- Kérlek, Agma! - Szólt rám határozottan és keményen, miközben az utat fürkészte a még mindig szakadó esőben. - Ezt nem csinálhatod!
- Csak egy vicc volt, amúgy is csak mi voltunk ketten odabent - Csaptam a tenyereimet a táskámra finoman, ahogyan megmagyaráztam a helyzetet.
- Akkor sem - Felelt. - Nem méltó.
- Neked és nekem teljesen mást jelent ez - Kinéztem az ablakon, aztán vissza a férfira.
- Épp ezért kérem, hogy tartsd tiszteletben az erkölcseimet az irodában - Mormogta kellemetlenül.
- Az irodában - ismételtem mosolyogva.
- Kiforgatod a szavaimat - Villantott egy apró mosolyt és megingatta a fejét. - De igen - Bólintott egyet. - Az irodában különösen figyelj a szavaidra, kérlek! Nem szeretnék belőle botrányt.
- Nem csináltam semmit - Sóhajtottam. - Csak az igazat mondtam - Vontam vállat.
- Ez akkor sem helyes - Szakadozott a határozott hangja egy kicsit.
- Nézd, helyes vagy, én meg játszottam - Néztem rá felvont szemöldökkel. - Általában a nők flörtölnek a cuki pasikkal, ne lepődj meg!
- A főnököd vagyok, elmondtam már! - Keze szorult a kormányon és zavartan megmarkolta azt. - Nem flörtölgethetsz sem velem, sem senki mással szabadon a munkahelyeden. Még ha belemennének sem.
- Nem flörtölgetek - Forgattam meg a szemem.
- Olyan vagy, mint egy gyerek - Sóhajtott Hoseok.
- Miért?
- Mindent csak tagadsz - Nevetett fel halkan. - De mindegy is, ha pedig csak engem tisztelsz meg ezzel a viselkedéssel, akkor főleg be kell fejezned!
- Mondd, hogy nem volt igazam! - Vontam fel a szemöldököm.
- Miben? - Sóhajtott egyet megadóan.
- Hogy kellene neked egy kiadós szex.
- Agma, kérlek! - Csattant fel. - Ez nem rád tartozik. És senkire sem.
- Pedig a buliban is jól érezted magad, csak merev vagy. Miért nem hagyod néha, hogy leengedjen a saját tested és egy kicsit nem a munkán stresszelnél? - Vontam fel a szemöldököm és oldalra sandítottam rá.
- Vannak erkölcseim, elkötelezettségeim és normáim - Felelt kimért hangon. - És ezek nagyon tisztán elhatárolódnak a te életstílusodtól és morálodtól.
- Nem ismersz túlzottan, Hoseok - Nevettem fel halkan. - Az én életem sem a szex körül forog, csak tudom, hogyan kell lazítani.
- Másról szól ez is kettőnknek.
- A lazítás? - Kérdeztem vissza.
- Hm - Bólintott hümmögve.
- Nem igazán - Vontam vállat. - Néha eljárok bulizni, oké - ismertem be egy kisebb biccentéssel. - De te is kibírnád azt a mennyiséget, amennyit én klubba járok és még jól is esne neked. Amúgy meg otthon filmezek, alszok, sétálok egyet vagy csak gyors kajával mérgezem a szervezetem. Hidd el, hogy nem olyan nagy a különbség.
- Ó, dehogynem - Bólogatott mosolyogva. - Ha nem lenne nagy, megértenéd az aggályaimat.
- Beszéljünk róla - Vontam vállat.
- Nincs mit.
- Hoseok..
- Nem, Agma! - Szakított félbe. - Nem vita tárgya.
- Ahogy gondolod - Sóhajtottam és nyeltem egyet az elutasítás keserédes ízére, amire végül is számítottam. - Ha meggondolod magad, csak szólok, hogy én nem haragszom meg egy hirtelen mozdulattól.
Hoseok lassan lehúzódott az út szélére a ház közelében, ahol laktam, viszont nem válaszolt. Nem tudtam, hogy érezzem jól magam, amiért sikerült elgondolkodtatnom vagy legyek mérges magamra, amiért túlságosan próbálkozom. Sosem futottam pasik után, maximum akkor, ha biztos voltam a dolgomban. Hoseok is így kezdődött a számomra, de nem gondoltam, hogy ilyen kemény dió lesz és így tartja magát.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vétkezz! /BTS- HOSEOK FF/
Fanfic"- Nem élheted le az egész, nyomorult életedet egy kalitkába zárva, Hoseok. Felnőtt vagy, ne hagyd, hogy azok a szar morálok irányítsák a lépéseidet! Élj! Vétkezz! Ahogy rám nézett azokkal a tüzes szemekkel, azzal a csábító, mégis velejéig romlott m...