54.

482 49 1
                                    

Láttam Hoseok arcán az idegességet és a kis félelmet, de nem álltam meg. Egyrészt ő csinálta ezt magának, hiszen ismer már annyira, hogy tisztában kellett lennie azzal, hogy ha együtt fürdünk vagy meztelenül parádézunk együtt, szexelni akarok majd vele. Szóval két lehetőség lebegett előttem: vagy nem gondolta át a dolgokat és felelőtlenül rendezte meg kettőnk számára ezt az estét, vagy pedig tudta, hogy mit csinál, csak nem tud kibontakozni. Magamban elkönyveltem, hogy a második eset áll fenn és segítenem kell neki megnyílni, úgyhogy önkényesen a kezembe vettem az irányítást.

- Agma - Motyogta a számra, amikor már hosszú percek óta téptem az ajkait.

Azon csodálkoztam, hogy nem vérzett még a szája a heves csókjaimtól és hogy néha megkaristoltam azokat a fogaimmal, természetesen véletlenül. Aztán már nem annyira véletlenül lágyan ráharaptam az alsó ajkára és kissé meghúztam azt. 
Elmosolyodtam és felnéztem rá, miközben mély, ugyanakkor gyors lélegzetvételekkel próbáltam oxigént juttatni az agyamba. 
Mivel Hoseok nem szólalt meg, csak továbbra is nézett, megragadtam a pillanatot és a felsőjét és lassan feltoltam a mellkasáig, ott pedig vártam, hogy felemelje a kezeit vagy segítsen nekem, hogy le tudjam húzni róla. 
A férfi csak nyelt egyet és lassan, elgondolkodva vette át a kezemből a ruhadarabot, hogy saját maga húzhassa át a fején. Én elmosolyodtam és még mindig csodálattal vizslattam a hasizmait és a mellkasát. Hoseok letette a pólóját az ágy végére és két kezét a derekamra tette. Én azonnal felvezettem az ujjaimat a hajába és teketóriázás nélkül húztam le magamhoz egy újabb csókra. Éreztem az indulatokat és a vágyát, amit egy nagy adag feszültség és visszafogottság mögé rejtett. Szinte pattanásig feszültek az izmai a karjain és meg mertem volna esküdni rá, hogy a hasizmai is jobban kirajzolódtak most, hogy aggódva feszítette őket. Lesimítottam a nyakára, onnan pedig a mellkasára. Óvatos, lassú mozdulatokkal rajzolgattam mintákat a bőrére az ujjaimmal, miközben egyre jobban haladtam lefelé a hasán, hogy végre majd ki tudjam gombolni a nadrágját és azt is letolhassam róla.Éreztem a forróságot a belsőmben, amit a tüzelő vágy okozott, de igyekeztem lassan haladni Hoseok miatt. Reméltem, hogy ha teljes gőzerővel haladnék, akkor sem állítana le és bízna bennem, hagyná, hogy kielégítsem mind a kettőnket, azonban nem akartam traumát szerezni neki az első, közös alkalmunkkal. A legkevésbé sem akartam, hogy majd nemet mondjon, mert azt hiszi, hogy csak ilyen tudok lenni. 
Remegő kezekkel húztam le a cipzárt a nadrágján és hagytam, hogy elváljon a csókból, amikor ujjaimat a nadrág korca alá vezettem, hogy lefelé tolhassam, csakhogy véletlenül direkt megérintettem őt. Én halványan elmosolyodtam és az ujjaimat kénytelen voltam addig feszíteni mozdulatlanra, amíg fent állt a görcs veszélye. 

*Hoseok POV*

Kezembe gyűrtem a térdig érő ruháját és lassan én is végig húztam a felsőtestén, aztán minden porcikáját feltárva végül a fejét is kibújtatta belőle. Szakadozva jutott el a levegő a tüdőmig és szerintem az agyamba már nem is jutott belőle, megszédültem a látványtól. Hiába nem volt rajta semmi extra, csupán egy fekete, csipkével díszített fehérnemű, akkor is vadítóan festett. Óvatosan, mintha csak tilos lenne hozzáérnem, ujjaimat végigjárattam a derekán, fel a válláig, aztán vissza a hasán és végül a mellei között húztam egy apró vonalat, így fogtam rá végül az állára. Agma mosolyogva tűrte a kezem útját és mozdulatlanul várta, hogy mikor lesz vége a felfedező utamnak.

- Annyira szép vagy - Motyogtam. - Remélem, hogy mondták már. Úgy értem, így. Így is gyönyörű vagy.

A lány halkan felnevetett és megingatta a fejét. 

- Sosem volt értékelhető kapcsolatom - Felelt könnyedén. - Nem azon volt a hangsúly, hogy bókoljanak, hanem hogy jól érezzék magukat.

- Akkor innentől kezdve ezen változtatunk - Bólintottam egyet határozottan a mondatomhoz, hogy nyomatékosítsam a jelentőségét.

Lehajoltam és egy újabb, lassú csókot nyomtam a szájára. Tervem szerint teret akartam engedni a vadságának és a vehemenciájának, hogy fergeteges szeretkezésben lehessen részünk, ámde egyrészt nem voltam képes levetkőzni a félelmeimet eléggé ehhez, másrészt pedig a hallottak után inkább szerettem volna neki megmutatni, hogy egy mély, lassú és érzelmes együttlét ugyanúgy az egekbe tudja repíteni az embert. 


Vétkezz! /BTS- HOSEOK FF/Onde histórias criam vida. Descubra agora