★Bölüm 16★

374 29 22
                                    

Red ve Era'nın ailesi sonunda Red'in köyüne gelmişlerdi. Red köyün girişinde indi. Era "Sen gelmiyor musun?" Red kafasını salladı "Gelemem. Benim için bu beş yıl boyunca yasak bir bölge." Era üzülmüştü tam konuşacakken Red "Ancak dediğim evdeki kişilerden yardım alın ve yakın bir yere yerleşin. Geri geldiğimde tekrar buluşacağız..." Red gözlerini kapattı ve mana iksirlerini içti. Bir insanın 11.Seviyede anca 3 iksir içebilirken Red 15 tane içmişti ve şu anda manası patlayacak gibiydi. Red hemen Era'nın eski evlerindeki sokağı düşündü ve kayboldu. Red gözünü açtığında sokaktaydı ancak... Manası hiç yoktu. Red yolda yaptığı mana iksirlerini içerken hiç bir mana vücuduna gitmeden emiliyordu. Red bir kaç dakika sonra manasının dolmasıyla rahatladı. Red tamı tamına 28 tane içmişti! Yüzüğünde ise 8 tane kalmıştı...

1 Yıl Sonra...

Red uzun zamandır suikastçı olmasıyla beraber yaptığı haplar ile birlikte sonunda 17 Seviye olmuştu. Red şu anda bir soyluyu öldürmek için çatısında yatıyordu. Soylu hizmetçilere bağırırken Red tepede ıslıkla şarkı çalıyordu. Red soylunun bir zaman sonra odasına girmesini görmesiyle elini sıktı ve üstünde durduğu cama yumruk attı. Camın kırılmasıyla Red aşağı doğru düşerken tepede demire saldığı kumaşa tutunarak aşağı doğru odanın kapısının önüne indi. Red kapıya tekme atarak kapıyı kırmasıyla vücudunun etrafında dönen 20 fırlatma bıçağını aynı anda üstüne fırlattı. Soylunun engellemesinin ardından Red yıldırım adımları ile hızla adamın önünde belirdi. Red hançerinin soylunun kalbine sokmasıyla soylu Red'in boğazını tuttu ancak sıkacak gücü dahi bile yoktu ve orada öldü. Red soylunun kafasını keserek yüzüğüne attı ve gözlerini kapatarak aşama 2 gölge kontrolü ile çatıda yeniden bir gölge oluştu ve ışınlandı. Red demire sardığı kumaşı ateşle yaktıktan sonra 20 altını camdan aşağı fırlattı. Hizmetçilerden biri "B-Bu kişi... Gölge Avcısı!" Hizmetli yere düşen altından 1 tane aldıktan sonra şükretti. Bu kişi bir kez bile masum bir cana kıymamıştı. Sadece görevindeki kişiyi öldürdükten sonra kayboluyordu...

Red lonca binasına doğru gitti. Lonca binasından içeri girdiğinde 1.grup bile korku içinde bakıyorlardı. Her gün 6 görev tamamlayan biriydi. Gölge Avcısı onun şu anki ilk unvanıydı. Red, Rose'nin önüne kişiyi koyduktan sonra ödülünü aldı ve eski Era'nın evlerine yakınlarına geldiğinde içeri ışınlandı. Evde sadece bir koltuk vardı. Onu da Red almıştı. Red koltuğa uzandıktan sonra giysisini çıkardı ve yeni elde ettiği 2 tekniği düşünüyordu.

Yıldırım Adımları

Kişinin hızını 2 katına çıkaracak bir adım büyüsüdür. Efsanevi Seviye Olan bu büyü sınırsız aşamadan oluşur. Her aşamadan sonra hızı katlanarak artar.

...

Yıldırım Bariyeri

Bariyer büyüsü ile aynı amaca sahi olsa da ek özelliği bariyere vuran kişinin yıldırım ile otomatik olarak vurulmasıdır.

Red uzandığı yerde gözlerini kapattı. Red sabah kalktı ve her zaman gittiği lonca yerine değil şehir dışına çıktı. Red "Artık buradan gidebilirim. Yeni ırklar ve yeni şehirler görmeliyim." Red bir faytona bindi ve uzaklaştı.

15 Gün Sonra...

Red faytondan indi geldiği şehre baktı. Burası ortak şehir Magnolia Şehriydi. Red surlardan indiği anda etraftaki kişilerin auralarını hissetmişti. En düşük 25 Seviye! Red arabadan indikten sonra hızla bir han buldu. Red, Altınova Hanına girdi ve masanın önünde duran kızın önüne geçti. Red "Merhabalar adım Red. Burada kalmak istiyorum acaba boş odanız var mı?" Emily "Merhaba efendim ben Emily. Boş odamız mevcuttur. Acaba yaşınızı öğrenebilir miyim?" Red "Hm... Sanırım 10 veya 11 olmalı." Emily şaşırmış bir şekilde Red'e bakıyordu. Yalan söylemediğini anlamıştı. Ne de olsa o bir kurt ırkındandı.

Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin