★Bölüm 24★

368 25 9
                                    

Red'in kalp sesleri yankılanıyordu Red'in içinde garip duygular işleniyordu! Red arkasını döndü ve yürümeye başladı. O gün Red değişmişti hem fiziksel hem de zihinsel olarak! Bunların hepsi ejderha kalbi sayesinde olsa bile hatta geçici şu anda bir şeytandan farksız olurdu..

 O gün Red değişmişti hem fiziksel hem de zihinsel olarak! Bunların hepsi ejderha kalbi sayesinde olsa bile hatta geçici şu anda bir şeytandan farksız olurdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Red yavaş adımlarıyla ormandan çıktı ve en yakın şehre gidiyordu GROSS ŞEHRİ! Red kapının önüne kadar gelmişti...

***

Red kapıdan içeri gireceği sırada muhafızlardan biri omzunu tuttuğu anda boğazının kesilmesiyle ölmüştü. Diğer muhafız hemen saldırdığı anda Red küçük bir hançer şovu ile elindeki adamın kılıcını havaya uçurmuş ve alnının tam ortasına hançerini saplamıştı. Red içeri girdiğinde elleri kanla bulandığı içinde bir çok muhafız etrafını sarmıştı. Bazı maceracılar ve diğer bilinen loncaların üyeleri sadece izliyorlardı. Kimse görev olmadan hayatını riske atmazdı. Red kendisine doğru gelen muhafızlarla birlikte Fade'i çıkarmıştı ve sadece tek bir saldırı ile bedenlerini bir sürü parçaya bölmüştü. Etraftaki insanlar korku içinde geri çekildiler. Muhafızların ön kısmı ölmesiyle hepsi birlikte saldırdı. Red, Fade'i yere sapladı ve yıldırımlar etrafında oluştuğunda alana giren herkes şok etkisi ile sersemlediği anda bedenleri ayrılıyordu. Red bir kaç dakika içinde 100'e yakın muhafızı öldürmüştü. 

Red yürürken Fade'i yere sürtüyordu. Ayrıca o kızıl parlayan gözleri ile görenler kötü kabuslar bile görebilirdi.. Red ilerliyor ve önüne gelen her muhafızı öldürüyordu. Red'e doğru gelen büyüler anında yok oluyordu. Nedeni ise efsanevi şekilde artan yıldırımın gücünden dolayıydı. Yıldırım bariyeri her büyüyü anında yok ediyordu! Red'e atılan büyüler işe yaramayınca silahlarını çeken muhafız grubu hep birlikte saldırdı. Red kendisine gelen kılıç boynuna bir santim kaldığında kaçındığı anda bütün gücüyle adamın kafasına vurduğunda kemik sesleri duyulmuştu. Adam yerde kafatasının her bir kemiğinin kırılması ve beynine batmasıyla ölmüştü. Red diğer gelen beş kişilik gruba doğru yeryüzü yarığını kullandı. Yer aniden ayrıldı ve içine düşen onlarca muhafızla birlikte tekrar kapandığında acı dolu çığlıklardan sonra yer eski haline döndüğü anda sesler kesilmişti. Red öldürürken kana susamışlık bile yaymaması ayrı bir şeydi! Herkesin aklına o boş ve sadist bakışlar kazılmıştı ve asla çıkmayacaktı! 

Red büyük bir binanın önüne geldiği sırada önünde yüzlerce kişi duruyordu. Red soğuk bakışlarını grubun kaptanına çevirdiğinde kaptan aniden geri çekilme emri verdi. Sadece Red' in bakışı ile olacakları önceden görmüş gibi olmuştu. Her yerde bedenleri ayrılmış bedenler ve kendi kafasının ezilerek parçalandığını! Muhafızların çekilmesiyle Red içeri girmişti. Büyük salonda olan yüzlerce soylu kenara sığınmışlardı. Red üstüne doğru zıplayan siyah kapşonlu adama doğru baktığında sadist bir gülüş attı. Adam daha havada öleceğini anlamıştı. Red kılıçtan kurtulduğu anda sol eliyle adamın kafasını tuttu. Red bütün gücüyle sıktığı anda yüzünün ön tarafı tamamen yok olmuştu adamın. Red elinde tuttuğu kemik ve burunu yere attı ve diğer siyah pelerinli adamlara baktı.

Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin