3.

668 72 2
                                    

Farmer miniszoknyában és az ebbe beletűrt, lenge pólómban érkeztem meg a céghez. Lábamon egy sportcipő volt és ebből kilógott a hosszabb zoknim, ami ráncosan, lezserül lepte be a bokámat. Arcomat visszafogott smink fedte, ehhez csak leengedve hagytam a vállig erő, rövid hajam és szemeimet egy kerek napszemüveg fedte. Halványan elmosolyodtam, ahogy az ajtón belépve máris megpillantottam Hoseok alakját. Lehúztam magamról a napszemüveget és beakasztottam a szárával a pólóm nyakába.

- Jó reggelt! - Köszönt Hoseok szokásosan, mosollyal az arcán.

- Neked is! - Biccentettem félre enyhén a fejem, hogy észrevétlenül nyerjek egy pillanatot arra, hogy többet lássak belőle.

Halvány, barack színű vászonnadrágban volt, aminek egyenes szára a bokája körül lengedezett, elegánsan, de mégis lazán, viszont a combján és a fenekén passzosan kitöltődött az anyag. Nem feszült, csak szépen érintette a bőrét a len, ami csodás kilátást biztosított a férfias alfelére. A felső testén csak találgatni tudtam, hogy vajon pocakot rejt vagy kockákat, hiszen a betűrt inge a vékony derekán kívül nem mutatott semmit. 

- Agma! - Szólt utánam Hoseok, mire lelassítottam és megfordultam.

Még mosolyogva átvett egy papírt az előbbi beszélgető partnerétől és azzal a tipikus, jófiús, angyali ábrázatával lépett elém. Én csak egy félmosollyal és egy ördögi tekintettel már le is vetkőztettem menet közben.

- Ma gyere be hozzám először, kérlek! - Utasított kedvesen. - A következő szezonra ki kell találnunk a ruhákat.

- Azonnal? - Kérdeztem vissza és máris elkezdett pezsegni a belsőm a tudatra, hogy vele dolgozhatok, akár csak egy pár perc erejéig is.

- Átöltözhetsz, nyugodtan reggelizz, ha szeretnél - Adott engedélyt mindenre kedvesen. - Csak a kezdés előtt lenne rád szükségem, hogy időben legyünk.

- Kérek három percet, főnök! - Biccentettem félre a fejem mosolyogva.

Hoseok ajka megrezzent, de tartotta a mosolyát. Fölényérzettel fordultam meg, hogy a hátamat mutathassam neki és elindulhassak az öltöző felé és lepakolhassam a holmimat.

*Hoseok POV*

Egyre nehezebb tartanom magam, ezt bevallom. Agma gyönyörű lány és a teste is kivételes alakkal bír. Hiába voltam visszafogott vagy máshogy nevelt, férfiból volt minden porcikám és ugyanúgy működtem. Hiába tudtam magamról, hogy csak akkor szeretkeznék valakivel, hogyha ismerem, hónapok óta együtt vagyok vele és biztos vagyok abban, hogy megérdemli a szerelmünk azt, hogy megadjuk ezt egymásnak, Agma akkor is beindította a fantáziámat és a rejtett, belső agytekervényeimből előhúzta a vad részeket. Sose csináltam 'keményen' vagy erőszakosan, sosem feküdtem le senkivel részegen, sosem volt egy éjszakás kalandom. Mondjuk sosem volt olyan kaliberű barátnőm sem, mint ez a lány, itt. Mind a kettő komoly kapcsolatom hasonló volt hozzám, visszafogott, gondos szülők kezei alatt nevelkedett, megfontolt, dolgozó és ügyes lányok. Sajnos nem működött köztünk a kémia sokáig, habár mindkét kapcsolatom hosszas volt. Nem mondom, hogy egyszer-egyszer nem fordult meg a fejemben, hogy milyen lehet önfeledten bulizni és lerészegedni, aztán hazavinni egy random, a buliban felszedett lányt, aki megtetszett, lefeküdni vele és reggel már nem is találkozni vele, de aztán mindig elvetettem a gondolatot. Az is megfordult a fejemben, hogy milyen lehet gondolkodás nélkül, csak elveszni valakiben és határok nélkül, érzelmek nélkül csinálni, ahogy éppen szeretném, vadul, kegyetlenül. De aztán mindig győzött a nevelésem és a morálom és sosem csöppentem bele ilyesmibe. Ettől függetlenül viszont voltak piszkos gondolataim és nem egyszer játszadoztam el a fejemben, hogy vajon milyen lehet Agma az ágyban. Vajon ugyanolyan játékos és incselkedő, mint itt? Vajon szerényebb? Szereti az érzelmességet vagy inkább a semmitmondó, egyszeri és kellemes aktusok híve? Néha betegnek gondoltam magam, hogy erről fantáziáltam, de elkönyveltem magamban, hogy csak a felgyülemlett szexuális frusztrációm okozta ezt.



Vétkezz! /BTS- HOSEOK FF/Where stories live. Discover now