Kurt sinirlenerek ateşinin ısısını arttırıyordu ancak Red vücudunu ateş ile kaplıyordu. Kurt ne kadar sıcaklaştırırsa o da o kadar yükseltiyordu. Kurt Red'in attığı kesiklerle ağır yaralanmıştı ancak ölmemişti. Körlüğünün bitmesiyle hızla Red'in üstüne zıpladı.
Red kurdun saldırısına yakalanmıştı. Kurt Red'e pençesini vurmuştu. Red arkaya doğru duvara yapıştı. Kanayan göğsüne baktı. 3 pençe izi vardı. Red'de sinirlenmişti ve farkında olmadan öldürme niyeti yayıyordu. Red ve Kurt eşittiler güç olarak. Red tekrar su hapsi büyüsü yaptı. Kurt bu sefer içinden geçerek Red'e tekrar vurdu. Red gene duvara vurdu. Göğsünde toplam 6 tane pençe izi vardı ve kan kaybediyordu. Red ayağa kalktı ve kılıcıyla kesikler atmaya başladı. Kurt ile aynı yaraları veriyorlardı birbirlerine. Red'in düşmemesinin sebebi elementlerinin vücudunda dolaştırarak dinç kalmasıydı. Red bir kaç dakikalık kapışmadan sonra kurdun iki kafasını kesmişti. Ancak Red'de bitik haldeydi. Vücudunun neredeyse her yeri kanlar içindeydi. Kalbini daha hızlı atmasını sağlıyordu. Red tekrar manasının bir kısmını kullanarak kum fırtınası büyüsünü yaptı. Kurt bununla kör olduğu anda yaptığı düşük seviye iyileştirme iksirini yüzüğünden çıkardı. Hemen içtikten sonra kanaması yavaşlamıştı ancak yine de devam ediyordu. Red kalan 4 saniyesi ile bütün gücünü kılıcına koydu. Su elementi kılıcının üstünde masmavi parlıyordu çok yoğunlaşmıştı. Yukarıdan aşağı sallayarak kocaman bir su kesiği ortaya çıktı. Kurda değdiği anda kurt ortadan ikiye bölündü. Red zar zor ayağa kalktı saldırıdan sonra düşmüştü. Kurttan gelen kırmızı enerji içine girdiğinde az da olsa mana sağlamıştı. Red hazineyi merak ediyordu. Sandığın yanına gitti ve açtı. Red gözlerine inanamamıştı. Bir yüzük vardı. Ek olarak ise sandığın yarısından fazlası altın ve diğer çeyreği gümüş doluydu. Red önce yüzüğü aldığında "Sonunda!" dedi.
Red'in elindeki yüzük orta seviye depolama yüzüğüydü. Hem de 20x20 bir yüzüktü. O yüzüğü taktı ve sandığın içindekileri o yüzüğe koydu. Red başı döndüğü için hızla ışınlanma bölgesine gitti. Mağaranın başında belirdiğinde son gücüyle koşuyordu eve doğru. Uzun zaman savaştığı için hızı oldukça artmıştı. Eve 15 dakika sonra gelmişti. Yolda bir tane daha iyileştirme iksiri içmişti ancak o da geçici olarak yaraları kapatmıştı. Sonra gene açılmıştı yaraları. Red kapıya zorlukla vurmuştu Lucy kapıyı açtığında Red "İ-İyileştirme.." Red eve gelmenin rahatlığıyla yere düştü. Lucy çığlık attı. Red kanlar içindeydi ve her yerinde pençe izleri vardı. Kıyafetinin yarısından fazlası yırtılmış hayır parçalanmıştı! Red halen uyanıktı ancak kendini yormak istemiyordu. Sadece gözlerini açık tutuyordu. Allen ve Hina Lucy'nin çığlığı ile kapıya koştular. Allen Red'i gördüğünde hemen içeri aldı oğlunu ve salona yatırdılar. Allen "Dayan oğlum! Dayan canım oğlum! Hina i-iyileştirme kızım, iyileştirme büyüsü!" Allen ağlıyordu. Hayır evdeki herkes ağlıyordu Hina hemen Red'in yanına oturarak büyüye başladı. Red yavaş yavaş rahatlamaya başladı. Ağrıları ve acıları zamanla geçiyordu. Red kolunu zorlukla kaldırarak Hinanın karnına koydu. Ara sıra mana transferi yaptı. Hina "Mananı harcama kardeşim. Lütfen iyileş sadece!" Hina gözlerinden yaşlar ile Red'e bakıyordu. Red iki dakika sonra konuşabilir duruma gelmişti ilk cümlesini kurdu "Sizi özledim.." Lucy "Bizde seni özledik oğlum!" Allen "Bizde özledik oğlum." Hina "Evet bizde özledik kardeşim." Red gülücük attı zorla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)
FantasíaÖnceki kişiliği olan Akiri Lewin kaos'a önderlik etmiş aile lideriydi.. Ancak şimdiki hayatında mutluluğu ulaşmak için neler yapacaktı... Ölümünden sonra nereye gelmişti... Seçilmişin İntikamının 2.Kitabıdır!! ( 3.Kitap Profilimdedir (: ) Kan olan b...