★Bölüm 60★

154 17 5
                                    

Red bütün emdiği ruhları özümserken günler geçti. Red'in saçı fazla güçten dolayı uzamıştı. Red yeni elde ettiği bir güç vardı. Red elini sağa doğru açtı ve avucunun içinden garip bir buhar gibi bir şey çıktı. Red elindeki garip şeye bakarken sırıttı "Senin ismini kuralsız elementi koyuyorum!" Red etrafına baktı ve yerdeki cesetlere baktığında "ÖZÜMSE!"

 Red elindeki garip şeye bakarken sırıttı "Senin ismini kuralsız elementi koyuyorum!" Red etrafına baktı ve yerdeki cesetlere baktığında "ÖZÜMSE!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***********

Red bütün bedeni güçle dolup taşarken içinde garip bir şeyin yok olduğunu hissetti. Red gözlerini kapattı ve vücuduna göz gezdirirken bir anda gülümsedi "Demek böyle ha.." Red gözlerini açtığı anda bir gözü kıpkırmızıyken diğer gözü altın sarısıydı. Red artık vücudunun gizemini anlamıştı. Vücudunda tek bir ruh yoktu! Red'in vücudunda milyarlarca ruh vardı. Red'in bütün hayatlarında her zaman değişmesinin sebebi yeni doğan ruhlardan dolayıydı. En güçsüzleri olan ruh Akiri Lewin ilk uyanan olmuştu!! Red vücudunda mühürlenmiş milyarlarca ruhu düşününce nereden geldiklerini düşünmüştü. Ancak bir cevaba ulaşamayınca iç çekti ve ağaca sarılmış bir sarmaşığı kopararak saçını bağlamak için tok yaptı. Red arkadan bağladı ve eve doğru yola koyuldu..

Red yola koyulurken kuralsızın gerçek anlamını kavramıştı. Kuralsızların isimlerinin asıl sebebi öldüklerinde bir daha reenkarnasyon dönemine girerek ruhunun kopyalanarak yeni vücuduna girmesiydi. Ruhlar hafızalarını geri kazandıklarında uyanıyorlardı. Red hepsini uyandırdığında ne kadar güçlü olacağını düşünüyordu. Sadece bir bakışla bir dünyayı yok etmek? Bu çok mu hafifti...

Red bir kaç gün içinde şehre varmasıyla meydanda garip bir bağrışma vardı. Red'in yeni halini kimse bilmediği için tanınmıyordu. Red uzaktan kimin kavga ettiğini gördüğünde gülümsedi o kişi kardeşi Elen'di! Red uzaktan adamın gücünü ölçmesiyle endişelenmişti. Elen'den beş kat güçlüydü. Red gerçek bir savaş çıkana kadar yanlarına gitmemişti. Ufak itişmeler olsa bile dokunmamıştı. Ancak karşısındaki gencin kılıcı çıkarmasıyla Elen'in savunmasız bir şekilde durmasıyla bir anda kayboldu ve gencin arkasında belirdi.

Red "Silahı olmayan birine silah mı çıkarıyorsun?!" Kibirle dolup taşan adam "Sen kimsin lan?" Red sırıttı "Lan? Karşındaki genç kızın abisiyim." Elen, Red'e bakarken tanıyamamıştı ancak en sonunda konuşmasını duymasıyla aklına gelmişti. Adam "Ahahah! Demek sen bu küçük fahişenin abi--" Adam, Red'den gelen aura ile korkutan altına yapmıştı. Adam "E-Efendi--" Red diz çökmüş adamın omzuna ayağını koydu "SEN DAHA DEMİN KARDEŞİME NE DEDİN?!" Adam korkuyla konuşmak bile istemiyordu. Hayatında yaptığı en büyük hatayı yapmıştı.. Red "Demek cevap vermiyorsun.. O zaman yaşamana gerek yok!" Red adamın kafasını tuttu "Özümse!" Adam kıpkırmızı bir duman haline gelmesiyle Red'in vücuduna girmişti. Red gülümsedi "Ne yapıyorsun burada Elen?" Elen daha deminki olan olayı sindirmeye çalışıyordu. O adam bir kraliyet komutanıydı ve bir kaç saniyede yok olmuştu!

Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin