Red "Ama sanırım yapmak istediğiniz aura şuydu." Red sınanmalarda hissettiği kötü duyguları karıştırdığında aurasını bile salmadan ikili dizlerinin üstüne çökmüştü. Lane ve Mia, Red'e anlamsızca bakıyorlardı. Nasıl olmuştu?!
******
2 Yıl Sonra...
Red ve ailesi gelişimi sürerken Red'in hafızası yerine gelmişti ve bir kaç ayda bir tahtına gidiyordu. Red şu anda kimseye söylemese bile çok güçlü bir rakibi vardı. Antik Tanrılar!! Red bir kaç ay önce gelişimden sonra hissettiği korkutucu saf aura ile birlikte bir antik tanrı ile karşılaşmışlardı. Bu antik tanrılar uykudaydı ve titanlar uyandığında gözlerini açarlardı. Ancak bu sefer Red'in gelişimi yüzünden bir çok tanrı ve titan uyanmıştı. Red bir hafta önce bir savaş patlak vermesiyle tek kolunu kaybederek iki antik tanrıyı öldürmüştü ve güçlerini emmişti. Eve dönerken ise kolunu yeniden oluşturmuştu. Red'in içinde ilk kez bir korku vardı. Kendisinden daha güçlü birinden asla korkmazdı. Korkmasının tek yegane sebebi kendi gücüydü! Red gücünün sınırsızlığı bir kez daha anlamıştı.
Red yatağından kalktı ve kimseyi uyandırmadan uzay kesiğinden içeri girdi. Red tamamen farklı bir ortama geldiğinde 9 kişi aynı anda diz çöktü. Red "Kafanızı kaldırın. Bu gün kafamızı eğme günü değil.. Kan dökme günü olacak!!" Bütün taht sahipleri ayağa kalktı ve sırıtarak Red'e baktı. Bilge "Efendimiz. O kadar kişiyle savaşacağız ve bizden güçlü olanlar var. İsterseniz önce ailenizle.." Red'in kana susamışlığı orta çıkmasıyla konuşmak isteyenler tamamen sessizliğe gömülmüştü. Red "BANA AKIL MI VERİYORSUN?!!" Bilge dizlerinin üstüne çöktü "H-Haddime değildir efendim!!" Red "Hepiniz gidin ve en iyi durumunuza gelecek teçhizatları giyin." Red taht sahiplerinin gitmesiyle içinden 'Gerçekten ölebilir miyim? Her ihtimale karşı ailem için bir mektup ve eşyalar bırakacağım.' Red'in yanında bir ruh belirdiğinde Red her şeyi ayarlayarak farklı yerlere çocukları için hediyeler yerleştirdi. Mektubu ise masanın üstüne koydurdu. Red ve tahtın 9 sahibi ile birlikte uzay geçidinden geçmeleriyle bir çok kişi etraflarını sardı. Red tek tek hepsinin yüzüne ve gözlerine baktıktan sonra sırıttı.
Red değişime uğramasıyla birlikte büyük bir aura bütün herkesin bedenlerinin üstüne çökmüştü. Red hepsinin önünde Azrail gibi dururken 9 taht sahibi saldırmasıyla bütün antik tanrılar ve titanlar saldırdı. Red büyük bir elin gelmesiyle kılıcını sadece salladı ve el paramparça olmuştu. Titan işte o zaman Red'in bir patron olduğunu anlamıştı. Red savaşı izlerken bir çok çığlık ve acı dolu bağrışlar evrenlere yayılıyordu. Bir aylık savaş sonucunda 9 taht sahibi ölmüşken Red hayattaydı. Karşı taraf ise biçilmişti! Antik tanrıların en güçlüsü ve son kalan kişi geldiğinde hemen arkasından gerçek bir titan belirmişti. İlk kez tanrılar ve titanlar anlaşmışlardı! Red ikiliye baktığında sırıttı ve milyarlarca hançer dışarı çıkmasıyla birlikte hepsini kontrol eden tek bir kişi vardı. O kişi ise Red!
Red'in içinde bir rahatsızlık hissi vardı. Bir şey olacağını biliyordu ancak bir kere başlamıştı ve bütün yarı-tanrı ve tanrıları olduğunu söyleyenler ölmüştü. Şimdi ise nasıl bir geri dönüş olabilirdi?! Antik Tanrıça Gaia "Sen.. Daha kötülük tanrısını bebekken öldürdün! Sana bilgi verdiğime çok pişman oldum Red Scrow!" Red sırıttı "Ben seni zorladım mı?" Büyük Titan "Kesin sesinizi! Buraya savaşmak için geldik!!" Titanın arkasından taşlar oluştu ve Red'e doğru fırladığında Red'e ulaşmadan hançerler hepsini halletmişti. Red gülümsedi "Biliyor musunuz? Kuralsız olmanın bir güzel yanı ise bu." Red bütün hançerlerinin ruhlarının çıkmasına izin vermesiyle birlikte milyarlarca ruh ortaya çıktığında Red durmadı ve bütün ruhlarını ortaya çıkarmasıyla birlikte iki kişiyle aurası dengelenmişti. Red sırıtırken Gaia ve Titan sinirden kudurmuşlardı. Kim bilirdi ki burada zorlu bir savaş vereceklerini?! Red "Aahahah! Şu suratlara bak. Aahahha! Saldırın!!" Red'in bütün ruhları saldırmasıyla birlikte kendisi de saldırdı. Red ve ikili aynı anda silahlarının tokuşmasıyla dünya ortadan ikiye yarıldığında başka bir dünyaya ışınlandılar ve tekrar birbirlerine saldırdılar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)
FantasyÖnceki kişiliği olan Akiri Lewin kaos'a önderlik etmiş aile lideriydi.. Ancak şimdiki hayatında mutluluğu ulaşmak için neler yapacaktı... Ölümünden sonra nereye gelmişti... Seçilmişin İntikamının 2.Kitabıdır!! ( 3.Kitap Profilimdedir (: ) Kan olan b...