És ott van Richie. Hangos, előbb beszél, mint gondolkodik. Egyszercsak nála landol az a bizonyo...