Jade dahil bütün sınıf şaşkınlıkla Red'e bakıyordu. Red gülümsedi "Ayrıca elementlere hükmeden kişiler aşamalara ayrılırlar. İlk aşama elementlere sahip olmaktır. İkinci aşama kontrol. Üçüncü aşama ise..." Red'in gözlerinde 11 elementin izleri çıkarken vücudundan garip bir aura çıktığında herkesin elementleri çıldırıyordu.. Red "İşte üçüncü aşama budur. Onun ismi HÜKÜM!" Red'e bakan onlarca öğrenci ve Jade ile birlikte hepsinin ağzı açık kalmıştı. Red arkasını döndü "Şimdi ise hepinize bir kağıt vereceğim. Bunlar sizin yolunuzu bulmanızı sağlayacak sorularla dolu olacaktır. Ayrıca bu kağıtlar sadece ve sadece bende olacaktır. Müdürünüz bile benden alamayacaktır o yüzden gerçekten hissettiğiniz ve kendi benliğinizle cevap vermenizi istiyorum." Red yüzüğünde bir sürü kağıt çıkardıktan sonra uzay büyüsü ile hepsini bütün öğrencilerin önüne tek tek ışınladı. Ders bitiş zili çalmasıyla Red ve Jade dersten çıktılar.
********
Red dersten çıktıktan sonra Jade ile uzun sohbet ettiler. Red ise planlarında bir adım daha ileri atmıştı. Red'in önünde üç ruh belirdiği sırada Red gizlilik büyüsü ile konuşmaya başladı. Red "Şimdi iki ay önce dediğim gibi akademideki müdüre yaklaştığıma göre ikinci işlem olarak Jade'in babası yani kıtanın %69'unu yöneten kişiye doğru adım atacağız!" Red planları tekrar anlattıktan sonra Ra, Wa, Ta kayboldukları gibi Red'de odadan çıktı. Red, Jade'in yanına oturdu ve bir kaç işte yardım etti.
Red bir haftadır ders anlatıyordu ve ilk başlarda 42 olan öğrenci sayısı şimdi ise 156 idi. Normalde daha fazla olurdu ancak sınıf küçüktü ve bu kadar kişi ancak sığıyordu.. Red her gün öğrencilerin önünü açarak ilerlemeleri için yol gösteriyordu. Red'i akademinin çoğu severken diğer kısmı kıskançlıktan nefrete dönmüştü! Red onları umursamaması ile daha da sinirlenmişlerdi..
Red bu gün Jade ile birlikte özel bir davete gidiyorlardı. Red ve Jade ikisi aynı takımdan giymişlerdi ve sanki bir çift gibiydiler. Red bu yüzden yol boyunca dalga geçmişti ve Jade sinirden bağırıyordu ikide bir..
Red ile Jade faytona binecekken bir küçük çocuk yanlarına geldi "Abla-abi 2 altınınız var mı?" Red gülümsedi "Neden istiyorsun? Nedenini söylersen daha fazla vereceğim tamam mı?" küçük kız kafasını salladı "Annem kardeşim için avcılığa gitti. Kardeşim hasta.. Çok hasta." küçük kız son cümleyle gözünden yaş gelmişti. Red, Jade'e baktı "Çok acelemiz var mı?" Jade "Fazla yok neden?" Red "Biraz işim çıktı birazdan geleceğim." Red geri döndüğü sırada Jade "Bende geleceğim." Red gülümsedi "Sen bilirsin." Red, Jade ve küçük kız ara sokaklara doğru gittiler.
Küçük kız ikiliyi evlerine getirdiğinde kapının önündeki kişiye koştu ve sarıldı "Anne geri dönmüşsün!" Kadın gülümsedi "Evet geri geldim kızım. Peki bu kişiler kim?" Red "Ben bir doktorum. Kardeşinin hasta olduğunu söyledi ve bakmak için geldim. İzniniz olu--" Kadın "Elbette lütfen oğluma bir çözüm bulun!" kadın yarı eğildi. Red hızla kadının önüne geldi ve omzundan tutarak kaldırdı. Red "Lütfen benim önümde eğilmeyin. Şu anda herhangi bir yardım bile edemedim." Kadın kafasını kaldırdıktan sonra gülümsedi "Teşekkür ederim efendim." Red içeri girdi ve yatakta yatan çocuğa baktığında gülümsedi "Oğlunuz bahçeye gider miydi?" Kadın "Evet son günlerde sıkça gitmeye başladı." Red iç çekti "Ve sizde o yüzden onun bahçeye gitmesini engellediniz değil mi?" Kadın şaşırmıştı "Evet efendim bir şey mi oldu?" Red bir sandalyeye oturdu.
Jade kapıdan içeri girdikten sonra Red'in yanına geçti. Red "Oğlunuz bahçede şans eseri yetişen bir gelişim bitkisini yemiş sanırım. Bu gelişim bitkileri pahalıdır ama verimlidir. Ayrıca bir kere yendikten sonra gelişiminiz üst seviyeye çıkar. İsterseniz oğlunuzu iyileştirebilirim ve bitkiyi vücudundan çıkartabilirim.." Kadın yumruğunu sıktı çaresizdi.. Red bir umut gibi konuştu "Ancak isterseniz vücudunda kalır. Ama böyle olursa benim gözetimim altımda olacak ve benim çırağım olacak! Ayrıca sizde aynı şekilde benimle birlikte yaşayacaksınız. Kısacası evimde bana yardım ederken oğlunuz güçlendireceğim ve bitkiyi özümsemesini sağlayacağım." Kadın dizlerinin üstüne çöktü "L-Lütfen efendim! Bizi kabul edin. Ben sizin hizmetçiniz olmayı kabul ediyorum!" Red iç çekti "Pekala o zaman bu günden sonra evimde kalacaksınız ve size bir kaç kağıt yollayacağım. Bu kağıda göre oğlunuza düzenli olarak ilaçlar ve eğitim verilecektir." Kadın göz yaşları içinde kafasını kaldırdığında Red yüzüğünden bir torba siyah altın çıkardı ve kadına verdi.
Red "Bu torbada 60 tane siyah altın var. Sizden istediğim büyük bir orman ve bir arazi alarak bir ev yaptırmanız. Evin şehre yakın olmasını istemiyorum. Issız bir yerde olmalı hepsi. Şimdi bu ruhlar sizi koruyacaktır." Red'in arkasında 20 tane ruh çıktığında hepsi aşırı güçlüydü. Jade bile şaşırmıştı.. Red bir kaç bir şey dedikten sonra Red ve Jade evden çıktılar. Red ve Jade tekrar faytona bindiler..
Red ve Jade en sonunda imparatorluk şehrine girdiler ve parti için üstlerini giydiklerinde alt kata indiler. Red "Burada şaraplar nerede?" Jade "Hm.. Şu masanın üstündekiler olmalı." Red kafasını salladı ve masanın yanına oturdu ve şarap içmeye başladı. Jade ise bu sırada babası ile biraz konuştular ve bir konuşmadan sonra parti tamamen başlamıştı. Red'in çok sevmediği romantik anlar, danslar ve tavlamalar ile birlikte Red tamamen sıkılmıştı. Red'in etrafında iki de bir kadınlar varken Red hiçbir şey demiyordu ve sadece Jade ve babası Michael'e bakıyordu. Red en sonunda "Kızlar lütfen bence bu şeyleri partide yapmamalıyız değil mi?" Red göz kırptığında hepsi anlamıştı..
Red herkes dans ederken şarabını masaya koydu ve Jade'in yanına gitti. Jade "Ah. Geldin mi Red. Bak bu kişi benim babam ismi Michael. Baba bu kişi benim korumam Red." Red kafasını salladı "Anladım." Jade'e döndü "Dans edelim mi?" Jade duraksadı. Daha demin Red babasını es geçmişti! Jade bir şey demedi ve kafasını salladıktan sonra Red elinden tuttu ve sahnenin ortasına doğru ilerlediler. Red elini Jade'in beline koydu ve kendine çekti. Jade bir anda ne olduğunu şaşırmıştı. Jade "S-Sen!" Red sırıttı "Hm? Sen dans etmeyi kabul ettin değil mi? Nasıl dans edeceğimizi söylemedim fark ettiysen.." Red sol eliyle Jade'in belinin altına doğru koydu. Jade kıpkırmızı olurken ikilinin arasında sadece iki-üç santimlik bir yüz mesafesi vardı..
Red gülümsedi "Ne oldu?" Jade, Red'i omzundan tutarken "Y-Yok bir şey." Red sırıttı "Anladım o zaman devam edebilirim sanırım." Red yavaşça dudağına yaklaştı ve birleşti. Jade dudağına değen sıcaklık ile karşılık verdi. Bütün dans durmuştu ve sadece ikiliye bakıyorlardı.. Michael dayanamadı ve yanlış anlaşılma olmasın diye "Evet alkışlayın! Bu gün partinin amacı aslında kızımın evliliğiydi!" Red dudağını geri çekti ve Michael'e baktı "G*tünden uydurma." Michael sinirle "Sen! Benim sözlerim emirdir köpek! Evleneceksiniz dediysem evlenirsiniz!" Red sırıttı ve bir elini Jade'in çenesine koyduktan sonra göz ucuyla Michael'e baktı "Sence ben emir alacak biri gibi miyim?" Michael daha fazla sinirlendi "Şu aptalı zindana atın!" Red'in üstüne muhafızlar gelirken kahkaha atmaya başladı.. Red "AAHAHAHAH! Aptal! Ahahaha! Sence buraya bir planım olmadan mı geldiğimi sanıyorsun! ÇIKIN!" Odanın her tarafında ruhlar ortaya çıkmasıyla herkes auralar ile diz çökmek zorunda kalmıştı..
Red, Jade'e baktı "Seni öldürecektim ancak vazgeçtim.. Alın bu kızı ve güvenli bir yere götürün!" İki ruh öne çıktı ve Jade'i alarak gittiler. Red eline Fade'i aldığı anda bütün elementler üstüne doğru hücum etti. Fade artık bir tanrı silahıydı! Hayır onlardan bile üstteydi.. Red bütün elementleri içine çeken Fade'i sımsıkı tuttu ve imparatora fırlattı. Michael zar zor durduğu ağır kılıç ile ağır yaralanmıştı! Red "Biliyor musun? Bizim asıl gücümüzü?" Red içinden 'Scrow! Bana yardım et!!!" Red'in kalbinin üstüne yazar SCROW yazısı titrediği sırada gökyüzü sanki yarıldı ve amansız bir karaltı indiği sırada bütün saray tamamen kapkaranlıktı.. Tek bir şey hariç o da Red'in gözleriydi!
Red önüne gelen ilk muhafızı ortadan iki böldü ve ruhlarla birlikte bütün partideki kişileri yok ederken. Michael'e salladığı kılıç başka birini ortadan ikiye bölmüştü..
Vee bölüm sonu :)
Biraz meraklanın bakalım :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)
FantasyÖnceki kişiliği olan Akiri Lewin kaos'a önderlik etmiş aile lideriydi.. Ancak şimdiki hayatında mutluluğu ulaşmak için neler yapacaktı... Ölümünden sonra nereye gelmişti... Seçilmişin İntikamının 2.Kitabıdır!! ( 3.Kitap Profilimdedir (: ) Kan olan b...