Red ana binanın önüne gelmiş ve gölge klonlarını üstten kontrol ederek bir çok kişiyi öldürmüştü. Klan Lideri 200.Seviye aurası ile havalandı. Red gülümsedi "Sonunda kendini gösterdin kötü şeytan!" Red bütün öfkesiyle ejderha öfkesiyle yumruk attı. Lider savunmak için o da yumruk attı. İkilinin yumruğu çarpıştı anda kemik kırılma sesleri çıkmıştı...
İkili aynı anda savruldu Red'i Cyrus pençeleri ile tuttu. Ancak Lider direk olarak duvara vurmuştu. Red'in eli kanlar içindeyken gülümsedi. Lider "Arghh!" elindeki kemikler kırılmıştı. Lider hızla iyileştirme iksiri içtikten sonra kendine geldi. Lider "SEN KAN ŞEYTANI BU GÜN ÖLECEKSİN!" Red sırıttı "Sen mi beni öldüreceksin?!" Red "Cyrus diğerlerini öldür bu kişiyle aramıza girmelerine izin verme!" Cyrus yere süzülürken Red zıplayarak Liderin bulunduğu yere geldi. Lider elinde büyük bir ateş topu fırlattı. Red aynı şekilde fırlattığında adamın attığı ateş topunu yedi Red'in alevi ve Liderin üstüne gitti. Red hemen ateşin arkasında kılıcı ile saldırdı. Lider ateşi savunduğu anda Red'in kılıcıyla buluşmuştu. Hızla kılıcıyla savurduğu gibi Red'in saldırısını engelledi. Red hızla tekrar tekrar saldırdı. Lider her saldırışında Red yaralanıyordu. Seviye farkı çok fazlaydı! Red'in gözleri aniden mosmor parladı. Red "Savaşçı Aurası! Kral gözü ve Nesnellik gözü!" Red'in ani değişimi ile manasının çoğu gitmişti. Red hızla saldırdı ve Liderin zorlandığını anladığında sevinmişti. Lider saldırıyı engellediği anda Red arkaya doğru zıplayarak yüzüğünden mana iksiri içti. Manası dolan Red hızla saldırdı. Lider büyüleri ile saldırırken Red bazılarından kaçıyordu. Ancak vurulduğunda ağır yaralar alıyordu eğer iyileştirme iksiri olmasaydı çoktan ölmüştü..
Red ve Lider saldırmaya devam ederken Red'in savaş tarzı tamamen deli gibiydi. Red her sallayışında manasını harcayarak saldırıyordu. Red aniden durdu "Biliyor muydun şeytan." Lider durmasıyla o da durdu "Neyi?" Red "Bunu bende ilk kez kullanacağım." Lider aniden savunma pozisyonu aldı. Red haykırdı "Cehennemin Yıldırımları varisine gel!" Gökyüzünden yağmur yağmaya başladı. Hayır bu kan yağmuruydu! Yağmurla birlikte kırmızı yıldırımlar gökyüzünden yere düşüyordu.
Red elini kaldırdı ve yıldırımlar elinde toplanmaya başladı. Red "Argghhh!" Red'in bütün vücudunu yıldırım çarpıyordu. Kemiklerine kadar acıyı hissediyordu. Gözünden kanlar çıkmaya başlamıştı. Red'in elindeki yıldırım aurası yüzünden zar zor hareket eden Lider korku içinde Red'e bakıyordu. Zeus aklına gelen şey ile yıldırımlarının küçük bir kısmını bu yıldırımın içine koymuştu. O yüzden Liderin hareket etmesi neredeyse imkansızdı! Red elinde toplanan kan renginde yıldırımları adamın üstüne attığı anda yere düştü.
Yıldırım adamın üstüne geldiği anda adam acı ile anlık haykırdı ve küllere dönüşerek kayboldu.. Cyrus kırmızı yıldırımların bir çok üyeye çarpmasıyla hızla Red'in yanına gitti. Red'in yanına vardığında güçlerini kapatamadan yerde yattığını gördü. Cyrus "Red!" Red tek gözü açık şekilde zar zor konuştu "G-Gidelim..." Cyrus, Red'i pençelerinin arasına aldığı anda uçarken Red yüzüğündeki bütün Solmuş Halk Çiçeklerini ana salonun üstüne doğru yüzüğünden çıkartarak bıraktı. Binlerce düşen çiçekler çok güzel bir manzaraya sahipti. Cyrus hızla Red'i son hızıyla ailesinin yanına ulaştırmaya çalışıyordu. Red'in her dakika kalp atışları zayıflıyordu. İyileştirme iksirleri içse bile zar zor iyileşiyordu. Bütün organları yıldırım yüzünden zarar görmüştü. Tek çare şifa elementine sahip olan biriydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)
FantasyÖnceki kişiliği olan Akiri Lewin kaos'a önderlik etmiş aile lideriydi.. Ancak şimdiki hayatında mutluluğu ulaşmak için neler yapacaktı... Ölümünden sonra nereye gelmişti... Seçilmişin İntikamının 2.Kitabıdır!! ( 3.Kitap Profilimdedir (: ) Kan olan b...