Güldüğü fotoğraf öyle ölmem füze at djdjdjd.
Ben şuraya bir yere düşüyorum mümkünse beni hiç kaldırmayın!!!
Şaşırtıcı ama hepsi Ateş ve ben çok mutluyum yaaa, işte gece gece Ateşten bin doz aldıysak yeni bölüme geçelim. Ateş bölümün önüne geçebilir umrumda değil şuan Ateşe düşmüş durumdayım zaten.
İyi okumalar Ateşcancağızlarım...
Hala arkasından saf saf bakarken yerimden kalkıp homurdana homurdana geldiğimiz yoldan ilerlemeye başladım. Bir yandan da cidden bacağım sızlıyordu. Galiba fazla zorlamıştım, dişlerimi sıkıp ortalıkta görünmeyen Ateşe söylenmeye devam ettim. Ya resmen beni bırakıp gitmişti, yerini bulmuştu o.
Dağa gelmişti dağ ayısı ne olacak!
Beni belimden tutarak indirdiği taşa üzgün gözlerle baktım. Kendimi biraz uğraşarak taşın üstüne attım. Taşın üstünden kalkmadan bacağıma elimle biraz masaj yaptım. Az önce Ateşi gördü diye iyileşen bacağım şimdi kendini bırakıyordu. Bu vücudumun bana saygısı falan kalmamış. Yerimden zor bela kalktıktan sonra hafif bir sendeledim ama anında belimde hissettiğim kollarla büyük bir çığlık attım. Gözlerimi kapatmış beni sarmalayan her kimse ondan kurtulmaya uzaklaşmaya çalışıyordum. Aynı zamanda yüksek sesle bağırdığım için Ateşin beni duymasını ümit ediyordum. Öküz yüzünden burada tecavüze kurban gidiyorum ve kimsenin beni bulmaması için beni kesin denize atardı. An azından şuraya bir yere cesedimi atsaydı da Ateş vicdan azabından kendini denizlere dağlara vursaydı. Ben yine çok endişe yaptım ya o yüzden bu saçmalamalarım. Allah'ım ben kendimle ne yapacağım?
Ayy birde tecavüzcü adamı bırakmış kendimle iç savaşa girmiştim. Allah beni ne yapsın ya, ne yapsın? Ben kendimden bıktım. Alın beni buradan tişikirler.
Ağzıma kapatılan kocaman elle hala deli gibi bağırıyor ve tepindiğimi yeni farkettim. Gözlerime değen gözlerle elinin altından hırsla acımı çıkarta çıkarta çığlık attım. Tabii geri durmayıp omzuna vurmaya başladım.
"Sen hem bırak hem de tecavüzcü gibi sinsi sinsi yaklaş! Senden nefret ediyorum Ateş! Aaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!"
Ağzımı açtığı gibi konuşmamla beni bu sefer susturmak için dudaklarını kullanmıştı. Bütün sinirim, kırgınlığım buhar olurken ona karşılık vermeye başladığımı anladığım zaman bedenimden kurtulma planları yapmaya başladım. Allah aşkına ben üç yıl sevgili olduğum çocuğu geri çevirmiş insanım, nasıl bu adama karşı koyamıyordum ben! Farklıydı evet hemde çok, ben bu karşımda ki adamdan korkarak nefret ederek aşık olmuştum ama Merte çocukça kapıldım ve gerisinin olmayacağını anlayacağım için izin vermemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESİR
ChickLit"Canını yakmak istemiyorum ama beni zorluyorsun." Yanaklarımdan bir yaş süzüldü. "Senden nefret ediyorum." Kolumdan tutmayı bırakıp bedenimi hızla bedenine hapsetti. Kollarının arasında küçücük kalmıştım. "Biliyorum ve senin de bilmen gerek." Gö...