Gran ayağa kalktı ve hızla Red'in yanına gittiğinde iyice durumuna baktığında Red ayağa kalktı ve düşüncesiyle birlikte içeri girdiğinde Gran, Red'i tutamamıştı ve Red içeri girdiğinde ateşe dokunduğunda yanmıyordu. Red kitaplarına doğru baktığında gülümsedi. Bu ateş yakıcı değildi! Sadece ısı veriyordu! Red koyduğu zehri hesaplamıştı ve miktarını az tuttuğu için bu şekilde tepkime oluştuğunu anlamıştı. Red kitaplarını ve notlarını alırken sol eliyle ateşi kontrol ederek vücudunu depolama gibi kullandı. Red ateşleri vücuduna çekmesiyle birlikte kitaplarını ve notlarını eline aldı. Gran şok içinde olayı izlerken altı yaşındaki bir çocuğun bu tepkimeyi nasıl bulduğunu düşünüyordu...
*******
Red o günden sonra tek başına çalışma odasına gidemedi. Her zaman yanında Nana veya Gran vardı. Red günün yarısından fazlasını çalışma odasında geçirdiğinden dolayı genelde vardiyalı olarak bakıyorlardı. Red her gün babasının aldığı yeni kitaplardan aldığı bilgilerle birlikte bir kaç gün önce getirdiği kimya kitabını baştan aşağı ezberlemişti.
Red tekrar çalışma odasına giderek Gran'in yeni getirdiği talim kuklayı çalıştırdı. Kuklanın seviyesi henüz ikinci seviyeydi. Red kuklanın attığı yumruğu kafasını arkaya eğerek sıyrıldı. Red alttan üste doğru tekme attığında kuklanın çenesine vurmuştu. Red tekmeyle birlikte arkaya kontrollü bir takla attığında zemine ayakları değdiğinde hızla tekrar saldırdı..
Red'in çalışma odasındaki eğitimin üstünden 5 saat geçmişti ve yemek saati gelmesiyle birlikte Nana çalışma odasına girdiğinde yerde kanlar vardı. Red'in kolu mosmor olmuştu ve kanlar akıyordu. Kukla ise paramparça olmuştu. Kuklanın bedeni ve kafası birbirinden apayrı yerlerdeydi. Red ise kafasının üstüne basmış donmuş gibi duruyordu. Nana "Red?!" Nana hızla Red'in yanına geldiğinde kafasını eğdi ve yüzüne baktığında korkmuştu. Red'in gözleri kırmızıydı!
Red bir kaç dakika önce yaralanmalarıyla birlikte merak ettiği ve daha fazla acı çekmemek için aklına gelen sarı elementi kullandığında içinde bir canavar doğmuştu adeta.. Red kendini kaybettiğinde kuklanın saldırısını kollarıyla engellediğinde gözlerinde kırmızı bir ışık duman gibi havada süzülüyordu. Red yumruğunu sıktığında kolunda inanılmaz bir güç ortaya çıkmıştı. Red kuklanın boynuna gözle görülmeyen bir hızla vurduğunda dönerek çene kemiğine sert bir ayağının altıyla tekme vurmuştu. Red tekmeyle birlikte uçan kuklanın düşeceği bölgeye geldiğinde tekrar bir tekme vurduğunda boynuna tekrar vurmuştu ve boynu paramparça olmuştu. Red arkaya sola doğru savrulan kuklanın arkasında belirdiğinde bu sefer kuklanın yüzüne yumruğunu geçirdi. Kukla yumruğun etkisiyle Red'in arkasına doğru taklayla yere düştüğünde Red üstüne çıktı ve durmadan yumruğunu vururken en sonunda kafası kopmasıyla birlikte kuklanın kafasını yanına giderek ayağını bastığı anda kendine gelmişti ve olayın şokuyla birlikte donakalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)
FantasyÖnceki kişiliği olan Akiri Lewin kaos'a önderlik etmiş aile lideriydi.. Ancak şimdiki hayatında mutluluğu ulaşmak için neler yapacaktı... Ölümünden sonra nereye gelmişti... Seçilmişin İntikamının 2.Kitabıdır!! ( 3.Kitap Profilimdedir (: ) Kan olan b...