★Bölüm 44★1.Kısım★

212 17 30
                                    

Lane ve Mia daha da şaşırmışlardı ve artık korkmuyorlardı. Lane ve Mia ikilinin arasına girdi ve gülerek konuşmaya başladılar. Bir süre konuştuktan sonra Red "Hadi bu bir kaç ay evde kalabilirsiniz. Ancak form değiştirmek yasak! Anladınız mı?!" Red'in gözleri kırmızıya dönerken ikili korkuyla "Evet evet!!" dediler. Red ve diğerleri eve girdikten sonra bir süre sohbet ettiler ve Red çocuklarına eğitimleri için dışarı çıktı...

*******

Lane ve Mia uzun zamandır eğitim görüyorlardı ve çoktan yaşıtlarının gücünü aşmışlardı. Lane, Mia'dan biraz daha güçlüydü ancak zeki olan Mia'ydı. Bu ikili birleştiğinde yenilmez oluyorlardı. Red ile bir kaç kez savaşmışlardı ve babalarının gücünü tekrar hissettiklerinde kendilerinin ne kadar çöp olduklarını anlamışlardı. Red ise "Tekrar söylüyorum oğlum-kızım. Benim gücüm evren tarafından ölçülemez ben bir KURALSIZIM! Sizlerde benim çocuklarımsınız ve benim kanımdansınız o yüzden içinizdeki öfkeye dikkat edin!" Red'in en sondaki cümleye kurmasının sebebi tam bir yıl önce Lane'in ejderha güçlerini kullanmasındandı. Lane ormanda ölüm-kalım savaşında kalmıştı ve hissettiği acıyla birlikte gözleri alev rengine döndüğünde ormanın bir kısmını yok etmişti. Red ise uzaktan izlediği için bir şey yapmamış ve kontrol etmesini beklerken edemeyince yanına ışınlandı ve alnına parmağıyla dokunarak bütün nefretini almıştı.

Lane ve Mia bu gün 12 yaşlarındaydı ve akademiye gireceklerdi. Tabi ki bu akademi Red'in kurduğu bir kaç özel yapılardan bir tanesiydi. Lane ve Mia sınavlara girdikten sonra yüksek puanla bitirdiklerinde S+ sınıfına girmişlerdi. Red her daim meditasyonda çocuklarını izlerken tehlike arz edecek her canlı veya cansızı yok ediyordu! Zaten kimse Lane ve Mia'ya karışmak bile istemiyordu.. Lane'in vahşiliği Red'e çekmişti, Mia'nın ise zekası Red'e çekmişti. İkili bir kuralsızın üç ana yapısından iki tanesi miras almışlardı. Red hepsini akademiye girerken uyarmıştı "Sakın bütün elementleri kullandığınızı belli etmeyin!" diyerek. Lane ve Mia, Red'den aldığı uyarı ile sadece dört ana elementi göstermişlerdi..

Red ise bu sırada ruhların bir çoğunu korumak için atamıştı ama Red'e sormadan saldırmaları yasaktı. Lane ve Mia derslerini işledikten sonra dışarı çıktılar ve akademi turnuvalarına katıldılar. Lane bir duvara yaslanmıştı Mia'nın gelmesini bekliyordu..

Lane iki de bir kendi kendine sırıtıyordu çünkü Red kendisine "Gücünü sınırlamadan kullanabilirsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lane iki de bir kendi kendine sırıtıyordu çünkü Red kendisine "Gücünü sınırlamadan kullanabilirsin. Karşındaki canavar güçlü olacak!" Lane'in gücünü Red sınırlamıştı çünkü bizzat bir kuralsızın yeteneğini almıştı! O yetenek ise DÖNÜŞÜM! Lane'in gücünü ilk fark ettiğinde Red gülümsemişti ve kendi dönüşümünü göstermişti. Lane bir kaç yıl boyunca ara sıra Red ile dönüşümü kontrol etmek için çalışıyordu. Mia'nın ise değişik bir özelliği vardı.. Mia geldikten sonra Lane ile biraz sohbet ettikten sonra Sunucu "Sıradaki maç Lane Scrow ve karşısındaki canavar ise Dağ Yılanı!!" Lane sırıttı ve Mia'ya baktı "Birazdan geleceğim." Lane sahaya çıktığında yılana baktı. Yılan kendisinden iki kat uzundu ve fiziksel gücüne bakılırsa Lane'den şu anda 10 kat güçlüydü. Lane sırıttı ve duruşunu aldığında dönüşümü aktifleştirdi. Lane değişime uğrarken bütün seyirciler ve sunucu hayret içinde bakıyorlardı..

Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin