8.

370 50 24
                                    

Richie
Csak úgy fortyogott bennem a düh. Nem, nem azért mert vele kerültem párba. Hanem amikor ellökte a felé nyújtott kezet, amikor segíteni akartam. Ami azért valljuk be elég ritkán fordul elő. Nem tudok ez ellen nagyon mit tenni. Úgy lettem nevelve, hogy az élet egy háború. Amiben az életeddel játszol. Aki elesett, puff kész vége. Ha leállsz neki segíteni, ezzel próbálod menteni te is odaveszel. Fuss, menekülj ne nézz vissza. Egyedül magadra számíthatsz. Igazán ironikus, hogy a nagyapám mondta ezt apámnak, aki mindig azt mondja, hogy ő mennyire szeret minket... Álarc. Egy szerep. Amit felvesz, eljátszik ezzel elrejtve a valódi énjét. Pontosabban azt, hogy egy önközpontú fasz! Amikor kicsengettek kimentem, oké inkább rohantam cigizni. Full nyugodtan szívtam a csikket mikor egy hangot hallottam magam mellől.
-Azt ugye vágod, hogy ebbe három-négy éven belül bele fogsz halni?!-kérdezte vagy inkább állította... Eddie??

-Eddie igaz? Eddie, Eddie Eds...-de a szavamba vágott.

-Ne nevezz így!-rivallt rám, de kicsit sem zavart.

-Na tehát...-folytattam úgy, mint aki az előzőt meg sem hallotta-...Ott tartottam, hogy valamibe bele kell dögleni. És én valami olyanba szeretnék, amit szeretek csinálni. Ezt pedig...-mutattam a számban lévőre-Imádom basszameg!

-Hát úgy látom van még egy homo Sapiens aki minden értelemtől mentes!-szúrta oda szarkasztikusan mire nevetni kezdtem.
Ugyan nem ismerem Eddie Kaspbrakot, de fogadni mertem volna, hogy nem ilyen... összetapostam a csikket és az olvadó hóban elindultam haza, mivel ennyi bőven elég volt az iskolából.

-Szia, én mentem!-intettem neki, mire meghökkenve nézett rám.

-Mégis hova? A suli még tart? Van kikérőd?-kerekedett el a szeme

-Hogy hova? El a picsába innen minél messzebb! A suli tart? Arra szarok? És a kikérő? Itt van nézd!-ezzel bemutattam neki, és elsétáltam.
Nem mondom, hogy a latyakban olyan kellemes lett volna sétálni, de kifejezetten jól esett a csend. A fejemben folyamatosan Eddie járt. Indokolatlanul köcsög vagyok vele, de ő sem valami kurva kedves. Ameddig ezen gondolkodtam beléptem a bejárati ajtón. A megszokott csend honolt, mint mindig. Rögtön sprinteltem ki a szobámba, ahol kiráztam a táskám tartalmát. Igen ám, de egy ismeretlen kék füzettel találtam szembe magamat. Oké két kérdés. Egy: Mi a fasz? Kettő: Mi a rák?? Richie nyugodj le a picsába! Beleolvassak? Nem! Ez nem helyes! Mondjuk pont nem nekem kellene kiselőadást tartanom az erkölcsi normákról. Szarok bele elolvasom...

The secret writer |Reddie fanfiction| ~ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora