★Bölüm 37★1.Kısım

257 21 8
                                    

Nora ve Jane ise Red'in katilliği yakından görmüşlerdi ve biraz korkmuşlardı. Ancak kendilerini koruduğunu biliyordu. Sapıklık için onlarla konuşan biriydi.. Yemek hanedeki bazı kişiler kusmuştu ancak bazıları donakalmıştı.. Red gerçekten dediğini yapmıştı!

******

Red, Nora ve Jane yemek haneden çıktılar. Üçlü yemek haneden çıktıklarında ders için sınıflarına gittiler. Nora ve Jane en arkaya oturduğu için Red'de hemen yanlarına oturmuştu. Sınıftaki bütün kızlar Red'e bakıyordu.. Red ise sadece bir şey ile uğraşıyordu. Derse öğretmenin girmesi ile bütün sınıf susmuştu. Herkes öğretmeni selamlarken Red ayağa bile kalkmadı. Öğretmen Luke, Red'e bu yüzden biraz sinir olmuştu. Luke bir şey demedi ve dersine devam etti. Luke durmadan Red'in olduğu tarafa bakıyordu. Red ilk başta kendisine bakıldığını düşünmüştü ancak sonra fark etti Nora'ya baktığını...

Red, Nora'nın kolundan tuttu ve Luke'ye bakış attı. Luke ise Red'i gördüğünde anlattığı şeyi durdurdu. Luke "Siz ikiniz benim dersimde oynaşıyor musunuz?" Bütün sınıf Red'in olduğu sıraya baktı. Red "Diyene bak iki de bir buraya bakıyor.. Peki sen neden benim koruduğum kişiye gözlerinle taciz ediyorsun!?" Bütün sınıfın ağzı açık kalmıştı. Red ve Luke atışıyordu. Luke yüzü sinirden kıpkırmızı oldu "Sen! Derhal terk et dersimi!" Red kahkaha attı "Dersin mi? Anlattıkların bile doğru değil bir de gelmişsin kendine profesör mü diyorsun! Asıl sen gitmelisin göz zevkimi bozuyorsun.." Red gülümsedi, Luke ise aşağılanmanın siniriyle elinde elindeki büyük bir basınç topu oluştu ve Red'e fırlattı. Red'e çarptığı anda sınıfta çığlık sesleri çıkmıştı. Bir kız "P-Profesör bir öğrenciyi öldürdü!" Luke zafer ile gülümsediği sırada yüzü gelen kahkaha ile düştü "AAHHAHA! Bu da ne böyle? Çok mu güçsüzsünüz yoksa bana mı nazik davrandınız?" Red eli havadaydı ve elinde dönen bir basınç topu vardı. Red gülümsedi "Öyleyse geri vermeliyim." Red biraz güç ekleyerek geri fırlattığı anda Luke kendisine çarpan büyü ile tahtaya sırtını vurmuştu. Red sırıttı "Demek ki Profesörümüz gerçekten güçsüzmüş.. Bir de bize bu kadar gücün ile karşı mı çıkıyorsun?!" Luke acıyan sırtını önemsemedi "S-Sen! Bundan sonra sen simya birliğinin düşmanı olacaksın!" Red şeytani bir gülümseme attı "Emin misin? Tek bir sözüm ile simya birliği diye bir şey bile kalmaz!" Red'den çıkan kana susamışlık bütün herkesin iliklerine kadar titretmişti..

Bütün sınıf Red'in ne kadar güçlü ve canavar olduğunu anlamıştı. İlk baştan beridir seziyorlardı ancak şimdi anlaşılmıştı. Luke "C-Canavar!" Red'in gülümsemesi büyü "Ah.. Eskiden öyle derlerdi.. Ancak onlara ne oldu biliyor musun?" Red ayağa kalktı ve Luke'nin dibine kadar geldi. Red eğildi ve kulağına fısıldadı "Hepsi bu dünyadan acılar içinde göçtüler.." sırttı ve tekrar doğruldu. Luke kafasını kaldırdı "S-Sen bir iblissin!" Red, Luke'nin saçından tuttu ve kapıya fırlattı. Red "Bu Nora ve June'yi korumak için görevlendirildim! Eğer onlara o gözlerle bakarsan bir dahakine gözlerini koparırım ve götüne sokarım! Şimdi kaybol!" Red'in ciddi tavrı herkesi korkutmuştu.. Luke arkasına bile daha fazla bakmadan koşar adım gitti..

Red sınıfa döndü ve gülümsedi "Şimdi ise dersimize devam edelim. Bu dersin yeni öğretmeni benim. Daha demin atandım." Red gülümsedikten sonra eline bir kalem aldı ve tahtaya bir şeyler çizmeye başladı. Red "Bu sene element kontrolünü öğreneceğiz!" Bütün sınıf şok içinde Red'e bakarken Red anlatmaya başladıklarında hepsi tamamen pür dikkat dinliyorlardı.. Zaman geçti ve ders bittikten sonra herkesin önünde sadece defter ve kalem vardı. Kitapların hepsini Red almıştı ve yakmıştı! Red her şeyi tek tek yazmalarını istemişti. Önce bir kaç dakika ofladılar ancak sonradan şaşırmışlardı. Bütün açıklar kapanıyordu Red'in anlattıklarıyla. Red ders bittikten sonra Nora ve June'yi çağırdı ve dersten çıktılar. Red arkasında şaşkın ve bir o kadar mutlu yüzler bırakmıştı. Nora "N-Neden bildiklerini anlatıyorsun?" Red "Bildiklerim mi? Onlar benim yorumlarım. Ancak benim işime yaramaz.. Benim bütün vücudum zaten elementlerden oluştu. Kimse benden iyi kontrol sahibi bile olamaz. Sadece element kontrolü mü güçlü yapar sanıyorsun?" Red gülümsedi "Aa bu arada sınıfa ödev vermeyi unuttum." Red geri döndü ve sınıfa girdiğinde bazıları çıkmak için hazırlanıyordu. Red "Yarınki ders için hepinizden bunu yapmayı öğrenmenizi istiyorum. Yazdıklarınızda nasıl yapılacağını anlayacaksınız." Red bir ses bile çıkarmadı ve ateş ile küçük bir top yaptı ve top bir yukarı gidiyordu ve sakince aşağı iniyordu. Red gülümsedi ve Nora ve June'ye baktı "Sizde öğreneceksiniz." Üçlü sınıftan tekrar çıktılar ve odalarına gittiler.

Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin