★Bölüm 45★1.Kısım★

199 19 9
                                    

Red, Lane ve Mia yarın olduğunda dışarıda toplandılar. Red "Bu gün silah auralarını öğreneceksiniz. Ayrıca bunu öğrenmek için zorluklar yaşayacaksınız! Şimdi ruhların hazırladığı ormana gidin ve iki mavi altını bulduğunuzda ruhu çağırın ve buraya geri gelin. Eğer bulmadan gelirseniz..." Red'den kana susamışlık çıktığı anda bariyer bile titremişti.. Lane ve Mia korkuyla "T-Tamam baba." Mia ve Lane ayrıldıktan sonra ormana girdiler...

********

Mia ormana girdiğinde tüyleri ürperten bir çok ses duyuyordu. Mia tedirginlikle ilerken kılıcını çoktan eline almıştı. Mia ormanın derinliklerine girdiğinde canavar sesleri duyulmasıyla birlikte sırtından pençe yemişti. Mia acıyla haykırdığında arkasına doğru kılıcını salladığın havayı kesmişti. Mia sırtından akan kanla sağa soluna bakarken sonunda canavarı görmüştü ve zorla yutkunmuştu. 

Mia kılıcını yere sapladığında zeminden demir bıçaklar çıkarak kurtun altından yukarı doğru çıktığında kurt gölgeye dönüşerek kayboldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mia kılıcını yere sapladığında zeminden demir bıçaklar çıkarak kurtun altından yukarı doğru çıktığında kurt gölgeye dönüşerek kayboldu. Mia gözleri açılmıştı bir şekilde şok olmuştu. Mia hızla ormanın daha derinliklerine doğru koştu bu canavar baş edebileceği bir canavar değildi! Bu siste savaşmak sadece zaman kaybıydı o yüzden parayı bulmak için koşar adım ilerliyordu. Mia sağa soluna bile bakmadan koşarken bir çok pençe izi almıştı. Mia'nın bir çok yerinden kanlar akarken yumruğunu sıktığında sinirden vücudu titriyordu. Mia'nın gözlerinde sarı bir ışık belirdiği anda kurt tekrar saldırdı. Mia kurdun hareketlerini tamamen yavaş görürken kılıcını çıkardı ve kurdun beynin doğru sapladı. Kurdun boynuzu kırılmasının ardında kılıç beynini ve karnını delmesiyle kurt son nefesini vermişti. Mia kurt öldüğü anda aydınlanma yaşıyordu ve meditasyona geçerek daha demin hissettiği gücü anlamaya çalışıyordu..

Lane ormana girdiğinde etrafına doğru baktığında korkutucu sesleri önemsemedi ve ilerlediğinde bir canavarın varlığını hissetmişti. Lane hızla geriye doğru zıpladığında zeminde bir pençe izi gözüktüğünde sırıttı. Lane dönüşümünü aktifleştirdiği anda görüşümü değişti ve kurda doğru baktı. Kurt fark edildiğini anlamasıyla bütün gücüyle saldırdı. Lane hançerlerini çıkardı ve yakın dövüşe girdiğinde kalbinin üstünde bir pençe izi varken elindeki hançer kurdun kalbine girmişti. Lane elindeki hançeri çevirdiğinde kurt son bir acıyla ölmüştü. Lane'in tehlike hisleri bunun daha bitmediğini söylüyordu ve Lane ensesinde hissettiği nefes ile hızla yerde kayarak çelme takacakken hiç bir şey olmadığını fark etti.

Lane yerdeki zemine baktığında sürtünme izlerini görmüştü. Lane bunun bir sürüngen tipi olduğunu anlamıştı ancak bu nasıl büyük bir sürüngendi?! Zemindeki toprağın büyük bir kısmı tamamen oyulmuştu ve bu ağırlığını bile kapsamadığını biliyordu. Lane düz arazide şansı olmadığını anlamış ve ormana doğru daldığında ağaçların arasından dikkatle geçerken tıslamayla soluna doğru bakmasıyla geriye doğru sıçradı.

Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin