Allen salona girdiğinde "Hina kızım çok çalışmalısın! Ben 1 hafta yeter sanmıştım ancak belki 1 ay belki de 1 yıl sonra Red'e yaklaşırsın." Hina "Biliyorum baba sadece kardeşime yük olmak istemiyorum. O savaşırken bende yanında savaşmak istiyorum!" Allen "O zaman sıkı çalış kızım. Sıkı çalış..." Herkes odalarına girdikten sonra Allen ve Lucy odalarında Red hakkında konuşuyorlardı...
Red sabah kalkmış ve kitabını okuyordu. Bir yandan ise yeni mavi lotusu inceliyordu. Lucy ise sabah kahvaltısını hazırlarken Allen ve Hina eğitim yapıyorlardı eğitim sahasından. Yarım saatten sonra kahvaltı için masaya oturulmuştu. Herkes konuşurken Red hiç bir şekilde konuşmaya dalmıyordu. Red yemekten sonra hiç bir şey demeden kitaplıktan fiziksel eğitim kitabını alarak odasına girdi.
Red kitabı okumaya başladı "Fiziksel eğitim çoğunlukla element yatkınlıkları olmayan kişiler içindir. Ancak elementleriniz olması bu eğitimi yapamayacağınız anlamına gelmez. Kitabın ilk sanatı elementi olmayanlar içindir. Elementi olmayan için yapılan eğitim çoğunlukla savaşlara sokularak bir çok kez zorluklarla yaşaması ve ölümden dönmesidir. Ancak savaşırken element kullanmamasından dolayı kılıç auraları oluşturlar. Bu kılıç aurası ne kadar yoğun ise o kadar kişinin ağır ve deneyimli bir kılıç ustası olduğunu gösterir. Düşük Seviye kılıç ustaları elementle savaşan bir kişinin yeşil aşama gücüne denktir. Standart Seviye kılıç ustaları mavi ve mor iken Yüksek Seviye Kılıç ustaları Kırmızı seviyeye denktir! Ancak ulaşılması zor olan En üst seviye olarak bildiğimiz Kılıç Tanrısı Seviyesi Turuncu Alem ve daha üstlerine hitap etmektedir... Bir kişi hem kılıç ustası hem de büyücü olabilir!
İkincisi ise elementleri olup bu stili öğrenmek üzere olan kişiler içindir. Bu biraz daha kolay olmasına rağmen büyücülerin çoğu büyülerine güvendikleri için yarı yolda bırakırlar ve fazlalık olarak görülür. Ancak ilk aşama olarak Yer Çekimi Büyüsü ile eğitim yapılarak kişinin vücudunun dayanıklılığı ve gücü arttırılır. Ardından ise ilk metot gibi kılıçla savaşır. Büyü kullanmaması için kendini tembihlemelidir kişi. Her zaman fazla deneyimi olan kişi kazanır bunu asla unutmayın! Deneyiminiz yoksa savaşmayı bilmezsiniz. Bu zamana kadar Hem Kılıç Tanrısı ve Büyü Tanrısı olan tek bir kişi vardır. Bu kişi ise bütün dünyaya korkusunu salmış olan Şeytan Kral Barandır!"
Red iki stili birleştirmeye karar verdi. Zor zamanlar yaşayarak deneyim kazanırken bir yandan eve geldiğinde yer çekimi büyüsü ile vücudunu bir çok kez sınırlarını aşmak istiyordu. Planını yaptıktan sonra Red yer çekimi büyüsünü araştırmaya başladı.
Red kitabın son sayfasında bulunan kocaman harflerle yazılan YER ÇEKİMİ BÜYÜSÜ yazan kısmı okumaya başladı. "Yer çekimi büyüsü katman katman basıncın arttığı bir büyüdür. Hem eğitim hem de saldırı olarak kullanılır. Yer çekimi büyüsü bizim ile manamız arasında olan bir bağdır. Vücudumuz manayı çeker ve güçlenir. Bu sayede yer çekimi büyüsü yapılır. Mananızı yaydıktan sonra mananızı ağırlığa dönüştürün. Ancak unutmayın ki mananızı küçücük salsanız bile kontrol etmeyi unutmayın yoksa vücudunuz dayanamayıp patlar!!" Red biraz korksa da kendine güveniyordu. Yatağından kalkarak salona gitti. Red "Anne-baba bir şey denemek için dışarı çıkmalıyım." Lucy "Tabi ancak 1 saattin var! Cezalısın ancak denemen için izin veriyoruz unutma!" Red teşekkür ederek dışarı çıktı.
Red eğitim sahasına gittiğinde arkasından gelen 3lüyü umursamadan eğitim sahasının ortasına oturdu. Gözlerini kapattıktan sonra aurasını biraz saldı ve düşünmeye başladı. Manası zamanla ağırlaşıyor ve üstüne biniyordu. Red yaptığını anlayınca ayağa kalktı. Red ayağa kalktığında aniden konsantresi bozulunca fazla ağırlık ortaya çıktı. Manasının kontrolü sırasında bozulmasıyla üzerine 100 kilogram basınç gelmişti. Red dişlerini sıkarak yere düşmemek için direniyordu. Red bir kaç dakika sonra üstündeki basınç 150 kilogram oldu. Red'in bastığı yerler kırılmaya başlamıştı. Basınçtan taş zemin çatlıyordu. Allen "Yer Çekimi Büyüsü!" Lucy "N-Ne Yer Çekimi Büyüsü mü? Fiziksel eğitim kitabın mı almıştı? Allen durdurmalısın oğlumu çabuk en fazla 5 dakika daha kontrol edebilir!" Red zamanla gerçekten kilogramı kendi arttırmıyordu. Kendi kendine artıyordu! Ancak Red ikide bir direniyordu ancak kontrolündeymiş gibi davranıyordu. Red Allen yaklaştığı sırada kilo tekrar arttı 200 Kilogram olmuştu basınç Red "Arrggg!" Red acı verici bir şekilde bağırmıştı. Diz çökmüştü ve üstündeki basınç vücudunu eziyordu. Allen Red'in yanına giderken koşarken yaklaşıp basıncı hissettiğinde adımlarını kaplumbağa gibi atmaya başlamıştı. Allenın yüzünden terler su gibi boşalıyordu. Red kontrol etmek için basıncı etrafa yayıyordu. Allenın üstünde 400 Kilogram basınç vardı! Red 250 Kilogram basınca geldiğinde aniden yere yapıştı ve manası içine tekrar girdi. Allen üstüne aniden gelen 500 Kilogram basınç ile dizlerinin üstüne düşmüştü. Red yerde nefes nefeseydi. Red korkudan gözlerinden yaşlar geliyordu. Canı acıyordu ve ölüm tehlikesini hissetmişti. Ancak bir süre sonra gülmeye başladı ve ağzından şu kelimeler çıktı "Kişi bir çok kez ölüm tehlikesi atlatacak.." Red kendine yavaş yavaş gelirken Allen ve Lucy yanına gelmiş hem teselli ediyor hem de azarlıyorlardı Red'i
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)
FantastikÖnceki kişiliği olan Akiri Lewin kaos'a önderlik etmiş aile lideriydi.. Ancak şimdiki hayatında mutluluğu ulaşmak için neler yapacaktı... Ölümünden sonra nereye gelmişti... Seçilmişin İntikamının 2.Kitabıdır!! ( 3.Kitap Profilimdedir (: ) Kan olan b...