★Bölüm 28★

358 23 2
                                    

Hizmetçi kız ilk kez bu kadar para görüyordu. Neredeyse içinde 50 tane mavi altın olmalıydı ve bu 5000 beyaz altın ederdi. Kağıda baktığında ise bir kız içinde kişisel eşya ve kız mobilyaları alması yazıyordu. En altta bir not vardı "Burada geçen bütün her şeyi kendi zevkine göre almanı istiyorum. Benim kişisel hizmetçimsen iyi bir hayat yaşaman için istediğin her şeyi al. Ayrıca satın alınabilecek bir ev aramanı istiyorum." Hizmetçi kız mutluluktan neredeyse ağlayacaktı. Ailesine sonunda daha fazla para getirerek onları daha iyi yaşam sunabilirdi. Hizmetçi kız hızla izin isteyerek çıkarken kağıttaki mührü gösterdiğinde herkes korku ile kapıları açıyordu. Hizmetçi kız yeni geldiğinden dolayı pek bir şey bilmiyordu. Neden korktuklarını bile bilmiyordu. Sadece bir odanın içine girip banyosunu hazırlamıştı. Kim olduğunu veya statüsünü bilmiyordu. Red ise küvete uzanmış ve bir sürü ilaç dökmüştü. Red sesi çıkmaması için zor duruyordu. Hissettiği acı göklerin cezasından bile fazlaydı. Bütün ilikleri güç ile taşıyordu ve patlamamak için Red ikide bir iyileştirme iksiri içiyordu...

******

Red akşam vakti gözlerini açtı ve kıpkırmızı vücudu ile odada yürürken. Bir kaç dakikanın içinde ten rengi eski haline dönmüştü. Red bir pantolon giymiş ve üst tarafını rahatlatmak için hiç bir şey giymeden camın önünde serinliyordu. Red'in odasının kapısı açıldı. Red kapıya doğru baktığında hizmetçi kızı gördüğünde şaşırmıştı. Red tamamen unutmuştu o yüzden bu akdar rahat dolaşıyordu odasında. Hizmetçi kız, Red'in vücudunu gördüğünde elindeki depolama yüzüğünü vermek için odanın dışında çıkarmıştı ancak şimdi ellerinin arasından kayıp yere düşmüştü. Hizmetçi kız 'Ne kadar muhteşem bir vücut.. Ne kadar yakışıklı ve ne kadar güzel kokuyor oda.." Oda gerçekten güzel kokuyordu çünkü Red'in simyada kullandığı kokulu bitkiler vardı. Red öksürdüğünde kız bir anda kendine geldi ve yüzüğü aldığında "Özür dilerim lordum!" Red gülümsedi "Lordum demene gerek yok. Adım Red.. Red Lowen! Burada bir kaç aydır konaklıyorum. Senin ismin nedir ve ne zamandır beridir hizmetçisin?" Ruby "İsmim Ruby efendim. Ben daha bir kaç gün önce gelmiştim. Sarayda bir olaydan dolayı çıkan hizmetçilerden sonra teklifim kabul edildi ve hizmetçi oldum." Red kafasını salladı "Efendim demene gerek yok." Ruby "Özür dilerim efendim. Ancak size ne olursa olsun bu şekilde hitap edeceğim." Red gülümsedi "Pekala ne aldın bakalım?" Ruby biraz utandı ve diz çöktü "Efendim özür dilerim! Paranızdan alarak taşıyamadığım için küçük boyutlu bir depolama yüzüğü aldım." Red sinirlenmek yerine aksine mutlu olduğunu fark eden Ruby ne olduğunu anlamamıştı. Red yüzüğünden bir yüzük çıkardı ve yatağın üstüne koydu "Bundan sonra bu yüzüğü kullan. İçindekiler senin özel eşyaların. Ayrıca ne kadar altın arttı?" Ruby torbayı uzattığında "Halen 48 mavi altın var efendim." Red iç çekti "Pekala ev bulabildin mi?" Red torbayı almamıştı. Ruby anlamsızca yüzüğüne geri koydu.

Ruby ayağa kalktı "Bu iki ev ve bunlarda fiyatları." Red evlerin çizimine baktı. Bütün evler aşırı lükstü. Red "Daha sıradan ama büyük bir ev yok mu?" Ruby duraksadı ve yüzüğünden istediği evin çizimini çıkardı. Red eve baktığında gerçekten sevmişti. Red fiyatına baktı ve 10 mavi altındı. Red "Torbadaki mavi altınlarla bu evi almanı istiyorum. Eğer bir ailen varsa eşyalarınız toplayın ve bu eve yerleşin. Bende orada yaşayacağım ancak ben gittiğimde tamamen sizin üstünüze olacak. O yüzden evi kendi üstüne almayı unutma!" Ruby'nin dizlerinin bağı çözüldü ve yere düştü. Ruby'nin gözlerinden yaşlar gelmeye başladı ve Red'in ayağına sarıldı. Red hafif bir gülümseme ile kafasını okşadı "Önemli değil Ruby. Ayağa kalk ve güçlü ol. O torbadaki para ile eve istediğin eşyaları alabilirsin. Bir kardeşim var mı?" Ruby kafasını salladı "İki kardeşim var. Biri kız ve 8 yaşında diğeri ise henüz 14.Yaşına yeni girdi efendim. Ayrıca annem ve babamda var." Red gülümsedi "Ailenin olması çok iyi o yüzden sen kardeşlerin için dik dur ve bir yaslanacak omuz ol! Ayağa kalk Ruby." Ruby hızla ayağa kalktı. Red "Yarın evi al ve hemen yerleşim. Verdiğim yüzük ile birlikte evinizdeki eşyaları istersen taşı. Ancak yarın kesinlikle eve yerleşin. Ayrıca bu gün evine git ve aileni gör." Red bir kağıt çıkardı ve bir şeyler yazdıktan sonra imzasını attı. Red "Bu kağıdı yetkilinize ver. İstersen krala bile verebilirsin! O bile karşı çıkmaya cüret edemez." Red'in sözleriyle Ruby dilini yutmuştu. Kağıtta ne yazıyordu ayrıca kral bile karşı çıkamaz mı? Red tam olarak kimdi?

Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin