56.

569 53 2
                                    

*Hoseok POV*

Folyamatosan mozgattam a vállaimat, igazgattam az ing alatt apró mozdulatokkal, ahogy mindig éreztem, hogy az anyag irritálja a bőrömet. A hétvége egész sikeresen telt, habár más sikert nem nagyon tudnék mondani, minthogy el kellett ugranunk az áruházba új lepedőt venni, mert azt,a mit eddig használtam, elszakítottuk. Kínos volt, de nevetve választottunk egyből hármat, felkészülve a hasonló esetekre. Agma hihetetlen, nem csak az ágyban, az egész lénye nyugalmat sugároz, ami azonnal eléri, hogy megbízz benne, ugyanakkor egyetlen mosollyal vagy pillantással feltüzel és veszélyre int. Így volt ez a hétvége folyamán is, egész nap romantikáztunk, hozzám bújt filmezés közben, együtt főztünk, már-már unalmas kapcsoltban éltünk. Aztán ahogy megeresztettem a vizet zuhanyzásra vagy akár csak hallotta, hogy libben a takaró a hálószobában, a mosolya ördögi lett, a tekintete sötét, a lány pedig kéjes. Megtanított arra, hogy jobb néha, ha átengedem neki az irányítást az ágyban, megtanultam, hogy van más, eléggé élvezhető pozíció és megpróbálta megmutatni, hogy az ajkai is csodára képesek, de nem engedtem neki. Elég volt ennyi izgalom két napra. Viszont valamennyi szeretkezésünk alkalmával Agma hagyott rajtam egy macskakaparást, ami gyorsan gyógyult ugyan, de ahogy az ing anyaga hozzá dörzsölődött a kikapart bőrfelülethez, jelezte nekem a kellemetlen, de emlékezetes csíkokat az elmúlt napokból.

- Minden rendben van? - Kérdezte az egyik kollégám, amikor már vagy negyedjére fintorogtam és mozgattam meg a vállamat a tárgyaló teremben.

Felvontam a szemöldököm és hirtelen megálltam a mozgásban, közben pedig a kollégám felé fordultam.  Éreztem, ahogy az arcomba kezd tódulni egy kisebb mennyiségű vér és piros pozsgás lett a fél fejem. Tudtam, hogy csak egy egyszerű kérdés volt, de úgy éreztem, mintha tudná mindenki, hogy hogy néz ki a vállam és a hátam, mit csináltam a hétvégén és kivel. Úgy éreztem, mintha mindenhonnan megvető szemek és gúnyos mosolyok köszönnének vissza rám és a hátam mögött sugdolóznának, hogy összeesküdjenek ellenem és beköpjenek akárkinél, hogy munkahelyi kapcsolatot tartok fent Agma-val és mind a kettőnket rúgjanak ki.
Tudtam, hogy csak paranoia, de féltettem magunkat. Nem akartam, hogy egy kapcsolat vessen véget mind a kettőnk karrierjének, de mostanra abban is biztos voltam, hogy a kapcsolatomat sem adnám fel a lánnyal, hogy pozícióban maradjunk. Éppen ezért szerettem volna nagyon körültekintően eljárni. 

- Persze - Feleltem végül, egy apró mosollyal a számon. - Miért? - Kérdeztem vissza és nyeltem egy nagyot, amivel a barátnőm számára már rég nyilvánvaló lett volna a zavartságom és idegességem, de a kollégám szerencsére csak megvonta a vállát és elmosolyodott.

- Fáj a vállad? - Kérdezett vissza. 

- Ó, igen - Legyintettem. - Elaludtam, de semmi komoly! - Nevettem fel halkan, hogy palástoljam a hazugságom. 

- Tudok ajánlani egy remek gyógytornászt - Elegyedett beszédbe, amire jelenleg a legkevesebb szükségem sem volt. - Lehet vásárolni tőle olyan párnákat és matracot, amit külön a te testalkatodhoz alakít ki.

- Nagyon kedves - Feleltem visszafogottan. - Majd ránézek a honlapjára.

- Átküldöm email-en a linket - Ajánlotta. 

- Köszönöm szépen - Biccentettem aprót.

- Jó napot, sziasztok! - Esett be Agma a tárgyalóba sietve.

Ő volt az utolsó, akire vártunk, csak út közben egy gyors megbeszélésen kellett részt vennie a szabónkkal. Rám mosolygott és leült az ovális asztal másik oldalára, velem szemben,  két hellyel balra tőlem. Így rá tudtam nézni, akárhányszor az előadóra figyeltem, hiszen a fejem irányban állt, a szememet pedig igyekeztem észrevétlenül mozgatni arrébb. Hihetetlen, milyen hatással volt rám a lány, pedig alig pár hónapja volt az életem része. 

Vétkezz! /BTS- HOSEOK FF/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant