10.

331 44 16
                                    

Richie
Beleolvastam a kis füzetkébe. Talán ez volt életem legjobb döntése. Az írások, amiket találtam valami földöntúli volt... Egyszerűen olyan tökéletes volt minden szó, írásjel. Minden... Fogalmam sincs hogy a picsába került hozzám, de az a valaki aki ezt írja egyszerűen kibaszottul tehetséges. Minden egyes pillanatban azon gondolkozom, hogy mégis ki lehet a titokzatos író, de ki akarom deríteni. Az, ahogyan látja a világot valami tökéletes... Vicces, hogy fogalmam sincs kié e könyv, de tudni akarom. Tudnom kell! Hiszek a sorsban, és, hogy minden okkal történik. De mégis miért pont engem talált meg... viszont imádom ahogyan ez a valaki leírja az érzéseit... a kedvenc írásom például ez: "Ma újra kudarcot vallottam. Nem érzem magam elég jónak senkihez. A megfelelési kényszer szinte lángol bennem, csak úgy éget! Gyenge vagyok, s tán egy hatalmas idióta is... Viszont a remény aprócska szikráját bámulom, mintha csillagok lennének. Egyszer úgy hallottam valahol, hogy a Földről már eltávozott személyek figyelnek minket-e formában. Egyszer talán én is egy ilyen "ragyogás" leszek... Szeretem ezt a teóriát akkor is, ha talán semmi esély nincs arra, hogy ez igaz legyen... Naiv lennék? Mert hiszek ebben, vagy mert reménykedek? Megkapom valaha ezt a választ?" Nem szoktam sírni, de be kell valljam ez még az én szemembe is könnyeket csalt... Aztán azok a könnyek pedig le is folytak... Csodálatos érzés kerített hatalmába... egészen olyan ez az alkotás, mint Billie egyik dala, az Idon'twannabeyou. Csak én Iwannabeher... vagy he? Azt sem tudom kicsoda. Sem a nemét... vagy, azt hogy néz ki... Minden amit tudok az, hogy csendes. Asztmás. Valamilyen gyógyszert szed valamilyen betegségre... És, hogy gyengének tartja magát, bár rohadtul nem az. Gecire erős amiért ilyen dolgokkal meg tud küzdeni... Olyan szívesen beszélnék vele, hallgatnám, sőt innám a szavait... de közben nem akarom tudni ki ő.. Talán elmenne a varázs. Ha nem olyan, mint amilyennek elképzelném? Miért gondolkodom én ezen? Sosem voltam még szerelmes... Na várjunk... Ez szerelem lenne?? Elképzelhető, hogy elkezdtem megkedvelni az írót, ameddig lényegében az érzéseit olvasom... Geci, mi a rákért nem tudom eldönteni mit érzek??? Észre sem vettem, hogy már elmúlt tizenegy, így lekapcsoltam a lámpát éss... kimásztam az erkélyemen. Rágyújtottam egy cigire és elindultam Billie melankolikus és gyönyörű hangját hallgatva. I don't wanna be you... Anymore...

The secret writer |Reddie fanfiction| ~ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora