Lucy "%79 mu!? B-Bu çok güzel bir şey oğlum!" Allen bile şaşırmıştı. Red merakından "Anne baba sizin ne peki?" Allen "Benim %67 annenin ise %68 Hinanın ise %54." Red "O zaman en yüksek benim değil mi?" Allen "Evet sensin." Red "Aahhaha. Gene birinci benim!" koşup zıplıyordu. Lucy "Allen %79 çok iyi bir sayı. Biz ilk başta %40lardaydık!" Allen "Evet hayatım gerçekten öyle.." Bir süre 4lü konuştuktan sonra yemek yediler. Red daha sonra uyumak için izin isteyip yatağına gitti. Salondaki herkeste yorgunluk vardı o yüzden herkes yataklarına gitmişti...
Aradan 1 hafta geçmişti. Red sabah erkenden yeniden kalktıktan sonra küçük atıştırmaları aldı ve evden çıktı. Bu gün koşacağı kilometre 13 olmuştu. Her gün koşusu bittiğinde kılıç eğitimi yapıyordu. Ancak halen ormanı merak ediyordu. Red savaşmayı seviyordu nedeni ise zekasını kullanabildiği yerlerden bir tanesiydi. Red bu gün koşuya çıkar gibi yaparak ormana girmişti. Bir hafta boyunca okuduğu kitapta iksir yapımını araştırmıştı. Bunun için ise gerekli malzemeler gerekliydi. Red ormana girdikten bir kaç saat sonra 28 tane beyaz maden topladı. Bunlar iksir için baş yapıttı.
Yeterli sayıda topladıktan sonra verimliliğini geliştirebilecek altın renginde taşları bulmalıydı. Bir kaç saat aradıktan sonra bulduğu altın renginde taşları tekrar saydı. Toplam 15 tane bulmuştu.
Red bir kaç tanede gül çiçeği topladı. İçindeki özler işine yarayacaktı. Red akşam saatlerinde yeniden eve vardı. Eğitiminin bittiği saatlerdi şansına o yüzden fark edilmezdi. Red şimdi topladıklarını gizlice odasına koymalıydı. Red'in odası ikinci kattaydı ve en sağ odaydı. Red torbayı bir yere koyduktan sonra Allen'nın çalışma yerinden bulduğu merdiveni odasının camına doğru getirdi. Elini aldığı torbayla merdiveni tırmanmaya. Red odasının içerden açılan bir cam olduğunu unutmuştu ancak ne fark ederdi. Red telekinezi ile manasını yaydıktan sonra sanki içerdeymiş gibi manasının yardımıyla pencerenin kilidini açtı. Red kilidin açılmasıyla hemen sakladı torbasını. Hemen aynı şekilde dışarı çıkıp kilitledikten sonra merdiven bulduğu yere geri koydu. Red üstüne küçük bir su büyüsü ile ter izleri göstertti. Red kapıyı çaldıktan sonra yorgun bakışlarla kapıyı açan Lucy'e baktı "Ben geldim anne." Lucy "Hoş geldin oğlum. Gel yemek yiyeceğiz şimdi." Red içeri girdikten sonra önce odasına gitti ve üstünü aldı. Daha sonra banyoya gittikten sonra duşunu aldı. Red banyodan çıktıktan yemek masasına oturmuştu. Red "Baba." Allen sağ köşede oturmuş kitaplığın yanında bir kitap almış okuyordu. Allen "Efendim oğlum?" Red "Simya nasıl yapılır?" Allen "Hmm? Burada bir kitabı vardı. İstersen alabilirsin." Red "Peki baba uzatır mısın kitabı?" Allen ayağa kalktıktan sonra kitabı Red'e uzattı. Red aldığı kitabın sayfalarını gezmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)
FantasyÖnceki kişiliği olan Akiri Lewin kaos'a önderlik etmiş aile lideriydi.. Ancak şimdiki hayatında mutluluğu ulaşmak için neler yapacaktı... Ölümünden sonra nereye gelmişti... Seçilmişin İntikamının 2.Kitabıdır!! ( 3.Kitap Profilimdedir (: ) Kan olan b...