Red yutkundu "Siz.. Gidiyor musunuz?" Gabriel "Evet belki bir belki de iki yılım kaldı. Sonra öldüğümde Anos kötü durumda olacağını biliyorum. Senden bir kaç yıl sonra buraya gelmeni ve Anos ile birlikte dünyayı gezmeni istiyorum. Bunu yapabilir misin evlat?" Red kafasını salladı "Evet efendim! Siz merak etmeyin. Anos bana emanet olacak." Gabriel gülümsedi "Burada Anos'un gücü hakkında bilgiler var." Red kağıdı aldığında gözü açılmıştı. Altı element kullanabiliyordu! Ayrıca önceden duymadığı İblis Kalp diye bir şey vardı. Red kağıdı çantasına koyduktan sonra biraz daha Gabrielle konuştular. Red gideceği yönü öğrendiğinde Anos ile zar zor vedalaşarak köyden ayrıldı. Bir yıl sonra akademiye giderken Anos'un ne kadar güçlü olacağını anlayabiliyordu!!
*********
Red bir kaç hafta sonra tanıdık binaların önündeydi. Red bir kapüşonu vardı ve tanınmamak için kafasına geçirmişti. Red ilerlerken Jasmine'yi veya Astrid'i görmek için sabırsızlanıyordu. Red en sonunda büyük evin önüne geldiğinde içeriden kılıç sesleri duyuluyordu. Red kapıyı iterek içeri girdiğinde ikili Red'e baktılar.
Jasmine kim olduğunu çıkarmaya çalışıyordu. Astrid'de aynı şekilde kim olduğunu bilmiyordu ancak güçlerinin eşit olduğunu hissediyordu! Red ilerledi ve yanlarına geldiğinde kapüşonunu çıkardığında Jasmine'nin elleri titriyordu. Astrid'in ise sevinçten göz yaşları maskenin altından doğru süzülüyordu. İkili koşarak sarıldıklarında Red henüz kendisindeki farklılığı bilmiyordu..
Red herkesle hasret giderdikten sonra gücünde bir farklılık vardı. Red'in bedenindeki kan artık özeldi. Bu kan bir insana ait değildi!! Bu kan karasızdı ve her ırktan bir kan içeriyordu. Red'in gücü bu sayede Astrid'e yetişmişti. Red eski bilgisi olsaydı dönüşümünü kullanabilirdi ancak o eski kişi artık yoktu. Red herkese Anos'u anlattığında Jasmine özelliklerini duyduğunda köye doğru yola çıkmıştı. Red ve Astrid gene baş başa kalmalarıyla birlikte Red uzun süre boyunca antrenman odasından çıkmamıştı. Red, Jasmine gitti gideli 6 haftadır antrenman odasındaydı ve su bile içmemişti!!
Red güçlenirken Astrid'de aynı şekilde güçleniyordu. Jasmine bir kaç hafta önce Anos ve Gabriel ile birlikte şehre gelmişlerdi. Jasmine ne kadar Red'i antrenman odasından çağırsa da Red ses çıkarmamıştı ve odaklanmaya devam ediyordu. Red altı haftadır zihninde savaşıyordu! Red bilgisine tecrübe katarak ilerlerken zaman geçmişti. Red yavaşça gözlerini araladığında büyük bir kana susamışlıkla birlikte büyük bir baskın aura yayılmıştı. Jasmine bile az çok zorlanmıştı gelen baskıyla! Ancak bir anda gitmesiyle birlikte auranın geldiği tarafı anlamamıştı. Anlayan tek kişi Gabriel'di!! Gabriel kapıdan içeri girdiğinde Red'in üstündeki kıyafet parçalanmıştı. Ariyetten boynunda bir dövme vardı.
Red, Gabriel'e baktı "Kimseye bir şey söyleme." Gabriel kapıyı kapattı ve kafasını salladı. Red'in küçük bedeninde bile kas hatları belirgindi. Vücudunda kusursuzluk yoktu. Gabriel "S-Sen.. O kişisin." Red anlamamıştı "O kişi?" Gabriel "Kitaplarda geçen o ilk kuralsızın reenkarnasyonusun!" Red yeni kelimelerle birlikte "Kuralsız mı?" Red'in vücuduna aniden ağırlık çöktü ve gözleri kıpkırmızı olduğunda Gabriel'in vücudu titriyordu. Red "Henüz öğrenmesi için zamanı değil. Bir daha söylersen kafanı kopartır ibretlik olsun diye şatonun direğine dikerim seni!!" Gabriel'in vücudu titrerken bütün gördükleri zihninden çekilmişti ve bir güçle dışarı atılmıştı. Red'in zihnindeki anılar silindiğinde geri gözlerini açmıştı..
Red her şeyi daha deminki her şeyi unutmuştu. Red ayağa kalktığında gözlerini kapattı ve hançerlerini çıkartarak sallamaya başladı. Red o kadar kıvrak hareket ediyordu ki bir yılandan daha iyiydi. Gabriel ise en başta olduğu odasındaydı. O güçle buraya kadar gelmişti ve aklında tek bir cümle vardı. O da Red'in son söylediği uyarıydı! Gabriel neden bunu hatırladığını bilmiyordu ancak bir şey olduğunu anlamıştı..
Red ise bir kaç saat sonra dışarı çıktığında ter içinde kalmıştı. Red üst kata çıktığında Anos'u görmesiyle gülümsedi "Hoş geldin kardeşim." Anos "Ahaha! Hoş buldum Red. Burada pek bir eğlence yok gibi.. Sadece savaşıyorsunuz." Red gülümsedi "Elbette. İlerisi için adım atmalıyız değil mi? Sende güçlenmelisin Anos." Red, Anos'u bıraktıktan sonra banyoya gitti. Red duşunu aldıktan sonra üstünü giydiğinde dışarı çıktığında Jasmine kapıda onu bekliyordu. Jasmine "Sonunda çıkmayı başardın." Red gülümsedi "Evet yeni çıktım." Jasmine şaşırdı. Red daha önceden daha kibardı. Şu anda eğer tanımasaydı bu çocuğun değiştiğini fark etmezdi. Jasmine "Anladım birazdan eğitim yapacağız birlikte. Katılacak mısın?" Red kafasını iki yana salladı "Şu anda savaşmak istemiyorum. Gücümü kontrol edemeyebilirim." Red arkasını döndü ve odasına doğru ilerledi. Jasmine şaşkınlığını gizliyordu. Ancak Red'e bir şey olduğunu anlamıştı.
O günden sonra baya değişmişti Red! Red odasına çıktığında bir kaç dakika sonra Astrid odaya gelmişti. Red gözlerini açtığında Astrid'e baktı. Astrid "Sonunda çıkmışsın." Red "Evet bir kaç saat önce bitirdim eğitimimi. Sen ne yaptın?" Astrid "Bende antrenman yaptım. Eğitime katılmıyor musun?" Red iç çekti "Yok fazla yorgunum sadece uyumak istiyorum." Astrid "Anladım.." Astrid odadan çıktığında morali bozulmuştu. Red geldiğinden beridir tuhaftı. Sanki Eski Red tamamen gitmişti ve yeni bir kişi gelmişti. Red gözlerini kapattığında yeniden savaş alanındaydı. İçinden bir ses kendisinin savaş alanın evi olduğunu söylüyordu.
Red her gün durmaksızın savaşmak istiyordu. Ancak gücünü henüz kontrol edemezdi ve insanlarla savaşmak istemiyordu. Red öğlen tekrar gözlerini açtığında tekrar baskı yayılmıştı. Red her gün savaştığı için bilgisi ve tecrübesi arttığından dolayı ruhsal gücü gelişiyordu. Red ek olarak su elementini açmıştı. Şu anda Ateş, Su, Yıldırım ve Zehir elementlerini açmıştı. Red vücudunda olan gizemi bulmak istiyordu. Ancak bir ipucu dahi yoktu. Red odasından çıktığında öğlen eğitimi için dışarı çıktı. Jasmine, Anos, Astrid ve Red koşuya başladıktan sonra egzersizler yaparak vücutlarını ısındırdılar. Red ile bir kaç sohbet eden Anos ve Astrid yavaş yavaş Red'in geri geldiğini hissediyorlardı. Jasmine ise Red'in neden değiştiğini düşünüyordu..
Buraya geldiğinde normaldi. Ancak gittiğinde eğitiminden çıktığında bambaşka biri olmuştu. Red ve Astrid bir süre sonra yeniden savaşmak için sahaya geçtiler. Red ve Astrid, Jasmine'nin çağrısı ile başladıklarında bir kaç saat boyunca süren savaşla birlikte Astrid'in sol eli Red'in boğazındayken Red'in sağ eli de Astrid'in boğazındaydı. Jasmine şaşkınlıkla izlemişti. Red daha demin Astrid'in savaş stilini çalmıştı!!
Astrid bile kaç yıldır geliştirdiği savaş stilinin bir kaç saat içinde öğrenilmesiyle şaşırmıştı. Ancak bir yandan hoşuna gitmişti. Red güçlüydü! Red elini çekti ve Astrid'e baktı "Güzel savaştı." Astrid "Evet öyle kendini geliştirmişsin." Red gülümsedi. Red ve Astrid alandan çıktıktan sonra Anos ve Jasmine sahaya çıktılar. Anos zar zorda olsa dayandığında mükemmel bir performans göstermişti. Elementlerini kullanması ve kurduğu planlarla birlikte Jasmine'yi zorlamıştı. Jasmine ise gerçek gücünü çıkardığında direk olarak yenilmişti. Red fark ettiği olayla birlikte Astrid'e döndü "Ben birazdan geleceğim." Red antrenman salonuna girdiğinde kapıyı kilitledi. Red daha demin Jasmine'nin yaptığı hareketi denemeye başladıktan 20 dakika sonra sırıttı ve adım attığı anda vücudu ardışık bir görüntü almasıyla duvarın dibinde belirdi!!
Okuduğunuz için teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişin İntikamı : Yeniden Doğuş (2)
FantasyÖnceki kişiliği olan Akiri Lewin kaos'a önderlik etmiş aile lideriydi.. Ancak şimdiki hayatında mutluluğu ulaşmak için neler yapacaktı... Ölümünden sonra nereye gelmişti... Seçilmişin İntikamının 2.Kitabıdır!! ( 3.Kitap Profilimdedir (: ) Kan olan b...