★Bölüm 48★Yeni Sezon★

211 17 10
                                    

Babalarının ölümüyle birlikte iki kardeş. Tamamen kalpleri bükülmüştü ve babalarının geride bıraktığı nihai eşyalar kaybolmayacağını bildikleri için onlar için ölüm savaşlarına girmişlerdi. Lane ve Mia babalarının benliğini yakacak kadar koruduğu ailesini korumak için en güçlü olmak istediler ve olmuşlardı. İki kuralsız aynı anda tahtlarına oturmasıyla bir çok değişiklik yapmışlardı...

******

10.000 YIL SONRA...

Gökyüzünden bir ışık dünyaya inmesiyle birlikte bir çok araştırmacı ışığın yaptığı enkazı araştırmak için tutulmuştu. Araştırmacı bir yeni evlenmiş çift enkazın altında olan kıpkırmızı ve siyah çizgileri olan yumurtayı bulmalarıyla Scroll Araştırma Merkezine götürdüler. Scroll'da çalışan çift bu yumurtanın sorumluluğunu üstlenmişlerdi. Nana Aerna ve Gran Aerna bu yumurtanın sorumluluğu altında bir hafta geçmişti ve yumurtanın reaksiyona girmesiyle koşarak merkeze gelmişlerdi. Yumurta yavaşça parçalanırken üstünde bir yazı belirdi RED! Nana ve Gran bu yazının neden çıktığını anlamasalar bile yumurtanın içinden çıkan şeye bakıyorlardı. Bu bir bebekti?! 

Nana ve Gran hızla bebeğe DNA testi yaptırdıklarında insan olduğu ve kendileriyle aynı kana sahip olduğunu fark etmişlerdi. Gran "D-Dokunduğumuzda bizim kanımızı aldı ve ailesi olarak bizi mi seçti?" Nana, Gran'e baktı "Canım ben bu bebeğin annesi olmak istiyorum." Gran şokla olduğu yerde duraksadığında bir süre sonra Nana'nın kafasını okşadı "O zaman bende babası oluyorum değil mi? Ama önce evlenmemiz gerekli değil mi?" Nana kafasını salladı "Yarın evlenelim canım!" Gran gülümsedi "Tamam. Yeni aldığımız evde biraz değişiklik yapmamız gerekiyor sanırım bu yeni kişiyle birlikte.." Nana gülümsedi "Sanırım." Nana ve Gran yumurtanın kabuklarını baktıklarında kabuklar ışık süzmesine dönüşerek bebeğin alnından girdi..

O günden sonra iki hafta olmuştu ve Nana ile Gran bebeğin ismini ışık süzmesinde görünen Red koymuşlardı. İkili Red'in bir yumurtadan çıktığını sakladılar ve gizli bir aşk yaşadıklarını söylemişlerdi. Nana ve Gran, Red'i kendi çocukları gibi görüyorlar ve onun için her şeyi yapıyorlardı. Nana emzirirken Gran yemeği hazırlıyordu. Red'i beşiğe koyduktan sonra yemek masasının yanına koyduklarında yemeklerini yiyen çift daha sonra üstlerini değiştirdiler. Nana, Red'i kucağındaki küçük bebek yatağına koyduktan sonra işlerine gittiler..

Her gün aynı şekilde geçerken Red yıllar geçmiş ve sonunda 6 yaşına girmişti. Red masaya oturdu ve ellerini gözlerinden çeken Nana, Red'in tepkisine bakmak için biraz yanına geçti. Red pastayı görmesiyle "Yaşasın! Sonunda bende sizin gibi güçlerim olacak. Değil mi anne?" Nana kafasını salladı "Evet oğlum. Artık sende güçleneceksin ama.. Pasta hakkında bir şey demeyecek misin?" Red gülümsedi "Annem yaptıysa güzeldir. O yüzden söylememe gerek yok anne-baba." Gran, Red'i yakaladı ve iki kolunun arasından tutarak havada dönerken "Seni gibi seni.. Demek öyle ha?! Babanın pastası kötü olur demek mi bu?!" Red afalladı ve gülümseyerek "H-Hayır baba senin pastanda güzel." Nana arkadan kahkahalara boğulmasıyla Gran'de gülümsüyordu..

Red ve ailesi pastayı yedikten sonra Red uzun zamandır beklediği evdeki test cihazına oturdu. Red'i tarayan makinenin üstünde bir sayı belirdi. Gran "Ruh Seviyen şu anda 1.. Bakalım Ruh gücün neymiş Red?" Red diğer makineye girdikten sonra parmağını basması gerek butona bastığında eline bir iğne batmasıyla kanı makine tarafından emildiğinde makinenin üstende bir sayı belirdi. Nana şaşkınlıkla "R-Ruh gücü 29 mi?! Bu niye bu kadar fazla?!" Gran'de şok olmuştu kendisinin 6 yaşında ruh gücü 17 çıkmıştı. Nana'nın ise 15 çıkmıştı. Red ikiliye bakarak "G-Güçlü müyüm?" Nana hızla Red'e sarıldı "Evet oğlum. Ancak sadece şimdilik! Eğer eğitim yapmazsan zayıf kalırsın anladın mı?" Red kafasını salladı "Anladım anne." Gran, Red'i evdeki özel eğitim alanına götürdükten sonra meditasyonu öğrettiğinde ne yapacağını anlattıktan sonra dışarı çıktığında Nana ile bir konuda konuşuyordu.

Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin