★Bölüm 41★1.Kısım★

208 18 2
                                    

Red kadının boynunu daha fazla sıkacakken elinden biri yakaladı ve biraz sıkarak Red'in elini zorla açtırdı. Red "Hm? Sanırım beni yanlış anladınız Jade Hanım.." Jade, Red'e baktı ve kılıcını çıkardığı sırada Red bir adım daha yaklaştı "Yeni koruma işe alıyor musunuz diye soracaktım.." Jade duraksadı "Evet alıyoruz. Ama o kişi benden güçlü olmalı yoksa beni koruyamaz!" Jade 1600.Seviyeydi! Red sırıttı "Benim için fark etmez ancak bu yenersem sizin korumanız olmam demek değil mi? Eğer öyleyse eğlenceli olabilir!" Red sırıttığı sırada gökyüzünde bir yıldız parladı...

*******

Red'in fiziksel gücü arttığı sırada anlık olarak kontrol edemedi ve bastığı adım ile birlikte zeminde sallanma olmuştu. Jade ilk başta ne olduğunu anlamamıştı ancak sonra bunun Red'in adımından olduğunu anlamıştı! Jade ilk saldıran oldu. Jade düz bir yumruk savurduğunda Red avuç içiyle yumruğun sağ tarafında tutarak dirseğini kırdı ve Jade'in yüzüne vurdu. Jade aldığı ivmenin kurbanı olmuştu ve dirsek darbesiyle sarsılmıştı. Red hızla zıpladı ve yukarıdan aşağı doğru Jade'e bir kez daha vurduğunda Jade zemine yapışmıştı. Red sırıttı "Kaybettin." Jade yumruğunu sıktığı sırada halkaları ortaya çıktı ve halka gücünü haykırdı "Ruh Lordu Uyan!" Jade'in arkasında bir ruh ortaya çıktığında arkasında ruh askerleri de çıkmıştı. Red sırıttı ve elini havaya kaldırdığında gözlerinden beyaz bir duman çıkmaya başlamıştı. Red, Jade'in halka gücündeki kişilere diz çöktürttü. Jade şok içinde ruhlara bakarken Red Ra,Wa ve Ta'yı çağırdığında lordlar kendilerini bir böcek gibi hissetmişti. Bu üç ruh eski imparatordu ve şu anda savaşmak için çağrıldıkları kişi Ruh İmparatoruydu!

Ruhların hepsi diz çöktüğünde Red "Karışmayın. Sizlerde aynı şekilde." Jade'in ruhları halkaya geri girdi. Jade'in vücudu titredi.. Önünde bir ruh imparatoru vardı! Jade dayanamadı ve miraslarını kullandığı her saniye Red tarafından eziliyordu. Bunun nedeni seviye değildi yoğunluktu! Red'in bedenindeki mana yoğunluğu ve saflığı kuralları aşıyordu! İşte bu bir kuralsızın gücüydü! Red soğuk sesiyle "Bitti mi?" Jade büyülerini arka arkaya fırlattı. Büyüler daha Red'e değmeden sanki emiliyordu.. 

Red'in gözleri sarılaştı ve Jade'e baktığı anda Jade'in tek gördüğü bir canlının zincirlerle bağlanmış ve küçük bir boşlukta çıkabilecek olmasıydı. Jade tek dizinin üstüne düştüğü sırada kan kustu. Red sadece gücünü tam olarak göstermeden 1600.Seviye bir kişiyi sadece aurası ile diz çöktürüyordu! Eğer kazandığı yeni mana olmasaydı belki yenilebilirdi ancak şu anda Jade'in yenmesi imkansızdı!

Red aurasını geri çektiğinde Jade'in omzuna dokundu "Öyleyse artık korumanız olabilirim değil mi?" Jade zorla kafasını salladı. Ancak yüzünde koca bir yıkılmışlık vardı. Kendisinden 700 Seviye düşük birine yenilmişti! Hem de sadece aurasıyla.. Jade "S-Sen tam olarak kimsin?" Red sırıttı "Ben bir KURALSIZIM." Jade ağzı açık şekilde duyduklarını sindirmeye çalışıyordu. Jade "Y-Yani sen göklere meydan okuyan birisin.." Red sanki sevmediği bir kelimeyi duymuş gibi yüzünü ekşitti "Gökler mi? Onların bir gücü yok.. Tek güç arkaplanında ki şahıs. Eğer o kişiyi yok edersen yerine başka biri gelir. Öyle değil mi?" Red gökyüzüne baktığında sırıtmıştı. Gökyüzünde bir hareketlik dahi yoktu Jade işte o zaman şaşırmıştı. Çünkü gökler bu sözlerden sonra çıldırması lazımdı.. Red "Tabi siz yaparsanız ölürsünüz." elini uzattı ve Jade'i kaldırdı..

Red ve Jade anlaşma imzaladıktan sonra Red aylık olarak 15 siyah altın alacaktı ve akademide sınırsız giriş hakkı vardı. Jade ve Red şu anda Jade'in odasındaydılar. Jade yatağına oturdu "Peki o kadar şey anlattın. Ama ben halen nasıl auran ile beni yendiğini anlamadım." Red gülümsedi "O çok farklı bir şeydir. Mesela senden üstte birisi nasıl seni aurasıyla eziyor ve öldürüyorsa bende manamın yoğunluğu ve saflığı ile eziyorum. Tabi auranın beslendiği bir sürü şeyler vardı. Tecrübe, bilgi, ölümden dönmeler... gibi gibi. Bunlar sadece ilk 200 tanesi. Ben açıkçası bunları önemsemem benim kendime özgü bir yöntemim var." gülümsedi. Aslında Red'in diyeceği şey benim kendime özel bir gücüm vardı. Bu da Red'in neden bu kadar güçlü olduğunu anlatırdı..

Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin