★Bölüm 19★

356 26 29
                                    

Daiki tahtına oturdu "Bu getirdiğim kişinin ismi Red. Kızımı suikasttan kurtaran bir kahraman! Bu yüzden bu genci kızımın özel koruması olarak atıyorum ve mevkii olayı ise kızımla aynıdır! Şimdilik konuşmamız bu kadar dağılın." Red, Lala ve Daiki dışında herkes odadan çıktı. Red "Bununla birlikte artık rahat olabilirim. Teşekkür ederim Daiki." Daiki "Ahahah! Önemli değil Red aramızdaki haini bulduktan sonrada istediğin zaman gelebilirsin unutma." Red gülümsedi "Elbette. Hadi benimle gel Lala." Red ve Lala taht odasından çıktılar...

2 Ay Sonra...

Red 2 ay boyunca saraydaki kişilere iyi izlenim bırakmıştı. Saraydaki bir kaç grup sadece halen Red'i sevmiyordu. Bunlarda tabi ki Elric'in adamlarıydı.. 1 ay önce Lala taht için duyurusu yapıldı ve resmi olarak savaşa girmişti. 1.Prenses Misaki ile arasını yapan Red desteğini aldıktan sonra tahttan çekilmiş ve kardeşi Lala'ya katıldı. Lala ne olup bittiğini anlamadan şehrin %75'i şu anda onu destekliyordu. Bunların hepsi Red'in zehir aklı sayesindeydi. Daiki ile birlikte her gün gizli odaya çekilip planlamalar yapıyorlardı. Red bunun sayesinde sanki bir savaş generali gibi ileri düşünerek adımlar atıyor ve en az kayıpla işlerini tamamlıyordu..

Red, Lala'dan ayrılarak başka bir odaya yerleşmişti ve günün çoğunu o odada geçirerek meditasyona dalıyordu. Red bu süreçte artık 64.Seviyeye olmuştu. Red biraz önce kalkmış ve kahvaltı masasına gidiyordu. Red salondan geçerken herkese gülümsüyor ve küçük sohbetler ediyordu. Red yemek odasına girdiğinde Daiki ve iki prenses gülümsediler ve davet ettiler. Prens Elric ise sinirle yemeğini hızlı şekilde yiyordu. Red masaya oturdu ve yemeğine başladığı sırada boş sohbetler ettiler. Elric yemeğini yedikten sonra odadan çıktı ve uzaklaştı. Red ciddileşti "Başlıyoruz!" Daiki ve iki prenses anında ciddileştiler ve onayladılar. Red kahvaltı odasından çıktı ve eğitim salonuna girdi. Red bir yay aldı ve ok atmaya başladı. Red 2 ay içinde bir çok kez elflerden ders almıştı. Red'in yanına gelene Elric "Hey düşük canlı formu benimle savaşmana izin veriyorum. Ahahah!" Red gülümsedi "Tabi ki efendim." Red yayı bıraktı ve ruh kılıcı Kıyımı eline aldı. Elric kılıcını çekti ve aniden pis bir saldırı yaptı. Red kolaylıkla engelleyerek tekme attı. Elric tekme ile arkaya doğru uçtuğu sırada talim samanlarına sert bir şekilde vurdu. Elric'in korumaları Red'e saldırdığı anda Red savaşçı alanını açtı ve saldırıları engelledi. Red "Bu da nedir böyle?! Bir prensin bu kadar pislik olacağını hiç düşünmemiştim!" Elric sinirle "Öldürün onu!" Korumalar güçlerini yaydığı anda Red gülümsedi. Daiki "Bu kargaşada nedir böyle?" Korumalar aniden durdu Daiki'nin önünde diz çöktü. Koruma "Kralım Red ve Prens Elric savaş yaptılar ve Prens Elric bize savaş sırasında saldırma emri vermişti." Daiki sinirli yüzle "Elric! Bu da ne demek oluyor? Bu kişinin konumunu size kaç kere söylemiştim. Red kardeşlerin Lala ve Misaki ile aynı konumdadır. Bir daha saygılı kahramanımıza saygısızlık yapma!" Elric sinirlendi. Elric "Bokumun kahramanı! Hey düşük canlı formu. O ablanı köle olarak en pis yerlere satacağım ve ağlayarak onu izleyeceksin. Belki de büyün aileni aynı şekilde köle yapmalıyım! En pis yerlerde acı içinde işkence ile ölürler. Ahahah!" Red'in kanasusamışlığı hiç olmadığı kadar artmıştı "Sen! Kendini kim sanıyorsun da ailemin geleceği hakkında konuşuyorsun kokuşmuş velet?" Red şu anda kendisinde değildi. Şu anda karşılarında Akiri vardı! Akiri her adımında bütün herkes geri çekilmek zorunda kalmıştı. Misaki ve Lala, Daiki'nin arkasına geçmişti.

Akiri, Elric'in dibine kadar geldiğinde anlına dokunduğunda Elric korkudan altını ıslatmıştı. Akiri sırıttı "Bana istediğin kadar hakaret et ama ailemi karıştırdığında anda kafan gövdenden ayrılır ve seni akşam yemeği olarak yerim anladın mı beni velet!? Şimdi seni Kral için affediyorum. O yüzden daha fazla sinirlenmeden kaybol gözümün önünden!" Red "Teşekkür ederim Akiri." Akiri "Önemli değil ancak bunun işe yarayacağına emin misin?" Red gülümsedi "Hem de hiç olmadığı kadar." Akiri gülümsedi ve eski yerine geri oturdu. Red bedeninin kontrolünü geri aldığında aurasını salmayı kesti ve yere attığı yayı alarak eğitimine devam etti. Elric bu sırada korku dolu gözlerle baktığı Red'e kin ile bakmaya başlamıştı. Red kanasusamışlığı hissettiği anda gülümsedi ve yayını gererek oku attı. Kırmızı noktaya giren okun içinden giren ok, oku iki parçaya ayırdı ve kırmızı bölgeye bir kez daha girdi. Elric hızla odadan çıktı ve korumaları arkasından geldiler. Red eğitimine devam ettiği sırada Daiki ve 2 prenses odalarına çekildiler. Red herkes gittikten sonra gözlerini kapatarak karanlıkların içinde kayboldu. Red odasına ışınlandığı sırada hemen yüzüğüne iki kez vurdu ve Kızıl Katil kıyafeti üstündeydi.

Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin