Richie
Kész. Ennyi. Elegem lett a világból. Kell egy kis szünet... Eddie szakított velem. És amikor azt mondtam szakított, úgy értem megszakított velem minden gecis kapcsolatot... Nélküle nem tudom elviselni az életet! Ő volt a menekvésem, a mentsváram meg az összes ilyen faszság, amit anno a bátyám nyújtott nekem... Faszomat az egészbe. Valahol elvileg van itt valami alkohol... Merre is raktam? Gyerünk, Richie ügyes fiú vagy, megtalálod te mindig a baj-t akkor is ha nem keresed... És megvan! Gondolkodás nélkül húztam meg az üveget. A folyadék égette a számat és a torkomat. Talán icipicit megszédültem, de leszartam. Leültem egy sarokba és ott alkoholizáltam tovább. Egészen addig, amíg valami nem kezdett el zörögni a teraszomon. Ha itt egy unikornis, esetleg egy csodaszarvas komolyan elgondolkodom mit is ittam az előbb... Legnagyobb meglepettségemre nem valami varázslény állt előttem. Vagyis de. Egy lélegzetelállító, alacsony, barna hajú, Óceánkék szemű fiú ott állt előttem. A szívem őrült hevesen vert. Nem tudtam hova tenni azt, hogy ő most itt áll előttem. Nem tudtam uralkodni az érzelmeimen. Képtelen voltam rá. Közelebb léptem hozzá, és puha ajkait az enyémnek érintettem. Már nem mintha ennyinél megálltam volna. Egyre vadabbul faltuk egymást, amikor eltolt magától...
-Richie, bűzlesz!-igen, aranyom rájöttem.-Mi az istent ittál és mennyit?-Nos Eddie-baba, ezt én is szeretném tudni!-kezdtem el nevetni, de Ő ezt nem tartotta viccesnek.-Ammmúggymegg...
-Igen?
-Teee miiitt keresssel ittt???
-Öhm...-nem tud mit mondani. De mondjon!!
-Mondj valamit! Gyerünk, Eds!
-Ne hívj így!-áu! Naa ez fájt!-Az én nevem Eddie, de ezt betudom annak, hogy kibaszott részeg vagy...
-Annyira nem isss!-meg akarom csókolni. Még mindig gyógyszer ízűek az ajkai... Összefolytak a szavai, képtelen voltam koncentrálni...-Figyelsz te rám?-csettintgetett a szemeim előtt.
-Nem... az ajkaid elvonták a figyelmed. Most meg a szemeid! Baszd meg mi az istenből vagy te teremtve??-ekkor jöttem rá, hogy valószínűleg kevesebbet kellett volna innom. Esetleg semennyit... Majd meghallottam, hogy apám dörömböl az ajtómon... Eddie nem mondott semmit, csak kitépte a kezemből az üveget, és bebaszta a teraszajtóm...
HEYHO! Igen, mint látjátok nem haltam meg! Tiszta csoda, jeej xd... Beígértem egy részt MÁRCIUS HUSZONKILENCEDIKÉRE..... aha... hogyne... tegyünk úgy, mintha nem késtem volna majdnem egy egész hónapot... Köszike. Remélem tetszett a rész. Ha igen vote+komment. Szeretlek titket. Puszikaa.❤️❤️✨❄️
DU LIEST GERADE
The secret writer |Reddie fanfiction| ~ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ~
FanfictionEddie mindent leír egy füzetbe, aki mindent leír egy füzetbe amit megtapasztal a bőrén. Csendes és visszahúzódó, holott ő tudna a legnagyobbat ordítani. És ott van Richie. Hangos, előbb beszél, mint gondolkodik. Egyszercsak nála landol az a bizonyo...