Mély levegőt vettem, ahogy elsüllyedtem a habok között a méretes, kényelmes kádban. Hoseok körém fonta a karjait és a mellkasánál tartott, hogy el tudjam engedni magam és ne csússzak bele a vízbe. A meleg hullámok lágyan, lassan kúsztak fel a nyakamig, aztán a mellkasomra, majd vissza a kulcscsontomig. Lehunytam a szemem és élveztem a kényeztető cseppeket körülöttem.
- Kellemes? - Motyogta halkan a fülembe Hoseok, nehogy megzavarja a pihenésünket.
Elmosolyodtam és aprót hümmögve bólintottam egyet. Karjai körülöttem voltak, az én kezeimen járatta őket, fel-alá simogatta az alkaromat, néha pedig a hasam bőrére tért át. Meglepett a viselkedése, de nem bántam. Nem hittem volna, hogy magától belemegy egy ilyen romantikus, ámde erotikus programba. Éreztem minden meztelen, feszes porcikáját, az izmos hasát és felsőtestét, a combjait, amik átölelték a derekam két oldalát. Éreztem a férfiasságát a fenekemnél, amit bajosan, erőszakosan igyekezett elhúzni tőlem, de minduntalan visszatért hozzám és egyre inkább éreztette velem, hogy tetszik neki a helyzet, amit kreált kettőnknek.
- Miért kapom ezt ma? - Kérdeztem tőle és megfogtam az ujjait, amik épp az oldalamon grasszáltak.
Előre húztam a kezét a hasamra, aztán nemes egyszerűséggel megmarkoltattam a saját melleimet az ő kezeivel. Hoseok élesen beszívta a levegőt és éreztem, ahogy egy pár pillanatra teljesen lefagyott és minden izma megfeszült. Szépen, lassan újra megmozdult és el mertem engedni a kezeit, hogy ott tartsa vagy azt csinálhasson, amit csak szeretne. Megköszörülte a torkát, én pedig mosolyogva élveztem a tenyerét és az apró szorításait a keblemen. Nem rejtettem véka alá eddig sem a szexuális kívánalmaimat és ezek után sem terveztem, csak azért, mert kapcsolatban voltunk.
- Mert - Szólalt meg, de megint meg kellett köszörülnie a torkát, mert elment a hangja. - Mert szerettem volna kedveskedni neked. Ennyi.
- Nincs különleges miértje? - Sóhajtottam egyet, ahogy ujjbegyeivel végigrajzolta a mellbimbómat.
- Csak te - Közölte és lehajolt, amennyire csak tudott, hogy a nyakamra pusziljon. - A barátnőm vagy, keményen dolgozol, megérdemled.
Mondata közben apró csókokat szórt a nyakam vékony bőrére, ami folyamatos libabőröket képezett a karomon. Egy apró vonalat húzott a mellem alatt, aztán jókedvűen végigsimította a karomon a dudorokat.
- Megérdemlek még valami pluszt is ma? - Incselkedtem vele kuncogva.
- Mit szeretnél? - Élesen beszívta a levegőt és tisztán hallatszott a hangjában elvegyülő izgalom és félelem kettőssége.
- Szeretkezni - Feleltem kertelés nélkül. - Te mit szeretnél?
- Levegőt kapni - Felelt és mélyen beszívott egy jókora adag oxigént.
Felnevettem és megingattam a fejem. Karjai szorultak a felsőtestem körül és aranyosan belefúrta a fejét a nyakamba, aztán ő is felnevetett halkan.
- Nyers vagy - Motyogta a bőrömbe.
- Te kérdezted, hogy mit szeretnék - Vontam vállat annyira, hogy ne üssem meg őt. - Én csak őszinte voltam.
Mormogott egyet, mire megint felnevettem.
- Elég ideje együtt vagyunk és szerintem megérdemelnél már egy jó élvezetet - Húztam el a számat. - Te is keményen dolgozol. Tudod, hogy az orgazmusnak nagyon jó stresszlevezető hatása is van?
- Agma - Motyogta a nevemet egy kissé hisztis, vidám hanggal.
- Természetesen nem erőltetem - Simogattam meg az engem ölelő karjait. - Nem muszáj, majd ha szeretnéd te is.
- Nincs sok tapasztalatom - Fordította oldalra a fejét, hogy a szája elváljon a nyakam hajlatától és jobban hallhassam, amit mond.
- Nem maratoni szexre készülök - Mosolyogtam, de megforgattam a szemem. - Szexben pedig nem lehet bénának lenni.
- És mi van, ha nem fogod élvezni? - Motyogta és hagyott egy apró puszit a vállamon.
- Na jó - Sóhajtottam és tenyereimet a kád szélére tettem, hogy fel tudjam tolni magam.
- Hova mész? - Kérdezte zavarodottan Hoseok.
- Te is jössz! - Jelentettem ki, közben pedig egy törülköző után nyúltam.
A férfi félénk, zavart pillantással meredt rám, miközben lassan ő is kiszállt a vízből.
- Később lezuhanyzunk majd - Mosolyogtam rá és kinyújtottam felé a kezem.
Hoseok egyik kezével a törülközővel a mellkasát szárította, másikkal pedig megfogta a felé nyújtott ujjaimat.
-Hova akarsz menni? - Kérdezte reszketeg, visszafogott hangon.
- Gyakorolni -Feleltem és egy kaján vigyor kíséretében meghúztam a karját, hogy elindítsa a lépteit utánam.
ESTÁS LEYENDO
Vétkezz! /BTS- HOSEOK FF/
Fanfic"- Nem élheted le az egész, nyomorult életedet egy kalitkába zárva, Hoseok. Felnőtt vagy, ne hagyd, hogy azok a szar morálok irányítsák a lépéseidet! Élj! Vétkezz! Ahogy rám nézett azokkal a tüzes szemekkel, azzal a csábító, mégis velejéig romlott m...