31.

255 41 19
                                    

Eddie
Richie pulcsijában aludtam el. Nem zavart különösképpen, hogy meglehetősen nagy rám e ruhadarab. Nem vettem le magamról. Főleg azért, mert az ő illatát árasztotta, amitől automatikusan eszembe jutott a tegnap este. És abban a pillanatban akkorát tüsszentettem, és vele egyidőben köhögtem, hogy az egész ház tőlem zengett. Na ezt nem hiszem el! Sikeresen megfáztam. Erre pontosan akkor jöttem rá, amikor szinte villámsebességgel zuhantam vissza az ágyamba. Anyám, aki hallotta a betegségemre utaló jeleket rögtön felszáguldott a szobámba és közölte, hogy én ma nem megyek iskolába. Előjött az anyatigris lázat mért, teát főzött, valamint azon zsörtölődött, hogy nem is érti hol betegedhettem le, holott tegnap még kutya bajom sem volt. Én viszont tudtam. Pontosan tudtam, hogy tegnap amikor kiszöktem a dermesztő hidegben Richie-hez... De nem tehetek róla! A józan ész szinte megbolondul, ha az érzelmek színre lépnek... Nem voltam jól... Fogalmam sincs miért vagyok a fiú irdatlan hosszú fekete kötött pulcsijában amely a dohányfüst, s a dezodorja tökéletesen összekeveredett illatát árasztja, folyamatosan rajta gondolkodva. Jut eszembe nem ártana írnom neki. Egyáltalán érdekelné? Oh könyörgöm... El kellene felejtenem... Valami nagyon nincsen rendben velem! Mi is lenne végül is rendben Edward Kaspbrak-kal? Akkor érzem magamat teljesnek, ha Ő itt van mellettem. De közben pedig tudom, hogy nem cselekszem helyesen. Mert ha ez így megy tovább, akkor nem fogom titkolni. Sem magam előtt, sem pedig előtte... Valahogy ki fogom bökni, amit érzek. Mégpedig azt, hogy egyre jobban kezdem megszeretni. Neki viszont akkor sem kellenék, ha én lennék az utolsó Homo Sapiens e elcseszett bolygón... Nem lennék neki elég jó. Tudom, hogy nem fog szeretni, de ez így oké. Megkímélem magamat a szenvedéstől. Magamban tartom és csendben maradok... Ha nem tudom kontrollálni az érzelmeim elkerülöm... Tökéletes terv! Ebben a szent pillanatban pedig pityegett a telefonom. Richie írt. "Eds! Eddie hol vagy? Minden oké? Jól vagy? Tuti minden rendben? Hazaértél? Hahó! Írj ha ezt megkaptad!" És akkor tudtam, hogy a tökéletes tervem tökéletesen kudarcba fulladt...

Hali! Újabb nem valami jó rész, bocsánat... dee amint felgyógyulok 4-500 szavas részeket fogok hozni. I promise! Ha tetszett vote+komment. Valamint örülnék egy hosszabb véleménykifejtésnek ezzel a csodálatos (sarcasm) sztorival kapcsolatban. Virág voltam, a kövi részig puszi!

The secret writer |Reddie fanfiction| ~ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora