Red gülümseyerek ablasıyla eve girdi. Arkadan Allen ve Lucyde girerek konuşmaya başladılar. Red "Sanırım aklıma gelen her büyü ile aydınlanma yaşıyorum bu iyi bir şey mi anne-baba?" Allen daha bilgili olduğunda konuştu "Tabi ki iyi bir şey. Her bulduğun büyü sana özel büyüler. Hatta bir kaç ay önce annene bir su büyüsü göstermiştin." Red "Evet kabarcık büyüsünün gelişmiş haliydi." Büyü kabarcık oluşturup daha sonra su ile temizleyerek en kötü kirleri bile temizliyordu. Bu aydınlanması sadece 1 gün sürmüştü. Red "O zaman ben biraz uyumalıyım uzun zamandır rahat bir uyku çekmiyorum. İyi geceler herkese!" Red odasına geçti. Yatağına uzandı uyuyacakken aklına bir şey geldi "Acaba Lily ne yapıyor?" Red gözlerini kapattı ve derin bir uyku çekti...
Red uyandıktan bir kaç saat sonra yemeğini yedikten sonra eğitimine gitti. Red "Acaba ormana gitmeli miyim?" Red daha fazla dayanamayacağını anlayınca ormana daldı. Bir kaç saat geçtikten sonra bir mağara ile karşılaştı. Ancak mağaranın önünde yeşil bir cüce gibi şeyler vardı. Red bunların kitapta görmüştü. Goblin!
Red 7 kişilik olan goblin grubunu görmüştü. Köyden ne çok uzaktı nede çok yakındı ama yine de bir tehdit olabilirdi. Red aklına gelen planı yapmaya karar verdi. Toprak büyüsüyle bir çukur kazarak altına sivri taşlar oluşturdu. İlk tuzağını kurduktan sonra tepeye oluşturduğu bir kum torbasını tek bir taş atmayla düşebilecek konuma getirdi. Goblinler mağaranın önünde olduklarından dolayı rahattı ve uzun bir zamanı vardı. Ancak çok durmanın bir manası olmadığını biliyordu. Red ağaçtan ağaca zıplarken aldığı ivme ile yukarı zıpladı. Tam goblinin üstüne düştüğünde kılıcıyla gövdesini ikiye ayırdı. Aynı kitaplarda dediği gibi goblinden çıkan mavi bir ışın Red'in içine girdi. Red goblini öldürdükten sonra sağ elinde ateş topu oluşturarak fırlattı. Goblin gelen ateş topunu yakın mesafeden yediği için hayatta kalma şansı yoktu. Re arkasında olan 5 goblini görünce koşmaya başladı. Koşarken aniden takla atarak yerden bir taş aldı. Kurduğu kum dolu torbaya attı. Kum yere düşerken goblinlere geçici körlük sağladı. Red fırsatı değerlendirerek var gücüyle geri döndü ve iki tanesini kılıcıyla öldürdü. Red abartmadan hemen koşmaya başladı. Arkasında 3 goblin vardı. Red koşacağı sırada bir anda zıplayarak ağaca tutundu. Goblinler yakalamak için koşarken iki goblin bir anda aşağı düştü. İkinci tuzağını da kullanan Red geriye kalan gobline bir ateş topu attı. Goblinin ateş topundan kaçacağını ön gördüğü için arkasında gitmişti. Goblin ateş topundan kaçtığı sırada boynu yere düştü. Red kanlı kılıcıyla mağaraya doğru ilerledi..
Mağaranın içerisine girerken ateş aydınlat büyüsünü hafif şekilde kullanıyordu. Bu sayede fark edilmesi çok azdı. İçeride aynı dışarıdaki gibi goblin vardı ancak burada ki sayı daha azdı. 4 tane goblin vardı. Ancak bir tanede hobgoblin vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)
FantasíaÖnceki kişiliği olan Akiri Lewin kaos'a önderlik etmiş aile lideriydi.. Ancak şimdiki hayatında mutluluğu ulaşmak için neler yapacaktı... Ölümünden sonra nereye gelmişti... Seçilmişin İntikamının 2.Kitabıdır!! ( 3.Kitap Profilimdedir (: ) Kan olan b...