Cyrus içerken halen aklı Red'in yaptığındaydı. O kadar kısa zamanda kaç canavar öldürmüştü. Red bir süre sonra oturdu ve mana iksiri içti. Red "Ne kadar çok yoruyorsun be Fade.. Ama hakkını veriyorsun!" Fade dövmenin içine girdi. Red "Cyrus ölüyordun ben gelmeseydim." Cyrus "Gerçekten ölecektim.. Şerefsizler pusu kurmuşlar." Red kahkaha attı. Red "Pusu mu? Ahahah! Akıllı canavarlar." Cyrus kendine gelmesiyle kahkaha attı. Red "Auranı sakla ve gidelim artık." Cyrus eğildi ve Red üstüne zıpladı. Red "Sen büyümüşsün!" Cyrus "Tabi ki 120.Seviyeyim artık. Yeni bir teknik öğrendim. Ancak tepmesi olsa da iyi seviye atlatıyor." Red gülümsedi "Nasıl bir teknik o?" Cyrus "Rakibin manasını çalarak kendine ekliyorsun. Ancak sonradan manayı saflaştırıp kendi manana çevirmen lazım tabi." Red "Güzelmiş. Ancak sıkıcı gibi.." Cyrus "Aynen öyle.." Cyrus havalandı ve klana doğru gidiyorlardı...
Cyrus klanın yakın bir yere indiğinde küçük formuna döndü ve Red'in omzuna çıktı. Red klandaki odasına ışınlandı. Red etrafına baktığında İsabella ve Anna'nın uyuduğunu gördü. Red duş aldıktan sonra odadan çıktı ve ana salona oturdu. Red pencerenin önünde kendi kendine oturmuştu. Bir kaç dakika geçtiğinde Hina, Red'i gördü ve yanına geldi. Hina "Ne yapıyorsun Red? Sonunda gelebildin." Red klanın içinde olduğu için soğuk ifade ile konuşuyordu "Canım sıkıldı, oturuyorum. Sen ne yapıyordun?" Hina sırıttı "Klanın yarışmalarına katıldım." Red "Kaçıncı oldun?" Hina sırıttı "Tabi ki de birinciyim." Red, Hina'nın kafasını okşadı "İyi iş çıkardın abla." Red "Anne ve babam nerede?" Hina "Yemek salonunda olmalılar." Red "Anladım. O zaman yemek salonuna gidiyorum ben." Red salondan çıktığında hemen arkasında Hina takip ediyordu. Red yemek salonuna girdiğinde ailesini gördü ve sandalye çekerek oturdu. Red "Anne-baba ben.. Klandan ayrılmayı düşünüyorum." Allen ve Lucy ellerindeki çatalları düşürdüler. Lucy "Neden?" Red "Siz neden burada kalmak istemiyorsunuz?" Allen ve Lucy şaşırmışlardı "N-Ne diyorsun oğlum?" Red "Ablamı kandırabilirsiniz ancak beni değil." Allen gülümsedi "Pekala o zaman sana anlatmalıyız sanırım. Akşam vakti bizim odaya gel." Red "Tamamdır o zaman. Benim bir kaç işim var onları yaptıktan sonra odanıza geleceğim." Lucy "Tamam oğlum bekliyoruz." Red gözlerini kapattı ve odasına ışınlandı.
Red odasına geldiğinde Anna banyoda bir şeyler yapıyordu. Red "Cyrus sen dinlen biraz dostum." Cyrus yatağa doğru zıpladı. Red yavaşça banyoya girdiğinde Annayı gördüğünde aninde kapıyı geri kapattı. Red, Annayı kötü bir durumda görmüştü... Anna'nın çığlığı ile anlaşılmıştı zaten. Red bağırdı "A-Affedersin!" Red yatağına doğru yürüdü ve oturdu. İsabella gözlerini kısık bir şekilde açmış Red'e bakıyordu. İsabella, Red'in fark ettiğini anladığında hızla ayağa kalktı ve yarı eğik şekilde selam verdi. Red "Önemli değil İsabella." İsabella "Benim için önemli Red." Red gülümsedi "Pekala o zaman.. İsabella yarın bu klanda özel alınabilecek antrenman salonu var mı diye soruştur. Bu arada dinlenebilirsin." İsabella "Anladım." eğildi ve yatağına geri oturdu. Red arkasına yaslandı ve tavana doğru derin bakışlar attı...
Red zihnine girdi "Akiri neredesin?" Akiri elini salladığında etraf aniden değişti ve odanın içindeydi. Akiri eliyle sandalyeyi işaret etti. Red oturdu "Ne yapmalıyım?" Akiri "Ne hakkında?" Red "Ailemi hem koruyup hem de nasıl güçlenebilirim?" Akiri üzgün bir hal aldı "Keşke bende bilseydim Red.." Red elini uzattı "Bana yardım et. Ben de sana." Akiri sırıttı "Bana ne gibi bir yardım edeceksin?" Red "Ne istiyorsun?" Akiri "Ejderha.. Bir ejderha öldür ve kanını iç!" Red şok olmuştu" N-Ne? Ejderhaların ne kadar güçlü olduğunu biliyor musun?" Akiri "Tabi ki biliyorum. Bende bir ejderhaydım." Red "Pekala sana ejderha kanını sunacağım! O zamana kadar bazı konularda yardımcı olacaksın." Akiri ayağa kalktı ve elini sıktı. Akiri "Pekala birlikte bir beden olalım!" Red "Evet birlikte bir beden olalım!" Red'in zihninde ışıklar saçılmaya başladı. Dış dünyada ise Red havaya süzülmüştü ve etrafında gözleri kamaştıran bir ışık ve diğer yanda en kötü kabusları gösteren bir karanlık vardı. Saniyeler içinde bu ikilinin arasında bir mor şerit çekildi ve birleştiler. Red yatağa geri düştü ve zihninden çıkmıştı. Red etrafa baktı. İsabella kalkacakken Red eliyle dur hareketi yaptı. Red "Herhangi bir değişiklik yok gibi?" Akiri "Tabi ki de olmaz. Daha gücümü kullanmadın." Red "Nasıl kullanacağım?" Akiri sırıttı "İçindeki karanlığı hisset ve ödünç gücümü kullan!" Red bir dakika boyunca olduğu yerde duruyordu. Anna banyodan çıkmış elinde olan tahta ile saldıracakken İsabella durdurmuştu. İsabella, Anna'ya durumu anlattıktan sonra ikili endişe ile yatağa oturdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)
FantasyÖnceki kişiliği olan Akiri Lewin kaos'a önderlik etmiş aile lideriydi.. Ancak şimdiki hayatında mutluluğu ulaşmak için neler yapacaktı... Ölümünden sonra nereye gelmişti... Seçilmişin İntikamının 2.Kitabıdır!! ( 3.Kitap Profilimdedir (: ) Kan olan b...