- Hoseok! - Kiáltottam a férfi nevét már vagy tizedjére, miközben fel-alá járkálva kerestem őt az épületben.
Megforgattam a szemem, amikor láttam az aprócska mosolyt a szája sarkában, de nem emelte el a fejét a vizslatott mappából. Az előtte álló hölgy rám sandított, aztán Hoseok-ra, hiszen egyértelmű volt, hogy neki szóltam. Hoseok felnézett lassan az előtte állóra és amikor találkozott a tekintetük, zavartan elkapta a fejét és bólintott egyet.
- Még átfutom később - Biztosította a munkájáról a hölgyet Hoseok. - Elnézést! - Megköszörülte a torkát és összecsukta a mappát.
Az előtte álló bólintott és mosolyogva elfordult, hogy menjen ő is a dolgára és hagyja a főnökét is a rá váró feladatokra. Biccentettem egyet, amikor Hoseok mellé értem és bocsánatkérő szemekkel meredtem rá.
- Ne haragudj, nem tudtam, hogy van veled valaki- Kértem elnézést.
- Semmi gond - Mosolyodott el megint. - Mi volt ilyen sürgős?
- Hogy vigyél az irodádba és használd a szádat! - Nevettem fel.
Hoseok arca elkomorult és ijedten kapta fel a fejét, hogy körbejárassa a tekintetét. Megforgattam a szemem és halkan felnevettem.
- Vicceltem - Közöltem. - Vagyis nem, beszélnünk kell és az irodádban.
- Mi történt? - Ijedt meg egy kicsit.
- Közreműködési konfliktus - Jelentettem ki és biccentettem egyet az ajtaja felé, hogy jelezzem, hajlandó vagyok neki indulni, ha ő is.
- Ó, igen - Vette észre magát és nekilódult. - Menjünk!
Mély levegőt vettem, ahogy becsoszogtam a kapott, díszes papucsomban és hosszú, nyári ruhámban az irodába. Hoseok szinte azonnal utánam lépte át a küszöbét, szokás szerint nyitva hagyva az ajtaját.
- Mi a gond? - Kérdezte és a fenekével neki dőlt az asztala szélének, amíg én a fotel mellett álltam.
Karba tettem a kezeimet és sóhajtottam egyet, ahogy igyekeztem összeszedni a gondolataimat.
- Te utasítottad a fotóst, hogy csináljon rólam - Felemeltem az egyik képet és a mellkasom előtt elhúztam egyszer, hogy oda vonjam Hoseok tekintetét - Félmeztelen képeket?
A férfi arca elkomorult és látszott, ahogy az összes vér egyszerre tódul az arcába az értetlenség és a sok kérdőjel után. Megmarkolta az asztala sarkát és láttam, ahogy az ing anyaga enyhén megfeszül a vállán. Elképedtem volna, ha nem lett volna letaglózva az agyam az imént történtekkel.
- Már megbocsáss! - Mosolyodott el halványan. - Akt képeket említettél? - Kérdezett vissza és egyenesen a szemembe nézett.
Felvont szemöldökkel bólintottam.
- Senki nem kért ilyen képeket - Tiltakozott a férfi. - Egyenesen ellene vagyunk!
- A fotós közölte velem, hogy a nyári ruhámat bontsam szét és csak a tenyeremet használjam takaróként a bőrömön, hogy érdekesebb legyen a kép - Meséltem kis felháborodással a hangomban. - Amikor tiltakoztam, közölte azt is, hogy felsőbb utasítás.
Hoseok bólintott egyet és összeszorította a száját. Elképesztően sötét ábrázatot vett fel és láttam, ahogy a szeme egy pillanat alatt ködösül el. Sose láttam a kedves tekintetén és az ártatlan mosolyán kívül semmit tőle, ezért ijesztően meglepő volt a gyengéd szürkeség az arcán.
- Elnézést - Mormogta és előhúzta a telefonját.
Kicsit összébb húztam magam előtt a keresztbe tett kezeimet és néztem, ahogy Hoseok a füléhez emeli a telefont. Ellökte magát asz asztaltól és lassú, feszes léptekkel haladt a bútor mellett.
- Gyere fel az irodámba, kérlek! - Harsogta a telefonba határozott hangon. - Igen, most! - Megtorpant egy pillanatra, aztán tovább indult. - Köszönöm.
Nyeltem egyet és figyeltem, ahogy ledobja a mobilját a legközelebbi papírkupac tetejére. Megigazította a nyakkendőjét és megköszörülte torkát. Felnézett rám és rám villantotta a szokásos, kedves mosolyát, mire felvontam a szemöldököm.
- Te aztán tudsz hangulatot változtatni - Motyogtam meglepetten.
- Megtennéd, hogy az iroda előtt vársz? - Kérte kedvesen.
- Biztos? - Kérdeztem vissza.
- Szeretném megadni a tiszteletet, hogy nem közönség előtt váltok szót valakivel - Bólintott.
- Oké - Sóhajtottam.
*Hoseok POV*
Mély levegőt vettem és leesett a mosoly az arcomról, ahogy Agma elhagyta az irodámat és felváltotta a partner cég egyik üzletkötője, akivel elkezdtük a közös munkát, de úgy éreztem, be is fejezzük, ha így áll hozzá. Nem kenyerem a veszekedés vagy a heves szóváltás, de ha megalázzák az egyik alkalmazottamat vagy nem tartják magukat a megállapodáshoz, akkor kénytele voltam zsebre dugni az aranyos mosolyomat és felváltani egy vicsorral.
- Gond van? - Kérdezte a férfi, amikor behajtotta maga mögött az ajtót.
- Tulajdonképpen igen - Bólintottam. - Ki utasította a fotóst akt képek készítésére? - Kérdeztem egyenesen, kezeimet a zsebembe dugva.
A férfi vállat vont és egy félmosollyal megingatta a fejét.
- Ezek nem akt képek, Hoseok - Közölte játszi könnyedséggel. - Ezt hívják marketingfogásnak. Magunkra vonjuk a figyelmet.
- Nem az én modellemmel! - Jelentettem ki egyszerűen. - Világosan lefektettük az alapokat az elején, úgy hiszem.
- Nem is tértünk el tőle - Vont vállat megint. - A megbeszéltek szerint nem készül meztelen kép. Ez csak egy kis csábítás a kuncsaftok felé.
- A pornó ipar pedig bemutatófilmeket gyárt a házasság utáni életről - Forgattam meg a szemem és sajnálattal kellett tudomásul vennem, hogy alig pár nap alatt rám ragadt Agma egy-két tüzesebb hozzászólásának töredéke.
Mély levegőt vettem, hogy lenyugtassam magam és fojtatni tudjam. Koppintottam egyet az asztalom lapján az ujjaimmal és megnyaltam a számat.
- Nincs ruha levétel, sem lecsúsztatás, sem "véletlenül elengedett a varrás" - Mutattam a macskakörmöket az ujjaimmal a levegőben. - Készülhetnek közeli képek, felveszi a ruhákat, de a ruha rajta marad Agma testén. És ha nemet mond, akkor nem! Szeretném, ha ez világos lenne kettőnk között, hogy jól működjön ez a kollaboráció.
- Korlátozod a szabadságunkat - Tette keresztbe a kezét a férfi.
- Megvédem egy dolgozó nő jogait - Helyesbítettem egy mosollyal. - Nem lehetetlenre kérlek. Csak annyit szeretnék, hogy maradjunk a promotált termék értékesítésénél és hangsúlyánál. Ezeket a fajta fotókat hagyjuk meg a fehérnemű vállalatoknak és a Top Modelnek.
- Ha unalmas képeket csinálunk, akkor nem lesz eredményes a dolog.
- Agma az egyik legjobb emberem - Biztosítottam róla. - Ő szerezte meg ezt a lehetőséget is saját magának, illetve még hét másik céggel. Négy ajánlatot kapott privát bemutatókra, két ékszercég ajánlatát és segítségét a feljebb jutásban és meghívást legalább nyolc privát rendezvényre és fellepési lehetőséget ezekre - Soroltam a lány eredményeit, magamat is meglepve, mennyire fejben tartottam. - Szóval úgy hiszem, hozzá tud valamit tenni az "unalmas képeihez".
Egy pár másodperc csend következett, ami közben érezni lehetett a sűrű feszültséget az irodában. Szinte meg tudtam volna ragadni a feszültség felhőket és eltaposni őket. Mély levegőt vettem és nyeltem egyet. Nem tetszett, hogy Agma ennyire a hatása alá kerített. Más esetben megkértem volna valakit a szabályok betartására és kész. De most valamiért előtört belőlem a védelmező ösztön és felbosszantott a vele elkövetett dolog.
- Oké - Sóhajtott a férfi. - Megoldjuk a képeket.
- Megköszönném - Mosolyodtam el.
YOU ARE READING
Vétkezz! /BTS- HOSEOK FF/
Fanfiction"- Nem élheted le az egész, nyomorult életedet egy kalitkába zárva, Hoseok. Felnőtt vagy, ne hagyd, hogy azok a szar morálok irányítsák a lépéseidet! Élj! Vétkezz! Ahogy rám nézett azokkal a tüzes szemekkel, azzal a csábító, mégis velejéig romlott m...