47.

503 57 4
                                    

*Hoseok POV*

Nagyot nyeltem a boromból, amikor Agma kijött a fürdőszobából és ismét semmi mást nem viselt, mint egy tanga bugyit, ami a maga piros, csipkés mivoltával kivívta a figyelmemet, amíg felém lépkedett. Ezek kívül csupán egy póló volt rajta, amit magával hozott otthonról, hiszen tudta, hogy nálam fog aludni. Ez a póló sem takart sokat, mert a krémszínű anyag rövidke volt, már a hasa alját látni engedte, szóval nem igazán volt segítségemre. 
A lány kivette a boros poharat a kezemből, hogy letehesse az asztalra,  és ahogy már korábban is, most is szembe fordult velem és a derekam két oldalára támaszkodott a térdeivel. Ideges voltam, hiszen tudtam, mi vár rám. Én tettem ezt lehetővé és nem tudtam, hogy haragudjak e magamra vagy pedig örüljek, hogy megtettem ezt a lépést. Kicsit mind a két érzés bennem volt, de ezt vitathatatlanul vezette a félelem és a tudatlanság elegye. 
A lány rám mosolygott és korábbi mozdulatait ismételve velem megint megfogta a karjaimat és végig csúsztatta rajtuk az ujjait. Kirázott a hideg a finom érintéstől és a gyomrom megfordult egyszer, figyelmeztetve, hogy új terepre készülök lépni. Mély levegőt vettem és igyekeztem elengedni magam és átadni magam Agma gondoskodó, tapasztalt kezeinek és érintéseinek.

- Köszönöm, hogy ezt teszed! -Nézett a szemembe mosolyogva, aztán egy lágy csókot nyomott a számra. - Hogy átléped a határaidat.

Újabb, apró csók után még inkább bizseregni kezdett a belsőm és olyan volt az egész, mintha életem legnagyobb versenyére készülnék. Tudatában voltam, hogy sokat készültem, tudok mindent, de amint a rajthoz vagy a bírák elé kellett volna állni, minden kiment volna a fejemből.

- Azért - Sóhajtottam és egy lágy mosolyt eresztettem meg felé. - Legyél velem türelmes, oké?

Agma halkan felnevetett és mindkét kezével beletúrt a hajamba. A jóleső érzésre behunytam a szemem és kifújtam az orromon egy nagy adag levegőt. Még fel sem nyitottam a pilláimat, a lány ajkai már megint az enyémeken voltak. Nem tiltakoztam, valahogy biztonságban éreztem magam vele. Tudtam, hogy eléggé próbára fogja tenni a kitartásom és a képességeimet, tisztában voltam vele, hogy valamennyire kényelmetlen lesz számomra a helyzet és meg kell majd birkóznom a démonjaimmal és a visszafogó erőimmel, de azt is tudtam, hogy ha látja rajtam, hogy nagyon kényes területen jár vagy túlságosan is feszíti a határaimat, le fog állni. Engedély nélkül nem fog semmit sem csinálni és bíztam benne, hogy figyelni fog rám, nem csak a saját feje után megy. 

*Agma POV*

Csendben sétáltunk be a hálószobába, közben Hoseok erősen szorította az ujjaimat. Aranyosnak találtam a félénk viselkedését, holott ő vetette fel az ötletet és kezdte el ezt a játékot. Ráadásul már lassan három hete egy párt alkottunk, nem beszélve az előtte közösen eltöltött hetekről, amikor hivatalosan ugyan nem jártunk, de a "tanulmányi kapcsolat" alatt több olyan megmozdulásunk is volt, ami erre hajazott, na meg rengeteget randiztunk már. Ha rajtam múlt volna, a saját kapcsolatomban egy hét után valószínűleg elkezdődött volna egy szexuális vonal, főleg, ha ennyi időt töltöttem volna el az adott személlyel előtte. Viszont a férfit nézve várhattunk volna legalább még két hónapot addig, amíg egyáltalán hozzáérhetek egy picit. Pont ezért volt tökéletes, hogy kompromisszumot kötve, habár mind a kettőnk számára kissé hátrányosan, közösen szenvedve egy picit, de sikerült túllépni ezen is. 

Hoseok leült, én pedig másolva a kanapén mutatott helyzetemet, vele szemben telepedtem az ölébe. Halványan elmosolyodtam és azonnal a szája után kaptam, hogy lenyugtassam és valamennyire fel is pezsdítsem. Érezni akartam, hogy akarja ő is, közben pedig az inge gombjaihoz nyúltam. A nyakánál kipattintottam egy gombot, a mozdulatomra pedig Hoseok elszakadt a csókból. Mélyet lélegzett és a szemembe nézett, miközben lassan tovább haladtam. Biztos voltam benne, hogy nem lesz ellenére semmi, amit tenni fogok, de természetesen nem szerettem volna kellemetlen élményeket neki, nehogy rányomja a hozzáállását a következő kalandjainkra. 
Lepillantottam és oldalra biccentettem a fejem, mikor végigcsodáltam a felső testét. Korábban már láttam a meglepő kockáit és a tónusos izmait, amit a legkevésbé sem vártam volna, amikor ránéztem a visszafogott, vászonnadrágos főnökömre. Viszont most, ebben a helyzetben valahogy jobban megingatta alattam a talajt. Tenyereimet ráfektettem a mellkasára és a csupasz bőrét végigcirógatva lesimítottam a hasáig, aztán fel a válláig. Egy pillanatra sem voltam képes elszakadni a felsőteste látványától, amíg letoltam az inget a válláról. Hoseok segítségemre volt, hátratolta a kezeit és a saját csuklójáról lehúzta az elegáns anyagot, aztán eldobta az ágy szélére. 
Láttam, ahogy összeszorítja az állkapcsát és nyel egyet, aztán leviszi a tekintetét az én felsőmre. Halkan felnevettem és óvatosan megsimogattam a kulcscsontját.

- Szeretnéd, hogy én is levegyem? - Kérdeztem halkan, nehogy úgy érezze, hogy bármi is kötelező. - Vagy maradjon?

- Egyelőre maradjon - Felelte és megköszörülte a torkát. 

Zavartan oldalra nézett, én pedig egy széles mosolyt villantottam. Óvatosan megtoltam őt hátrafelé, mire engedelmesen elfeküdt a puha ágyneműjében. Én is vettem egy mély levegőt és megtámaszkodtam a válla mellett, hogy kényelmesen le tudjak hajolni egy újabb csókra.

Vétkezz! /BTS- HOSEOK FF/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang