- De én elmondtam ezt már neked, ha jól emlékszem -Mondta Hoseok, mire vettem egy mély levegőt. - Tudod, milyen vagyok.
- Tudom - Bólintottam. - Vagyis nem nagyon, hiszen nem ismerlek. De amit mutattál magadból az kétségtelenül kiismerhető.
- Kiismerhető - Mondta utánam a szót.
Megforgattam a szemem és megvontam a vállam egy kicsit, ahogy gondolkodtam, mit is mondhatnék, de ezen a ponton már mindegy volt.
- Kedves vagy - Mondtam. - Átlagos jelző, de rág kifejezetten érvényes. Bármi is történik, mindig mosolyogva fogadod és akárhogy álljon hozzád egy ember, te akkor is kedves vagy vele. Mindig kerülöd a konfliktust, inkább nem szólsz vagy meghunyászkodsz, csak ne legyen vita. Szereted az egyszerűséget és a rend híve vagy. Szereted, ha minden előre meg van tervezve, ha minden simán megy. Adakozó típus vagy, csak boldoggá tedd az embereket és ilyesvalakit keresel magad mellé is. Aki a biztonságot nyújtja neked, aki határozott pont az életedben, elvégzi a házi munkát és tervezi a családot veled. Mindig örül neked, a sikereidnek és támogat, ha törik, ha szakad. Akit csak te érdekelsz és kiváló példa lesz a gyerekeidnek, akik egy harmonikus, de unalmas családban nőhetnek fel.
Hoseok csendben volt egy ideig, mire elmosolyodtam és félre biccentettem a fejem, ahogy átnéztem rá a sofőr ülésre. Kényelmetlenül átsiklott a nyelve az ajkain és ujjai ráfogtak a kormányra még egyszer, erősebben.
- Ezzel szemben te kicsapongó életet élsz - Felelt, váratlanul visszavágva az elemzésemre. - Kiszámíthatatlan vagy, nem ijedsz meg egy kis feszültségtől vagy szócsatától sem. Sokszor az ösztöneidre hallgatsz az eszed helyett és egyáltalán nem vagy egy kis ramazuri ellenére. Velem ellentétben nem a biztosat keresed, hanem csak egy átmeneti, kellemes éjszakai kalandot, nem törődve a következményekkel és a mély érzésekkel. Nem érdekel a jövőd és nem építed a biztos pontodat, a családodat és egy közös életet. Téged nem érdekelne, ha a gyerekeid előbb tudnának pasizni vagy káromkodni, mint legózni és valószínűleg nem az az első szempont, hogy másokat boldoggá tegyél.
Most rajtam volt a sor, hogy elképedve nyeljek egyet a szókimondó, részletes leíráson, amit rólam alakított ki. Lenéztem az ölemben összekulcsolt kezeimre, aztán ki az ablakon, hogy kapjak egy kis ízelítőt a kinti világból, ami egy pillanatra megszűnt létezni körülöttem.
- Ne haragudj, ha.. - Visszafogott hanggal kezdett el elnézést kérni, de félbe szakítottam.
- Igazad van! - Mosolyogtam rá. - Kétség kívül.
- Nem akartam nyers lenni - Felelt még egyszer.
- Pedig egész jól áll - Nevettem fel halkan. - Komolyan, nincs baj, igazad van. Teljes mértékben. - Mély levegőt vettem és kicsit csücsörítettem, mielőtt rátértem volna a következő mondatomra, ami megint elindíthatott volna egy bombát, robbanásra készen. - Épp ezért szerettelek volna megismerni jobban - Mondtam, jóval halkabban. - Igyekszem jobban koncentrálni magamra és a jövőképemre.
- És segítséget szeretnél - Tette össze a képet.
- Olyasmi - Motyogtam. - Egyszer-egyszer eljárok bulizni, de már azt sem gyakran. Jó ideje nem volt senkim és igyekszem tartani magam ehhez. De nem vagyok biztos benne, hogy alkalmas vagyok a kötöttséghez - Nevettem fel halkan.
- Mindenki alkalmas rá, ha megtalálja azt a vizes poharat, ami eloltja a gyakran égő kanócot - Vont vállat.
- Költői - Mosolyogtam rá.
- És miért rám gondoltál? - Kérdezte és hangja jól hallhatóan tele volt rekedt nyugtalansággal és zavartsággal. - Úgy értem, rengeteg olyan férfit találhatnál, akik bele mennének ebbe.
- Pont ezért - Bólintottam. - Meg miattad is.
- Miattam? - Kérdezett vissza. - Mi hasznom nekem ebből?
- Ugyan, ne mondd, hogy nem fordult még meg a fejedben egy vad szex vagy egy meggondolatlan kiruccanás valahová! - Forgattam meg a férfira a szemeimet.
Hoseok félre biccentette a fejét egy másodpercre és összeszorította a fogait, amitől kiélesedett az állkapcsa. Elmosolyodtam és tudtam, hogy igazam van.
- Kölcsönösen tanítunk és tanulunk - Vontam vállat. - Én megtaníthatlak egy kicsit elengedni magad és lazábban látni a világot.
- Én pedig megtanítalak, hogy szedd össze magad és viselkedj - Egészítette ki a mondandómat.
- Valahogy így - Biccentettem.
- Nem szeretnék érdekkapcsolatot fent tartani - Közölte és megköszörülte a torkát.
- Nem is kérem - Mosolyogtam. - Akármikor kiszállhatsz, ha úgy érzed sok neked vagy tényleg képtelen vagy rá!
- Ki mondta hogy bele mennék egyáltalán? - Nézett rám egy pillanatra. - Ebben rengeteg kérdés lakozik még és rejtett buktatók.
- Ez nem egy jogi vita, Hoseok - Vontam fel a szemöldököm.
- De felvet némi kérdést.
- Oké - Sóhajtottam.
- Beszélünk még róla, jó? - Mosolyodott el.
Meglepetten fordultam felé és egy széles mosoly terült el az arcomon. Bólintottam egyet és megigazítottam a táskát az ölemben.
- Köszönöm, hogy nem dobtál ki emiatt út közben! - Mosolyogtam továbbra is.
- Ha már korábban a hatásod alá kerültem volna és tanultam volna tőled, talán megtettem volna.
STAI LEGGENDO
Vétkezz! /BTS- HOSEOK FF/
Fanfiction"- Nem élheted le az egész, nyomorult életedet egy kalitkába zárva, Hoseok. Felnőtt vagy, ne hagyd, hogy azok a szar morálok irányítsák a lépéseidet! Élj! Vétkezz! Ahogy rám nézett azokkal a tüzes szemekkel, azzal a csábító, mégis velejéig romlott m...