Hoseok az égbe emelte a poharát, mire mindenki követte a példáját. A férfi mosolyogva körbe nézett és átvette a másik kezébe a pezsgős poharat, amiben ízletes, de sajnos alkoholmentes buborékos ital csücsült.
- Ismételten jó szezont zártunk ebben a három hónapban is! - Beszélt hangosan, de nyugodtan, amit irigyeltem tőle, hiszen ennyi ember előtt ilyen összeszedetten beszélni nem lehetett könnyű. - Új kampányokat szereztünk, új bemutatókat tudtunk beilleszteni és rengeteg új kollaboráns céget sikerült szerződésre bírnunk - Rám nézett és aprót emelt a poharán, hogy jelezze, ez nekem szólt.
Széles mosollyal visszaküldtem a poháremelést, hogy némán megköszönjem neki.
- Ez a pár hónap ékes példája volt annak, hogy meglássuk, nem a cég juttatta előre a dolgozóit, hanem a dolgozóink juttatták előre a céget! - Folytatta, én pedig csendben, egy halvány mosollyal hallgattam. - Modelljeink segítség nélkül törtek fel oda, ahol most vannak és szereztek új lehetőségeket saját maguknak és a cégnek is, úgyhogy nektek kifejezetten köszönöm a munkátokat! - Körbe fordult a lányok sokaságán, akikről szó volt. - Köszönöm a sok munkát a tervezőinknek is, akik megugrották a lécet az új kollekcióval kapcsolatban...
Csak folytatta, én pedig hálás pillantásokkal illettem őt, hiszen értettem, mire megy ki a játék. Néhány napja beszélgettünk erről, én pedig elképedtem, hogy így a szívén viseli a sorsomat. Éppen hazafelé tartottunk, Hoseok felajánlotta, hogy haza dob, úgyhogy volt néhány percünk kettesben még az autóban. Aznap úgy éreztem, hogy kifejezetten összecsaptak a hullámok felettem, hiszen a modelltársaim elkezdtek sugdolózni a hátam mögött, hogy azért jutottam én idáig, mert valamelyik tulajjal összeszűrtem a levet vagy esetleg megvesztegettem valamelyik felettesemet. Elújságoltam Hoseok-nak, hogy kicsit bánt a dolog, persze nem vettem magamra ezeket a dolgokat, hiszen én tudtam az igazságot, a többiek pedig azt, amit el akartak hinni. Sosem voltam egy hisztis lány, aki mindenért megsértődik vagy aki sírva fakad egy rossz kommenttől, de szerettem volna, ha azért ismernek el, amit véghez vittem és nem azért, amit ők egymás között pletykálnak. Ráadásul szerettem ezt a munkát és nem akartam minden egyes nap gyomorgörccsel betébolyogni, hogy aztán hidegen és kiközösítve csináljam a feladatom, még akkor sem, ha nem barátkozni jöttem ide. Azért mégis jól esett a nyugodt atmoszféra és a barátságos környezet.
- Jövő hónaptól esélye nyílik egy új modellünknek is az új kampányfotózáson részt venni és ezzel csatlakozni Agma szakmai sikereihez - Pillantott rám megint. - Ahogy korábban is, most is az eladási ráták fognak dönteni és a diagramok beszélni helyettünk, így ismét az a modell lesz az új szerencsés, akinek a munkái kiváló eredménnyel zárják a hónapot. Még egyszer köszönöm a munkátokat imént is! Csak így tovább mindenkinek!
Tapsoltunk a beszéd után és hirtelen mindenki megmozdult. Egyszerre fordult mindenki a mellette állóhoz, indult meg a nasis asztal felé vagy nevetett fel valamin. Hoseok pillantását elkapva elmosolyodtam és hálásan pislogtam rá, míg a fejemet is picit oldalra biccentettem. Lebiggyesztettem az alsó ajkam, ahogy közeledett felém, aztán szélesebb mosolyra húztam a szám.
- Nagyon szépen köszönöm! - Fejtettem ki szavakban is, amit a pillantásommal üzentem.
- Igazán nincs mit! - Biccentett egy aprót. - Megérdemelted.
- Hálás vagyok - Sóhajtottam aprót. - Ezzel az új lehetőséggel még jobban tisztáztál.
- A saját érdemed - Nézett mélyen a szemembe. - Nem valamelyik főnöködé.
*Hoseok POV*
Lenyeltem az utolsó korty pezsgőt is, ami nem esett annyira rosszul, mint gondoltam, sőt eléggé meghozta a kedvemet egy kis tényleges alkoholtartalmú nedűhöz. Letettem a poharat az egyik tálcára, ami ki volt készítve és bementem az irodába.
- Minden oké? - Szinte azonnal érkezett a kérdés, ahogy a szoba közepére értem. - Vagy megint korán lelépsz?
Agma elmosolyodott és beljebb lépett az irodába. Én halkan felnevettem és zsebre dugtam a kezeimet. A lány tekintete levándorolt az elrejtett kezeimig, aztán vissza a szemembe. Belül igen jó adrenalinbombát robbantott a tudat, hogy egy ilyen apró megmozdulással is a kedvére tudok tenni.
- Igazából azon gondolkodtam, hogy meginnék egy jó bort - Húztam el a számat.
- Ez a szar nekem is meghozza a kedvem valami normálishoz - Közölte lemondóan és maga elé emelte a majdnem kiürült poharat.
- Ittál már francia bort? - Kérdeztem és hagytam, hogy egy lépéssel közelebb jöjjön hozzám.
- Milyenre gondolsz? - Nézett mosolyogva a szemembe. - A sarki boltban kapható filléresre vagy a menő éttermes, burzsuj cuccra?
Halkan felnevettem és kivettem a jobb kezem a zsebemből és magamat is meglepve Agma feje tetejére tettem és aprót simítottam a rövid haján. A lány szélesebben elmosolyodott, én pedig meghökkenve húztam vissza a kezem és tettem zsebre, hogy kordában tartsam.
- Ami vetekszik egy fél havi fizetéseddel - Közöltem és halkan felnevettem.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Vétkezz! /BTS- HOSEOK FF/
Фанфик"- Nem élheted le az egész, nyomorult életedet egy kalitkába zárva, Hoseok. Felnőtt vagy, ne hagyd, hogy azok a szar morálok irányítsák a lépéseidet! Élj! Vétkezz! Ahogy rám nézett azokkal a tüzes szemekkel, azzal a csábító, mégis velejéig romlott m...