48.

481 54 3
                                    

*Hoseok POV*

Összeszorítottam a fogamat, ahogy egyre jobban kezdtem élvezni Agma apró csókjait a felsőtestemen. Hosszú percek óta, vigyázva közeledett egyre jobban a határaim felé és ügyesen, aprókat lépve tolta kifelé azokat. Először csak simogatott és az ajkaimat tépte, ami meglepően finom volt, ugyanakkor éreztem benne a visszafogott agressziót. Néha megindult és a mozgása, a csókja és az érintései is vadabbak lettek, de rendszerint pár másodperc alatt befejezte. Mély levegőket vett és lenyugtatta magát. Hálás voltam neki, amiért figyelt rám és éreztette velem, hogy habár az őrületbe kergeti magát, mégis ígéretéhez híven vigyáz rám. Az az igazság, hogy most, hogy éreztem őt, tudtam, mennyire kíván és ténylegesen milyen érzés egy vad, szenvedélyes pillanat, nekem sem volt ellenemre, hogy nagyobbakat lépkedjen előre. 
Felszisszentem, amikor megkaristolta a fogaival a hasam felhevült, vékony bőrét. Beletúrtam a hajába és lenéztem rá, ő pedig egy veszélyes mosollyal nézett vissza rám. Mondanom sem kell, hogy a helyzet forrósága és a lány látványa miatt már jócskán érezhető volt a tetszésemet kifejező reakcióm, ami miatt kissé szégyelltem magam, hiszen nem szerettem volna, ha egy közönséges pasinak tart majd, hogy ennyitől a nadrágomba csinálnék, ugyanakkor nem bántam, hogy érzi, mit is tesz velem egyetlen csókja és érintése. 

Agma visszatérdelt a derekam két oldalára és felegyenesedett. Tenyereimet a combjára simítottam és magamhoz képest elég bátran simogattam a meztelen bőrét. A lány nagyot sóhajtott, amikor lejjebb ereszkedve megérezte maga alatt az ő általa előkészített alfelemet, én pedig egy visszafogott mormogással lehunytam a szemeimet és hagytam, hogy Agma helyet foglaljon rajtam. Éreztem, ahogy egyszerre megfeszül és elernyed a testem, zavart és nyugodt voltam, menni és maradni akartam. Ujjaim felcsúsztak a derekán és már magam sem tudtam, hogy mit csinálok, csak megragadtam a pólója anyagát és felfelé toltam rajta. 

- Azt hittem, hogy ma már nem tudsz meglepetést okozni! - Kuncogott a lány halkan és segítségemre sietve felemelte a karjait, hogy könnyedén leszusszantassam róla a felsőt, a mozdulattal pedig én is felültem, Agma pedig hátrébb csúszott a combomra.

- Ezt nem gondoltam át! - Ejtettem hátra a fejem egy kényelmetlen mormogással előtörve a torkomból.

- Azt hitted, hogy melltartóban alszom? - Kérdezett vissza jókedvűen.

- Most lesz szükségem a segítségedre! - Motyogtam kellemetlenül.

Úgy éreztem, hogy tele vagyok energiával, mégsem tudok megmozdulni. Szerettem volna lenyűgözni a lányt, hogy a kedvében járok, azonban hirtelen úgy éreztem, egy védtelen nyúl vagyok sarokba szorítva, aki bőszen kikezdett egy ragadozóval, de most nincs hová futnia.

- Ne izgulj! - Mosolygott a lány és miközben megfogta a csuklómat, hogy irányítani tudjon, egy apró csókot nyomott a számra. - Már így is túl teljesítetted az elvárásaimat.

Mintha olvasott volna a fejemben, lenyugtatott és átlendített egy rezgő lécen. Leheletkönnyű csókokat hagyott az ajkaimon, nyelvével szinte csak karistolta az alsó ajkam vagy az én nyelvem, de most nem volt vad. Igyekezett a kedélyeket megtartani a nyugodt mederben, hiszen érezhette, hogy ez végképp nem az én területem. 
Elindította a kezeimet a hasán, majd vissza a dereka felé. Párszor átsimította a területet az ujjaimmal, aztán valamivel feljebb merészkedett. Melle alját súrolta az ujjbegyem, aztán az oldalát a hüvelykujjam. Örültem, hogy apró csókokkal illetett, mert félő volt, hogy fulladnék a levegőhiánytól. Aprót szorított a mancsomon és egy utolsó csók után elhúzódott, de csak annyira, hogy meg tudjon szólalni, de még éreztem, ahogy a szája súrolta az enyémet.

- Elengedhetlek? - Kérdezte mosolyogva.

Nem válaszoltam, csak élesen beszívtam a levegőt és ijedtemben megfeszítettem az ujjaimat a bőrén, ami apró markolást eredményezett. Agma válaszul egy gyors puszit nyomott az orrom hegyére és beletúrt a hajamba.

- Nem tudsz rosszat csinálni - Biztosított. - Bármit és bárhogy érintesz meg, ez vagy te. És nekem tetszik.

Vétkezz! /BTS- HOSEOK FF/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora