– Harry, már mondtam neked, hogy ne rivalizálj Dracóval! – ült le az irodája asztala mögé Perselus, majd karba tett kézzel figyelte a vele szemben ülő Harry Pottert. Haragudott a fiúra, miután rajtakapta, hogy csatázott Draco Malfoyjal. – Nem átkozhatjátok meg egymást az iskola folyosóján!– Nem én kezdtem! – csattant fel Harry, majd mikor a bájitalmester szigorú tekintetét meglátta, visszafogta a hangját. – Nekem jött a folyosón, majd pedig egy rontást küldött rám. Én csak védekeztem, de úgyis neki hiszel, mert a keresztfiad – vált sértetté a griffendéles hangja.
Perselus visszafogta magát, mielőtt rákiabált volna Harryre, amiért ilyen butaságot mondott.
– Harry! Igaz, hogy Draco a keresztfiam, és ismerem a születése óta, de TE pedig a FIAM vagy! Nem teszek köztetek különbséget, csak annyit szeretnék, hogy ne háborúzzatok egymással.– De tényleg ő támadott először, nem én. Apa, kérlek, higgy nekem!
– Hiszek, Harry. Ismerem Draco temperamentumát, ahogy a tiédet is. Lehet, hogy ő kezdte, de attól még nem kellett volna viszonozni is. Dracóval is fogok erről beszélni. – Perselus előre hajolt, miközben Harryt figyelte. – Azonban ez nem jelenti azt, hogy elfogadom a viaskodásaitokat. Nem ötévesek vagytok, hanem tizenhat. – A férfi nagyot sóhajtott, majd folytatta. – Csak próbálj meg nyitni felé, és békét kötni vele. Dracónak nehéz az élete, mióta Lucius az Azkabanba került.
Harry látta apján, mennyire bántja, hogy ő és Draco ennyire utálják egymást, így úgy gondolta, talán ad egy esélyt a dolognak.
– Teszek egy próbát – grimaszolt. – De ha megátkoz, visszakapja – vágta rá rögtön Harry. Perselus a fejét csóválta, de nem szólt rá. – De, apa... – kezdte Harry, végül inkább elhallgatott.– Igen?
– Azért foglalkozol Dracóval ilyen sokat, mert Lucius Malfoyt letartóztatták? – kíváncsiskodott Harry.
Perselus elgondolkodott. Ugyanannyit törődött a fiával is, mint Dracóval, különbséget sem tett köztük, hiszen Dracót és Harryt is fiaként szerette, de valóban többet volt keresztfiával, mint Lucius elfogása előtt. Az idősebb Malfoy ugyanis nem engedte neki, hogy "babusgassa".
– Igen. Szüksége van egy jó példára és egy barátra – itt Harry szemébe nézett, mire fiú a célozgatásra csak vágott egy fintort –, hogy ne kövesse el azokat a hibákat, amiket az apja.– Rendben. Igyekszem majd megbékélni Malfoyjal – törődött bele a dologba Harry.
– Ennél többet nem is reméltem.
Megjegyzés:
Sajnálom, hogy régen volt rész, de a vírus eléggé összezavarta a napirendem, és a kedvem is elvette az írástól. Igyekszem visszatérni. ❤👍
YOU ARE READING
Fiamként szeretlek
FanfictionRövid Severitus történetek... azaz Piton és Harry apa-fiú pillanatai. :) Jó olvasást!