★Bölüm 13★

341 27 10
                                    

Akiri "Güçlü bir ejderha olduğumu söyle." Red bir anda duraksadıktan sonra kendine geldi. Red "O bir ejderha hem de güçlü olanlarından." Bu sefer 3lüde şaşırmıştı. Bir ejderha demişti. Ejderhalar bu kıtada bulunmazdı. Allen "E-Ejderha mı? Bir ejderha ile mi anlaştın oğlum yani?" Red "Evet ama bana yardım etmeyecek. Gelişimime yardımcı olmayacak. Sadece zorunlu durumlarda durumu ele alacak." Allen ağzını açtığında Lucy "Tamam yeter bu kadar. Olan olmuş değil mi canım? Red'imiz biraz dinlenmeli bence ne dersin?" Allen "E-Evet hayatım. Hina sende gel kızım kardeşin biraz dinlensin." Hina kafasını eğdi "Tamam.." Red gülümserken hepsi odadan çıktığında. Red meditasyona girerek yeni elde ettiği kanın gücünü hissettiğinde şok olmuştu...

Red "Gerçekten güçlenmişim. Önceki halimden 2 kat daha güçlüyüm fiziksel olarak. Büyü açısından ise garip bir şey hissediyorum ama anlamadım." Red bir kaç saat meditasyondan sonra odadan çıktı. Herkes Red'in çıktığını gördüğünde bir takım sorular soruyor. Red yalanlarla geçiştiriyordu. Red ailesi ile biraz daha konuştuktan sonra Allen ve Lucy köydeki evlerine geri döndüler. Red bir kaç gün sonra S-Seviye eve geri dönmüştü. Uzun zamandır revire kaldırılmıştı ne olur olmaz diye. Red eve girdiği anda Lina ve Kaori aynı anda üstüne koştular. Red "Hop hop. Durun bakalım bir hastaya böyle mi koşulur?" İkili bir anda yavaşladıktan sonra durdular. Red gülümsedi "Böyle yapacaksınız." Red element güçlerini kullanarak ikilinin arasına girdikten sonra sarıldı "İşte böyle olur." Lina ve Kaori sımsıkı sarılıyorlardı. O günden sonra 1 haftaya yakın bir süre geçmiş ve her şey normale dönmüştü. Sadece herkesin dilinde Red Lowen adında birinin S-Seviyede 1.Sırada olduğu vardı..

Red görev tablosunun önünde beklerken bir görev gözüne çarptı. Açık dünya göreviydi. Görevin süresi tamı tamına 5 yıldır! Görevin ödülü ise başlamadan veriliyordu. Bu ise bir depolama büyüsüydü. Görevin amacına bakan Red gözleri açıldı. 10 bin Siyah Kertenkele Kral Seviye, 10 bin Kırmızı Kurt Kral, 10 Gölge Katili Canavarı, 100 bin tane ise Kral Seviye Çakal öldürmesini istiyordu. Veya bir kanıtını. Red "5 yıl.. Uzun bir süre ancak bu akademide kalmak yerine dış dünyayı görerek daha da güçlenebilir ve ailemin yanında olabilirim. O zaman kadar sizleri özleyeceğim dostlarım ve ailem." Red görevi yırttı ve eline aldı. Red'in bilmediği şey bu görev akademi kurulduğundan beri kimsenin almaya tenezzül etmedi bir görevdi. Red elindeki görevi görevliye verdikten sonra S-Seviye yeni rozetini çıkardı. Red "Bu görevi almak istiyorum." Görevli Red'e bir süre baktıktan sonra "Bu görevi ben veremem. Şu kapıdaki kişi sana bir tek bu görevi verebilir." Red onayladıktan sonra kağıdı alarak işaret ettiği kapıdan içeri girdi. Yaşlı bir adam gözleri kapalı şekilde duvara yaslanmıştı. Red bir kenara oturdu ve adamın gözlerini açmasını bekledi. Yaşlı adam gülümsedi "O görevi almak istediğine emin misin genç?" Red kararlı ses tonuyla "Eminim efendim. Bu görev hem gücümü hem de yeni bir büyü öğrenmemi sağlayacak." Yaşlı adam memnun olmuş şekilde kafasını salladı.

Wernald "Adım Wernald. Senin ismin nedir genç?" Red hemen cevapladı "Adım Red efendim. Red Lowen." Wernald "Hm.. Sen şu söylentilerdeki yeni 1.sin. O zaman sana bir soru soracağım. Gerçekte kaç yaşındasın? Bir büyü sayesinde bedenin büyütülmüş." Red bir karamsar olmuştu. Nasıl biliyordu? Red "9 yaşındayım efendim. Bedenim büyütüldü evet ancak bunu kimseye söylememi istemedi yapan kişi." Red önceden cevap verdi. Eğer kişinin kim olduğunu söylerse kargaşa çıkacağını düşünüyordu. Wernald "Anladım Red. O zaman yanıma yaklaş ve sana depola büyüsü için yöntemi zihnine aktarayım." Red ayağa kalktı ve Wernald'ın önüne oturdu. Wernald işaret parmağını Red'in alnına koyduktan sonra bir ışık parladığı anda Red büyüyü sanki önceden biliyormuş gibi hissetmişti. Red şaşkınlıkla büyüyü kullandı "Depolama." Red'in yanında bir siyah yarık ortaya çıktı. Red şaşkınlıkla yarığa bakarken Wernald "Burası sana özel bir bölgedir. Onu senden başka kimse göremez. Ben sadece büyüyü hissedebildiğim için anlayabildim. Şimdi biraz uzaklaş Red bu görevin için bir şey daha öğrenmen gerekiyor." Red biraz geriye doğru gittikten sonra Wernald ayağa kalktı. 

Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin