Richie
Mikor beléptem a terembe Eddie elájult. Nem úgy értem, hogy leesett az álla a jelenlétemtől. Hanem úgy, hogy kiesett a padból. Mégis mi a fasz történt vele?? Ugye jól van??? De komolyan! Mi a tökömért esett össze??? Azt tudom, hogy valamilyen beteg, de ez!!! Önként jelentkeztem, hogy elviszem a nővérhez. Igazából szartam arra, hogy mindenki hülyének nézett vagy, hogy volt aki pletykált is. "Mi van Tozierrel?" "Ez is egy büdös buzi lett?" És még hasonló kedves szavakat véltem felfedezni a hülye picsák társasága mellett elhaladva, akiktől az igazat megvallva elfogott a hányinger. Mindenkin átmentek, sőt nálam is bepróbálkozott majdnem mind. Utáltam őket úgy ahogyan léteztek. Ha így folytatják belefolytom őket a nyálukba, amit a focisták után csorgatnak. Undor de komolyam. Lassan vittem Eds-t nehogy valami egyéb baja legyen. Van neki elég így is. Mivel evidens, hogy a nővér szobáját persze, hogy a második emeletre kell felpakolni, így elég sokáig tartott az út... De komolyan. Mi a retkes faszért kell felrakni az orvosi helységet a MÁSODIK EMELETRE??? Kibaszottul semmi értelme... És én egyébként nem tudom min basztam fel magamat ennyire... Ahogy Eddie-t cipeltem, automatikusan mosolyra húzodtak az ajkaim. Az orrából kifolyt vér odaszáradt a szája fölé, sötétbarna már-már fekete haja kissé összekócolódott az esés következtében. Óceánkék szeme csukva volt. Ugyan kicsit durván nézett ki, de ő még így is aranyosan festett... Mi a fasz Richie?? Hogy gondolhatsz ilyenekre?? Oké, ez a fáradtságtól lesz. At út további részében igyekeztem megszabadulni a gondolataimtól... Nem vagyok meleg! Heteró vagyok, és a csajok jönnek be csak még nem találtam meg az igazit... felértem végre, és illedelmes módon bekopogtam.
-Tessék?!-szólt a sulinővér, mire gyorsan benyitottam.-Jónapot!-köszöntem, de igazából kicseszettül nem érdekelt, hogy visszaköszön-e vagy sem...-Ő itt Eddie Kaspbrak és elájult az imént, és azóta sem ébredt fel!-hadartam egy szuszra gecire idegesen. Csak tudnám miért...
-Van valamilyen betegsége?-kérdezte, mire gondolkodni kezdtem. Gyerünk, menni fog ez!!
-Öhm asztmás, és van még valamilyen ismeretlen eredetű betegsége!!-vakargattam a tarkómat mert fogalmam sem volt.
-Rendben, akkor várunk...-na erre felforrt az agyvizem. Ez minden amit tehetünk! Ne basszon föl, mer' leverem, mint vak a poharat!!!
-Na ne vicceljen velem! Ez minden? Várunk és kész?? Ezt nem mondhatja komolyan!-nevettem kissé hisztérikus állapotban...
-Ugyan, fiam! Mást nem tehetek... Itt szeretnél maradni vele?-kérdezte Eddie-re pillantva, mire hevesen bólogatni kezdtem. A nővér azt mondta, ad kikérőt, szóval szerintem itt fogok egésznap ülni... Csak Eddie legyen jól...
Hali! Ez ma a második részt, amit igazából csak RileySweet , vacak-kacat és TheSkateboarderGirl kommentjei miatt sikerült összehoznom... remélem tetszett a mai 2. rész ha igen jelezd vote-tal és kommentel. Virág voltam puszi nektek❤️❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
The secret writer |Reddie fanfiction| ~ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ~
Fiksi PenggemarEddie mindent leír egy füzetbe, aki mindent leír egy füzetbe amit megtapasztal a bőrén. Csendes és visszahúzódó, holott ő tudna a legnagyobbat ordítani. És ott van Richie. Hangos, előbb beszél, mint gondolkodik. Egyszercsak nála landol az a bizonyo...