Hihetetlenül lassú volt minden nap, amit a munkával kellett töltenem ahelyett, hogy Hoseok idegeire mentem volna. Habár néha tudtam ötvözni a kettőt, nem szerettem volna túlzásba esni, azt meg főleg, ha kihúzom nála a gyufát a játékaimmal. Láttam, amikor belemegy a kis huzavonába, de észre kellett vennem, amikor kevésbé volt vevő rá, mert fáradt volt, sok volt a dolga vagy már tényleg a robbanás közeli állapotokat élte. Szerettem volna egy kicsit kiengesztelni, de nem voltam benne biztos, hogy Hoseok kitörő örömmel fogadta volna, ha kijelentem, hogy nem érdekel, mit gondol, csak jót akarok neki, úgyhogy hadd kényeztessem. Lehet, sőt biztos találtam volna rá olyan pillanatot, amikor nem tudott volna nemet mondani és tudtam, hogy ő is akarja, de nem akartam ráerőltetni semmit. Szerettem volna meglepni még saját magamat is és várni, amíg Hoseok nem érzi úgy, hogy léphetünk egy szintet. Habár nagyon reméltem, hogy nem kell hónapokat várnom rá...
- Hoseok - Szólítottam meg a férfit, amikor beléptem a nappaliba.
Most nálam tanyáztunk, mert nem szerettem volna, ha folyamatosan csak a férfi lakásán vagyunk. Szerettem volna, ha egyenlő a felosztás, hiába hangsúlyozta, hogy nem gond, ha nála vagyunk és anyagilag sem probléma. Tudom, hogy sokat keres, momentán jóval többet, mint én, de mindannyian pénzből éltünk és nem akartam leterhelni azzal, hogy plusz egy főre fizet vizet, villanyt és vásárol be.
A férfi felnézett a laptopjából és egy halvány mosoly jelent meg az arcán, ahogy végigmért. Zuhanyzás után voltam már, csak egy bugyiban és egy pólóban, ahogy amúgy is aludni szoktam. Gondolkodtam rajta, hogy a férfi kedvéért valamilyen alsóval eltakarom magam, de aztán úgy döntöttem, hogy szeretném próbára tenni a türelmét és a libidóját. Megálltam előtte és némán hátrébb toltam a laptopját a kis asztalkán, hogy elférjek és véletlenül se lökjem le a drága gépet. Megálltam a férfivel szemben és kérdés nélkül feltérdeltem a csípője két oldalára a kanapén.- Agma! - Szólított a nevemen kétségbeesett, tehetetlenül reszketeg hangon.
Nem hallgattam rá, csak kényelmesen elhelyezkedtem, amíg nem éreztem, hogy a fenekem a combján nyugszik, biztonságban. Sóhajtottam egyet és a kezemet a mellkasára tettem. Még mindig nem szólaltam meg, csak a szemébe néztem és lassan végig simítottam a két karján. Éreztem, ahogy az izmai megfeszülnek és ellenállnak a lagymatag húzásomnak, hogy magam felé vonjam a végtagjait. Hoseok szemei kérdők és szinte ijedtek voltak, ahogy tartotta velem a szemkontaktust. Láttam, ahogy nagyot nyel és láttam a lassan gyöngyöző homlokát. Szinte észrevehető volt a nyakán a vastag ér lüktetése a heves szívverésétől, amikor a tenyereit a derekamra pakoltam. Ujjai azonnal ráfogtak a pólóm anyagára, de karai merevek voltak, mintha éppen egy kényelmetlen táncban lenne, ahol a partnerét távol akarná tartani magától. Lassan visszafelé cirógattam a karját az ujjaimmal és a tenyeremet most az arcára tettem.
- Agma, remélem, hogy...
Belé fojtottam a szót egy csókkal, amit határozottan, mégis puhán nyomtam az ajkaira. Görcsösen ragaszkodtam ahhoz, hogy egy kicsit mélyítsem a kapcsolatunkat, még akkor is, ha csak egy szenvedélyesebb csókolózásban forr ki a dolog. Már ez is megváltás lett volna, hiszen az elmúlt hetekben,amióta egy pár voltunk, nem voltak hosszasabb, vad csókjaink, csupán apró, érzelmes puszik csattantak el. Nem engedtem, hogy elhúzza a fejét vagy eltoljon magától, amit jól tettem, hiszen alig pár másodperc elteltével éreztem, ahogy lazul a feszes tartása és egyre inkább leenged. Ujjai jobban belemélyedtek a derekamba és még a combjain is éreztem, ahogy a fenekem alatt ellazulnak. Csókja is egyre inkább magával ragadó volt, mély és élettel teli. Szerettem a puha ajkait és a félénk, tapogatózó csókjait, amik sosem mentek túl egy úriember visszafogott, szerelmes csókjánál. Szerettem volna kihozni belőle az igazi, vadító szeretőt legalább egy pillanatnyi, nyelvcsatában kiteljesedő csók erejéig.
Beletúrtam a hajába és akaratlanul is megmozdítottam a csípőmet, mire Hoseok a csókot meg nem állítva, de karakán mozdulattal tartotta egy helyben a testemet, jelezve, hogy nem igazán kultiválja a tettemet. Aprót mormogtam a csókba, amivel meglepő módon a férfi indulatait valamelyest elő tudtam húzni. Hoseok kissé oldalra fordította a fejét és a nyelvét is bátrabban tolta az enyém ellen, mintha harcolni akarna a dominanciáért.- Agma - Lehelte a nevemet, amikor egyik kezével felnyúlt az arcomhoz és sikeresen elválasztotta a számat az övétől.
Mélyen a szemembe nézett, én pedig többért szomjazva pillantottam vissza rá ködös, sötét tekintettel. Szája csillogott és enyhén kipirosodott az iménti marcangolásomtól, pedig eléggé visszafogtam magam.
- Nem kérem, hogy feküdj le velem most! - Motyogtam kettőnk közé. - Megígérem, hogy nem foglak kényszeríteni rá, amíg te nem akarod.
- De? - Kérdezett vissza, érezve, hogy nem fejeztem be a mondatot.
- De - Lesütöttem a szemem, aztán visszanéztem a szemébe - szeretném, ha megengednéd, hogy hozzád érjek.
Mondatom végén az ujjaimat már le is vittem a nadrágja korcához, hogy szemléltessem vele az akaratomat. Hoseok sziszegve elkapta a csuklómat, holott éreztem a combomon, hogy nem közömbös a csókjaim és az érintéseim iránt.
- Nyugalom! - Lihegte kiszolgáltatottan.
Kedves mosollyal egy nyugtató, apró puszit nyomott a lefogott kezem ujjaira és leeresztette kettőnk közé. Visszasimított a derekamra és enyhén megtolt maga felé, én pedig azonnal eleget tettem a jelzésnek és ráborultam a mellkasára, hogy megölelhessem. Hoseok végigsimított a hajamon, a gerincem mentén és épp, hogy a bugyim vonalánál állt meg, a fenekemig már nem merészkedett le. Kínosan ügyelt rá, hogy a csupán egy bugyiban lévő, meztelen alsótestem ne kapjon az érintéseiből.
- Te vagy a legszebb lány, akit valaha is magaménak tudhattam - Motyogta a nyakamba, miközben szorosan ölelt. - Nem szeretném, ha úgy éreznéd, hogy visszautasítalak, mert nem erről van szó. Oké?
- Hm - Bólintottam egyet egykedvűen, de mosolyogva a szavaitól.
- Szeretnék veled gyorsabban előre lépni, mint az eddigi kapcsolataimban, mert nem akarom, hogy csak és kizárólag az én kívánságom teljesüljön - Folytatta. - Nagyon jól esik, hogy így reagálsz rám, valószínűleg tudod, hogy én sem vagyok vele másképp.
Megköszörülte a torkát és helyezkedett egy picit alattam, hogy mindenképp éreztesse a kemény bizonyítékát a szavai mellett. Halkan felnevettem és kibújtam a nyakából, hogy egy újabb csókot adhassak neki. Mosolyogva cuppantott a számra, aztán megint megsimogatta a hátam, amíg én az inge anyagával szórakoztam, amit a munka óta nem dobott le magáról.
- Azért megengeded, hogy néha eltévedjek? - Motyogtam kisgyerek módjára és az egyik kezemet demonstrációként lejjebb vittem a hasán.
Hoseok mély levegőt vett és megint megköszörülte a torkát, amiből tudtam, hogy eléggé zavarba tudtam hozni őt.
- Amennyiben ez egy nyugodt helyen történik, kettesben és lehetőleg az ágyban - Bólintott. - És türelmesen csinálod - Tette hozzá egy halvány, kérlelő mosollyal.
- Megígérem - Bólintottam egy győzedelmes mosollyal.
CITEȘTI
Vétkezz! /BTS- HOSEOK FF/
Fanfiction"- Nem élheted le az egész, nyomorult életedet egy kalitkába zárva, Hoseok. Felnőtt vagy, ne hagyd, hogy azok a szar morálok irányítsák a lépéseidet! Élj! Vétkezz! Ahogy rám nézett azokkal a tüzes szemekkel, azzal a csábító, mégis velejéig romlott m...