Sudah seminggu berlalu. Nasib Eryka balik sebelum lelaki dia balik. Kalau tak kantoi. "Ok Ery, kau ada masa lagi seminggu nak pikat laki kau sebelum mak mentua kau balik." Eryka mengenakan pakaian yang selesa untuk diri dia. Rambut diikat, dia menuju kedapur untuk masak makan malam. Macam biasa Mak Nab belum balik lagi.
"ERYKA SANDRA!!!" Jeritan Ezril mengejutkan Eryka di dapur. "Aw..awak nak apa." Tergagap Eryka. "Kau sini." Eryka lambat berjalan. "CEPAT LAH BODOH !!!" Laju Eryka menghampiri Ezril. "Cuba kau tengok ni!" Video yang memaparkan pasangan kekasih yang hangat berasmara yang pernah dipamerkan 6 tahun lalu terlayar dihadapan dia lagi.
'Apa lagi diorang nak. Apa lagi diorang tak puas hah!!' Bisik hati Eryka. "Eh, Pompuan kau memang dah kemaruk nak jantan ke. Kau memang perempuan lorong kan!" Ezril memukul Eryka tanpa belas kasihan. "Aw..awak sa..sakit. Tu bukan saya. Sumpah, saya tak curang dengan awak pun. Tolong percayakan saya."
Ezril menarik Eryka ke biliknya. "Aw..awak nak buat apa." Ezril menanggalkan bajunya. "Aku nak bagi apa yang kau nak selama ni. Kau nak tubuh aku kan. Kau memang perempuan jalang, pelacur. Kau memang"
Pang. Ezril terdiam, tidak sangka tangan isterinya laju sahaja bertindak menampar dirinya. "Aku bukan perempuan jalang, aku bukan pelacur aku bukan semua tu bodoh." Kemarahan Eryka menyentak lamunan Ezril.
Tubuh Eryka mengigil tahan amarah. Ezril tersenyum sinis. Tubuh Eryka ditolak ke arah katil. Eryka terlentang di atas katil kerana tidak dapat menyeimbangkan tubuhnya.
Ezril bertambah bengang. Tubuh Eryka ditindih. Eryka memberontak melawan kekuatan suaminya. Ezril mencium bibir Eryka. Eryka kekal dengan pertahanan dirinya. Malangnya mukanya mendapat habuan dari suaminya.
Kini Eryka semakin lemas dalam pelukan dan ciuman suaminya. Dia semakin lemah kerana kekurangan tenaga. Pautan bibir dilepaskan. Eryka sesak nafas bagai mencari oksigen. "Kau akan jadi hak aku." Ezril merobekkan pakaian yang dipakai Eryka.
"No!. Lepaskan, awak sakit.. Arghh." Ezril terus dirasuk nafsu gilanya. Rontaan isteri yang dalam kesakitan diabaikan. Janji dia puas.
Eryka yang sudah lemah untuk membalas tindakan suaminya, hanya mampu menyimpan amarah yang tinggi dalam dirinya. Akhirnya dia pengsan tidak sedar diri.
****
Eryka bangkit dari pembaringan dia. Dia berasa sakit di bahagian sulitnya. Ya mahkota yang dipertahankannya telah dirampas secara paksaan oleh suami dia sendiri.
'Puas hati kau jantan. Puas..' Eryka hanya mampu menjerit dalam hati. Eryka bangun dengan tubuh badannya yang terasa sangat sakit. Matanya bertukar merah menahan api kemarahannya.
Selimut yang menutupi tubuhnya diselak. Tompokan darah di atas katil dipandang penuh sayu. Eryka menuju kedalam bilik air. "Arghhhhh!!!!" Jeritan Eryka mengejutkan tidur Ezril. Lantas lampu tidur dibuka.
Dia menoleh ke sisinya yang menempatkan tidur si isteri. Tompokan merah yang terdapat pada cadar tilamnya diperhatikan. "Ehh darah apa ni. Takkan lah.... Oh shit." Ezril terkejut melihat tompokan darah diatas katil tersebut.
"Jangan kata di masih suci sebelum aku lakukan. Oh shit. Damn." Ezril mencapai towel nya. Dililit dipinggang. Pintu bilik air diketuk. "Eryka bukak pintu ni. Eryka!" Tiada sahutan dari Eryka. Hanya jeritan dan barang yang pecah sahaja yang berbunyi dalam bilik air tersebut.
"Dia ni." Bengang Ezril. Dengan kelam kabutnya, Ezril mencari kunci pendua bilik air. "Jumpa pun." Kata Ezril. Lantas pintu bilik air dibuka.
Eryka sudah terduduk lemah dilantai. Badannya penuh dengan darah disebabkan luka. Tubuh Eryka dihampiri. Eryka membatukan diri sahaja dari tadi. Bahu Eryka dipegang. Ezril terpandang tangan Eryka yang berdarah, serta merta matanya melihat cermin di dalam bilik airnya pecah disebabkan tumbukan Eryka.
"Jangan sentuh aku. Kau memang binatang. Kau puas, dapat apa kau nak. Puas! Arghhhhh!" Ezril tersentak dengan bahasa Eryka. Tiada saya-awak lagi. Tubuhnya ditolak-tolak oleh Eryka.
"A..ku.. aku tak sangka kau masih.." Ezril terus terdiam. "Masih suci maksud kau. So kau nak cananglah kat satu dunia yang kau dah takluk aku, Bravo." Ezril terdiam. Ya dia bersalah, dia sebagai suami merampas sesuatu yang berharga milik isterinya dengan paksaan bukan permintaan. "Maafkan aku." Eryka bangun untuk tinggalkan tempat tersebut. Belum keluar bilik air Eryka sudah pengsan.
"Eryka, bangun. Eryka." Ezril mengejutkan Eryka. Ezril terkejut melihat parut dibelakang Eryka. "Parut apa ni. Jadi dalam video tu bukan dia. Parut ni parut kekal. Maksudnya. Arghhh! Kau memang bodoh Ezril. Kau Bodoh!"
Tubuh Eryka dicempungnya dan diletakkan diatas sofa. Cadar diatas katil dibuka dan dibuang. Ezril menuju kebilik Eryka. Pakaian Eryka diambil. Tubuh Eryka dihampirinya, dilap darah yang mengalir ditangan dan badan isterinya.
Telefon dicapai. Satu panggilan dibuat. "Hello, bro datang rumah aku. Sekarang!" Panggilan terus dimatikan sebelum pemanggil bertanya apa-apa.
YOU ARE READING
WUJUDKAH SAYANG, TERHAPUSKAH DENDAM
AcciónEryka Sandra seorang gadis yang dibuang daripda keluarganya hanya disebabakn sebuah fitnah. Dirinya yang periang kini berubah menjadi wanita yang penuh misteri. Hatinya sudah dipenuhi dendam dan kebencian. Ezril seorang lelaki yang cukup pakejnya...