★Bölüm 15★

372 27 23
                                    

Red'in son görevi bir soyluyu öldürmekti. Soylular korunan kişilerdi ve görevin zorluğu kırmızıydı! Ancak görevin ödülü bir teknik kitabıydı. Red soylu binasının önündeki evin çatısında oturuyordu ve planını kuruyordu...

Red ayağa kalktı ve arka bahçeden içeri girdiğinde ilk korumayı gördüğü anda elindeki yüzüğe gözü kaydı. Red gülümsedi adamın arkasından giderek boynuna sertçe vurduğu anda adam bayılmıştı. Red adamı çalılıkların arasına attı. Red "O kişiden başka kimseyi öldürmeyeceğim. Görevim sadece o soylu." Red ilerlerken soylu evinin binasına tırmanarak üstüne çıkmıştı. Red camdan olan tavanın üstünde yürürken tamamen fark edilmemek için aurasını bastırmıştı. Red üstten bir tahta giriş olduğunu gördüğünde sevindi ve içeri girdi. Red sıkışık yerden çıktıktan sonra malzeme odasında olduğunu anladı. Red kapıya doğru hareket edecekken kapı açıldığı anda kapısının arkasına geçti. Kapıdan içeri giren kadına hafif elektrik vererek bayılttı. Red "Demek ki yıldırımla bayıltılıyormuş. Denediğim iyi oldu yoksa çok uğraşacaktım." Red ilk denemesinde yaptığı için mutlu olmuştu yoksa kadından geriye sadece külleri kalacaktı. Red açık kapıdan doğru çıktığı sırada burasının hizmetli bölgesi olduğunu anladı. Red'in gözüne biri geldi. Kendi yaşlarında bir kız merdivenden çıkmış buraya geliyordu. Red hemen odaya geri girdi. Kız yavaş yavaş yaklaşıyordu. Kız tam kapıdan geçeceği sırada Red kolundan tuttu ve içeri çekerken bir yandan ağzını kapattı. Red ayağıyla kapıyı kapattı. Red "Şşt. Sessiz ol sana bir şey yapmayacağım. Tabi eğer sorularıma cevap verirsen." Red'in üstün olduğu durumdan dolayı kız korkuyla kafasını salladı. Red yavaşça elini ağzından çekti. Red "Bu adamın odası nerede?" kağıdı gösterdi. Kız "İkinci salonun merdiveninden sonra ikinci oda." Red "Anladım burası 1.salon değil mi?" Kız "Evet burası 1.salon oraya gitmeniz için merdivenden indikten sonra ilerideki iki kapıdan sol taraftan girmeniz gerekiyor." Red gülümsedi "Peki oraya geçmek için gizli bir yol var mı?" hançeri yakınlaştırdı boynuna doğru.

Kız "E-Evet var. Buradan çıktığınızda banyodan bir geçit var. Korumalar için acil geçiş yeri." Red "Peki beni oraya götürür müsün?" Kız duraksadı. Red "Ne kadar kazanıyorsun ve kaç yaşındasın? Bir ailen var mı?" Kız sorulardan sonra korkuyordu ancak "17 Yaşımdayım ve ailemle yaşıyorum. Aldığım gelir ise günlük 20 gümüş gibi bir fiyat." Red "Buradan çıktığımda ve soylunun öldüğünü öğrendiğinde pazar bölgesinden 100 adım kuzeye git ve çatıya bak sana bir görev vereceğim. Anladın mı? Yoksa.." Red boğazına hançeri dayadı. Kız "Anladım efendim." Red gülümsedi "Hadi gidelim. Ah bu arada al bunu önden bahşişin." Red yüzüğünden 1 beyaz altın çıkardı ve kıza verdi. Kız gördüğü para ile gözleri açıldıktan sonra dizleri tutamadı yere düştü ve gözünden yaş geldi. Red'in içi gitmişti.. Red içinden 'İyi ki kötü biri değilim.. Bunun gibi mutluluk göz yaşlarını asla unutamayacağım.' Red elini uzattı "Kalk hadi sana bir şey yapmayacağım. Bu para ile bir daha uzun süre çalışmak zorunda kalmazsın değil mi?" Kız elini tuttuktan sonra kafa salladı "T-Teşekkür ederim efendim. Bu arada neden böyle bir iş yapıyorsunuz?" Red "Daha sonra konuşuruz dediğim yerde tamam mı?" Kız kafasını salladığında önden çıktı. Red'e doğru kafasını salladı kız Red yavaşça kapıdan çıktı ve banyoya gittiler. Kız banyonun musluğunu kendine çekti ve bir kilit açılma sesi geldi. Kız duvarı ittiğinde duvar sola doğru kaydı. Red manzarayı gördüğünde şok olmuştu. Red içeri girdiğinde "Unutma iyi bir rol yapmalısın! Arkamdan kapat kapıyı ve işini yap." Kız kafasını salladı ve kapıyı kapattı. Red yavaşça ilerliyordu..

Red biraz yürüdükten sonra sona geldiğinde duvarı itti. Aynı şekilde duvar sola kaydı. Red geçitten çıktığında bir odadaydı. Red hemen kapıyı geri kapattı. Red etrafa baktı ve buranın bir yatak odası olduğunu anladı. Red gülümsedi hangi salak direk olarak odasına çıkan bir tünel yapar? Red tepede bulunan tahta kısımlı yere doğru zıpladı ve tutunup kendini yukarı çekerek kamufle oldu. Bir kaç saat bekleyen Red sonunda odaya birinin girmesiyle kağıda baktı ve gülümsedi. Adam odaya iki tane kadın ile girmişti. Red onların işi pişirmelerini bekliyordu. Red olayın yarısında aşağı atladı ve iki fırlatma bıçağını kadınlara atarken hançeri ile şişman soylunun kafasını kesti. Red'in yüzüne fışkıran kan ile "Hay sıçayım. Ne çok kanın varmış!" Red hızla odadan çıkarak salonun ortasına zıpladı ve üstü kanlar kaplıyken elindeki kafayı gösterdiğinde muhafızlar etrafına toplandı. Red kafayı yüzüğüne koydu "Gölgenin Göz Yaşı." dedikten sonra parmağını şıklattı. Tavandaki camlar parçalandıktan sonra üstlerine doğru kum döküldüğünde muazzam bir körlük vardı etrafta. Muhafızlar küfür ederken kum taneleri sonunda körlük etkisini bitirdiğinde tam biri saldıracakken suikastçının orada olmadığını gördü. Muhafız "B-Bu nasıl hız ve nasıl bir şeydi böyle?" Red hızıyla gitmemişti.

Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin