Günümüzde
Red'in konuşmasında 1 hafta geçmişti. Kimse önemli bir şey olmadığı sürece Red'e karışmıyorlardı. Red günün sabahında uyanarak elini ve yüzünü yıkadıktan sonra Hina ile derse gittiler. Jin ve Emi ise derse katılmayacaklarını söyleyerek antrenman yapacaklardı. Red ve Hina sınıflarına girdikten sonra Hina "Red? Neden bu kadar dalgınsın?" Red "Hımm? Yok bir şey düşünüyordum." Hina "2 saattir mi?" Red "Belki.. Ee ders ne Hina?" Hina gülümsedi "Özel element dersi!" Red "Ne kadar sıkıcı... Okulda ki yıldırım elementi hocası uzağa gitmesi." Red konuşmasından sonra sınıftan çıktı ve çarşıya doğru gittiğini söyledi Hinaya. Hina "Tamam. Evde buluşuruz o zaman." Red "Tamam." Red aslında çarşıya değil görev almak istediği için kütüphanenin alt katına gitti. Red görev listesini eline aldığında kafasına göre işaretleyerek görevleri gösterdi. Görevli "Emin misin genç?" Red tekrar baktı zor bir şey yoktu "Evet efendim." Görevli imzaladıktan sonra Red kütüphaneden çıkarak "Gerçekten garipsiyorum artık genç? 9 yaşındayım aslında..." söylenerek akademinin çıkışına geldi. Muhafız "Hey evlat dur! Önce görev kağıdını göster yoksa çıkman yasak." Red görev kağıdını çıkarıp gösterdi. Muhafız "Adım Orion. Eğer bir şeye ihtiyacın olursa beni bekleme yerinde bulabilirsin." Red "Peki efendim. Bu arada benim ismim Red." Orion Red'in güçlü olduğunu anlamıştı. O kadar görev...
Red akademiden çıktıktan sonra Kaybolmuş Ormanın girişinden içeri girdi. Red uzun yürümesinden sonra bir çok bitki topladı. 3 görevi tamamlamıştı. Ancak şimdi ise simyası için gerekli olan bitkileri topluyordu. Red toplamasının ardından 2 saat geçmişti. Red "Sanırım bu kadar yeterli gibi. Şimdi ise şu iki canavar görevini yapalım." Red elindeki görevdeki haritadan görevin bulunduğu alana gitti.. Red ağacın tepesinden baktığında dışarıda goblinler olduğunu gördü. Red "Puff! Goblin mi?" Red "Çoklu Yıldırım." büyüsünü üstlerine doğru fırlattı. Red goblinlerin tek saldırıda ölmesiyle mağaranın içine girdiğinde gördüğü manzara ile şok oluştu.
Red bu kadar simya kristalinin olduğu mağarayı koruyan sadece bir kaç goblin mi diye düşünürken büyük mavi kristalin arkasında bir canavar çıktı. Red "Hass... Gölge Katili mi?!" Red böyle B derece bir görevde nasıl böyle bir canavar olabilirdi diye düşünürken canavarın tamamını görmüştü artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)
FantasyÖnceki kişiliği olan Akiri Lewin kaos'a önderlik etmiş aile lideriydi.. Ancak şimdiki hayatında mutluluğu ulaşmak için neler yapacaktı... Ölümünden sonra nereye gelmişti... Seçilmişin İntikamının 2.Kitabıdır!! ( 3.Kitap Profilimdedir (: ) Kan olan b...