★Bölüm 31★

299 26 2
                                    

Red daha sonra kılıç tekrar dövmenin içine girdi. Red "Orta Kademe Kılıç Ustasıyım yani kılıç kullanabilirim. Eğer kullandırta bilirsen sana bir hediye vereceğim." Genç adam güldü ve saldırdı. Red aslında kimsenin bilmediği bir seviyede kılıç kullanıyordu.. Red'in vücudundan yıldırımlar yayıldı ve genç adamın ayağından girdi ve vücuduna yayıldığı anda çarpılarak yere düştü. Red "Ayrıca ben bir acemi büyücüyüm." Genç adam "Pes ediyorum!" Red yüzüğünden bir hap çıkardı ve fırlattı "Akıllı insanları severim bu da dediğim hediyem." Genç adam "A-Ama kılıcı çekmedin." Red gülümsedi "İlk başta gösterdiğimde çekmiştim." Genç adam "Teşekkür ederim. Bu iyiliğini asla ödeyemem." Red elini salladı ve merdivenden indi. Calvin "Alice bu çocuğu öğrencin olarak almanı istiyorum." Alice "Bir anlaşma yapmıştık zaten büyükbaba." Calvin "Nasıl bir anlaşma?" Alice bir utanarak "Birinci olup iç sahaya geçtiğinde evimde kalacaktı ve benim öğrencim olacaktı." Calvin kıkırdamaya başladı "Çok.. Çok akıllı bir genç!" Alive, Calvin'in ilk kez birini övdüğünü duyuyordu.

Red ikinci sınavlar için öğrencilerle birlikte ilerledi. Diğeri ise fiziksel ve ustalık seviyesi ölçen bir testti!

******

Red ikinci test için sıraya girdi ve beklemeye başladı. Bir saate yakın süre sonra Red'in sırası gelmişti. Red hızla yaklaştı. Bir kürenin yanında duran bir öğretmen vardı. Öğretmen "Küreye dokun ve mananı aktar." Red biraz yaklaştı "Efendim iç saha için ne kadar başarı gerekir?" Öğretmen anlamsızca baktı "500 kilogram fiziksel güç ve orta kademe bir ustalık ile seçilirsin." Red gülümsedi ve gözlerini kapattıktan sonra bir kaç saniye sonra açtı ve küreye manasını aktardı.

Adı : Red ****

Fiziksel Güç : 500 Kilogram

Silah Ustalıkları : Hançer Orta Kademe - Kılıç Orta Kademe - Ağır Kılıç Orta Kademe - Çekiç Orta Kademe - Mızrak Orta Kademe...

Bütün silahlarda orta kademe ustalığı vardı!

Öğretmen şok içinde yazanlara bakıyordu. Sonra Red'e baktı bu çocuk güçlüydü! Sınav elderleri ayağa kalktı ve Calvin bağırdı "Red! İç saha öğrencisi olarak kabul edindin. Diğer sınava girmene gerek yok!" Red gülümsedi ve avuçlarını birleştirdikten sonra eğildi ve tam gidecekken Alice'e doğru gülümsedi. Daha sonra dışarı çıktı ve kapının önünde oturdu bekliyordu. Bir kaç saat sonra bütün elderler kapıdan çıktığında Alice ve Calvin, Red'i gördüler ve yanına gittiler. Calvin, Red'in sırtına vurdu "Seni velet benden bunları nasıl sakladın?!" Red gülümsedi "Efendim hiç sormadınız ki.." Calvin duraksadı ve daha sonra hatırlayınca kahkaha attı. Alice şaşkınlıkla Calvin'i izliyordu. Calvin "Ahahah! Evet evet doğru söylüyorsun. Pekala torunum Alice'in öğrencisi olmanı istiyorum." Red tereddüt etmeden "Kabul ediyorum." Calvin gülümsedi ve Red'in kulağına yaklaştı "Güzel değil mi?" Red sırıttı ve karşılık verdi "Eveet.. Tam benim tipim değil mi?" Calvin bir kez daha kahkaha attı. Red'de kendini tutamadı ve gülmeye başladı. Alice ikiliye bakıyor ve daha da şaşırıyordu. Calvin gittikten sonra Red ve Alice iç tarikattaki Alice'in evine gittiler. Red şarkı söyleye söyleye eve girdi. Alice "Mutlusun sanırım." Red "Neden olmayayım? Güzel bir bayan ile aynı odada kalıyorum." Alice sinirlenmiş gibi yaptı "Ustanım ben senin!" Red gülümsedi "Peki Güzel Usta." Alice avucunu sıktı sonra iç çekti "Benim evim küçüktür. Sadece bir yatak zor sığıyor." Red sırıttı "Ne güzel işte sadece bir yatak var.." Alice yumruğunu sıktı ve Red'in göğsüne yumruk attı. Red hızla arkaya doğru zıpladı ve sanki vurmanın tepkisiymiş gibiydi.

Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin